Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1310
Må bare få ut litt aggresjon! Sitter på skolen på en P90MHz og 16mb minne.. og IE 3.0 med null form for effektiv cache. Blir gal, går jeg inn på en thread tar det oppimot 2-3 minutter før jeg kan scrolle fordi alle bildene forskyver alt! ARG!
Jeg sitter på 333mhz med 96 ram eller noe. Sinnsykt raskt linje ihvertfall. Men på en 13" skjerm eller wtf dette er så er det ikke så veldig bra - men det går greit..

Spør meg ikke hvorfor jeg posta denne.. har vel lite å gjøre.
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Dobbel ISDN fordelt på 60 maskiner her It's hell!
Skolen vår har og fått noe raskere greier nå. Det er visst 2mbit eller no. Men det går jo ikke akuratt så jævlig fort at det gjør noe da
På skolen våres har vi har vi slike pc'er:

P 233 mhz
32MB ram
15" skjerm
ATI 2dkort
..

og en 64Kbps (Enkel ISDN) linje fordelt på alle 30 maskinene.. moro..
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Vi har 20 nyere IBM Net Vista av et slag også. Også skal vi snart få 1GBits(!!) rett til kommunen, der det vil bli go'linje
Eh. Er det internt i kommunen, eller hele veien?
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Internt så klart Aner ikke hva linja ut mot internett blir da..
På skolen våres har vi har vi slike pc'er:

Amd 6 350 128 ram
Amd t-bird 1g (trur jeg) 256 ram ( Eller var det feil Metz? )
IMac's
2mbit Internett

Det har hvert noe krøll med nettverket, men når det er opp funker det flotters
Det blir vel også litt meningsløst når Atlanterhavskabelen er... 155Mbit?
Stemmer det?
Min skole har sånn ca totalt (det som almennfag bruker):
50 maskiner
Er stort sett identiske Compaq maskiner, husker ikke serie`n, men er noe P450`er og P550`er (husker ikke pentium serie, men rekner med det er III?). 550`ene kjører Win2k og 450`ene kjører NT4. 128 ram på de. Funker bra

Lurveleif: Hm, kan godt hende. Viss det ikke er mer enn det så burde de jaggu faen se til å legge et par ti stykk ekstra
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Min skule har MASSE dårlige maskiner og 1-3 bra.
Heldigvis så er alle her VELDIG teite så det er bare å skrive:

@echo off
echo Tastaturet er ute av funksjon.
pause

i Autoexec.bat og da går folk fra maskinen. Er veldig gøy egentlig. Fekk en klage fra en lærar om det der dog

Vi har btw bredband. Veit ikkje kva hastighet.
Sitter på skolen med en støvsamler....


Det sier ALT!!!