Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2490
Hei. Tenkte jeg skulle dele mitt første møte med stoffet Bk-2cb som jeg inntok på psy-festival for en tid tilbake. Har tidligere testet 2cb en del og har god erfaring med det stoffet.
For de som ikke har kjennskap til Bk-2cb(Beta-Ketone-2cb) er dette ett nyere RC som har blitt modifisert fra 2cb ved og tilsette molekylet beta-ketone. På samme måte som at Methylone (Bk-mdma)
Differansen i dette tilfellet er at Bk-2cb varer i 10-12 timer kontra 5-6 timer på 2cb. Noen sier dette også er mer psykedelisk, men jeg la ingen spesielt godt merke til dette.

Jeg ankommer festivalen første dagen noe utpå kvelden grunnet skole og jobb. Får satt opp telte mitt, blitt kjent med folk og tar deretter en tidlig kveld da neste dag kom til og bli lang. Rundt kl 17.00 neste dag inntar jeg 170mg i en kapsel på relativt tom mage og blir vandrende rundt festivalen med venner mens jeg venter på at turen skal begynne. Det går gode 60 minutter før jeg begynner legge merke noe som helst og ytterligere 60 minutter til de standard visuelle endringene jeg så godt kjenner fra 2cb viser seg, men disse kommer sigende på meget sakte. Jeg merker ett kraftig humørboost og jeg storsmiler og hilser til alle vi passerer samt at jeg har masse energi og vil bare danse danse danse. Vi går til Main stage(det er 2 scener) som spiller ganske hardt dyyp forrest psy. Vi danser rundt i en halvtimes tid før jeg trenger en pause da jeg fortsatt er på stigende peak.
Vi vandrer opp til chillout scenen hvor musikken er mye roligere og stemningen mer komfortabel. Jeg blir liggende på ett teppe stirrende rett opp på høye maskuline grantrær som danset rundt til tross for vindstille omgivelser. Jeg ble liggende slik mens ett par joints gikk på rundgang mens de andre snakket seg imellom. Musikken og den dype bassen kommer som en energibølge som slår over meg igjen og igjen. Jeg kjente det pirrer i hele kroppen og så for meg at jeg kunne kjenne hver eneste celle i hud overflaten på store deler av kroppen.
Jeg bestemte jeg meg for og gå tilbake til camping område og slo meg ned med an av naboene mine jeg hadde møtt kvelden før som hadde en gedigen camp med presenning, lys, masse tepper etc.
Ettersom jeg fortsatt var på opptur om det begynte og bli ganske intenst ble jeg liggende her i en haug med tepper med 2 av eierne av campen som også var i god form mens musikken fortsatte i bakgrunnen. Jeg mediterte i noe som kan ha vært alt fra 30 minutter til 2 timer da jeg ikke bar klokke og mobil på festivalen. I denne perioden forsvinner jeg litt inn i meg selv og drar på ett typisk high-dose 2cb eventyr om noen har tatt 50-60mg og opplevd dette.
Jeg beveger meg så tilbake til musikken og finner ut at klokken er blitt 12 bare og at min reise fortsatt er lang. Jeg finner mine venner og vi finner oss egen spot rundt et bål og blir sittende og snakke om opplevelsene våre og hvor awesome denne langhelgen er. Vi fortsetter og danse og jeg legger enkelt merke til hvor kontrollerbar denne opplevelsen er så snart man har kommet seg over peaken. Jeg kan lett slippe meg helt løs i å danse til musikken og miste all sens av virkelighet, og like enkel komme tilbake til virkeligheten.
Etter og ha danset en stund bestemmer jeg meg for og ta kvelden da jeg er helt tom i hode og rett og slett utslitt. Jeg kommer meg tilbake til teltet rundt kl 03.00 og sovner som en stein sover godt til neste morgen.

Oppsummering: Bk-2cb er ett perfekt alternativ til festivaler og lignende, godt humør under hele opplevelsen, masse ernergi, musikk, farger, folk, omgivelser alt var fantastisk. I forhold til vanslig 2cb ville jeg si dette ga meg mer vevn energi igjennom hele opplevelsen mens jeg kun opplever dette den første timen med 2cb(normalt sett)
Jeg vil også nevne at jeg ikke opplevde noe for for kroppslig ubehag, spesielt mage noe jeg normalt sett gjør på 2cb.
Siste tips: man burde ha en klar plan for og kunne håndtere hodepinen som kan komme litt utpå med mat, tilskudd etv noe jeg var dårlig på under denne opplevelsen.
heftig as, bra trip report
Kul lesing! Høres ut som en god opplevelse med en ganske stor dose?

Er du erfaren med tripping fra før? Kunne gjerne sett litt mer "utbrodering" eller dybde i følelsene/erfaringene du hadde