Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 8798
Har seg slik at jeg har en anmerkning på Fronter jeg gjerne ville ha slettet, og er i den fine situasjonen av at jeg har login info til trinnleder

Spørsmålet er da: Er det noe mulighet for at de finner ut at det er jeg som gjorde det, via min pc selv om jeg var på trinnleder sin Fronter?

Kan de "spore" IP adressen min, (noe jeg tviler på at de kan), til en fysisk adresse eller navn?

Takker!
Det vil være helt på tryne om de ikke har logger på hva lærerne foretar seg, og de har helt sikkert inloggingslogger også. Det betyr at du kan bli annmeldt for å ha stjålet noen andres identitet og da kan politiet spore deg. Tenk nøye gjennom dette, er det VIRKELIG verdt det?
Ikke BARE slett din, slett et par andre randoms i klassen sine også da, så om lærern skulle oppdage det så er det ikke bare din annmerkning som er borte
Sist endret av Kladdebok; 8. desember 2012 kl. 01:06.
Enig... tar du bare din retter du oppmerksomhet mot deg alene... tar du mange og gjør endringer på så blir det litt vanskeligere å spore. Du kan også bruke ett offentlig nett da det gjør at du blir vanskeligere å spore vis de prøver det.
Sitat av fomox Vis innlegg
Det vil være helt på tryne om de ikke har logger på hva lærerne foretar seg, og de har helt sikkert inloggingslogger også. Det betyr at du kan bli annmeldt for å ha stjålet noen andres identitet og da kan politiet spore deg. Tenk nøye gjennom dette, er det VIRKELIG verdt det?
Vis hele sitatet...
Hmm.. er en mulighet det. Er EGENTLIG ikke verdt det, men OM jeg skulle få noen fler før jul, går jeg ned i orden, og vil ikke tro det er bra med tanke på søking til VGS til våren.

Har ingen "fæle" anmerkninger forsåvidt, så ikke noe jeg føler jeg Må fjerne

Sitat av Rolfhoest Vis innlegg
Enig... tar du bare din retter du oppmerksomhet mot deg alene... tar du mange og gjør endringer på så blir det litt vanskeligere å spore. Du kan også bruke ett offentlig nett da det gjør at du blir vanskeligere å spore vis de prøver det.
Vis hele sitatet...
Tror du det funker med HotSpot på mobil da?

Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Ikke BARE slett din, slett et par andre randoms i klassen sine også da, så om lærern skulle oppdage det så er det ikke bare din annmerkning som er borte
Vis hele sitatet...
Kommer til og ta et par andre vis jeg gjør det også.
Sist endret av PopeSweetJesus; 8. desember 2012 kl. 01:16.
Gå på ett bibliotek eller tilsvarende. Flust av offentlig nett og gjør det via det vis du virkelig ønsker å gjøre dette. Kommer til å bli oppvask når tingene blir oppdaget og jo vanskeligere det er å spore den som har gjort det jo bedre er det for vedkommende som har gjort det.
Men må si at det er utrolig artig og se hva alle andre på skolen har gjort, hvilke karakterer de har osv. Utrolig mange som lyver for og virke flinkere xD

Sitat av Rolfhoest Vis innlegg
Gå på ett bibliotek eller tilsvarende. Flust av offentlig nett og gjør det via det vis du virkelig ønsker å gjøre dette. Kommer til å bli oppvask når tingene blir oppdaget og jo vanskeligere det er å spore den som har gjort det jo bedre er det for vedkommende som har gjort det.
Vis hele sitatet...
Sant det, men dette er ikke noe jeg virkelig vil gjennomføre, er bare en tanke som streifet meg siden jeg allerede hadde login info.
Bare bruk en VPN, vanskligere er det ikke.
Sitat av Daffie Vis innlegg
Bare bruk en VPN, vanskligere er det ikke.
Vis hele sitatet...
Tror ikke en VPN beskytter meg nok vis de har logger av når lærerne logget inn osv.
Bruk TOR eller tails installert på en minnepenn.
Slett alles anmerkninger
Sitat av DrOslove Vis innlegg
Bruk TOR eller tails installert på en minnepenn.
Slett alles anmerkninger
Vis hele sitatet...
Ehm... tror de har noe slags backup av systemet, ville vertfall vert dumt om de ikke hadde det. Merker de da at alle er slettet, bruker de bare backupen.
Var noen som gjorde dette i min klasse tilbake på ungdomsskolen. De ville nok ikke ha gjort det igjen for dette ble det en stor sak ut av. Heldigvis var læreren av det gode slaget og tok det ikke sålangt som det kunne ha gått. Anbefales ikke.
Sitat av overwatch Vis innlegg
Var noen som gjorde dette i min klasse tilbake på ungdomsskolen. De ville nok ikke ha gjort det igjen for dette ble det en stor sak ut av. Heldigvis var læreren av det gode slaget og tok det ikke sålangt som det kunne ha gått. Anbefales ikke.
Vis hele sitatet...
Hvilken metode brukte de da? Hadde de login info?

Tenker og lage en egen tråd med oppsummering av dette her, siden det er flere og flere som spør om dette.
Sist endret av PopeSweetJesus; 8. desember 2012 kl. 01:28.
Tror det var enten keylogger, eller så hadde de eventuelt brukernavn og passord. Er ganske lenge siden, men husker godt at de ble tatt og konsekvensene var, som sagt tidligere, stjele andres identitet osv.
Sitat av overwatch Vis innlegg
Tror det var enten keylogger, eller så hadde de eventuelt brukernavn og passord. Er ganske lenge siden, men husker godt at de ble tatt og konsekvensene var, som sagt tidligere, stjele andres identitet osv.
Vis hele sitatet...
Ok. Er fullt klar over at de går under identitets-tyveri, og dette er ikke noe jeg har tenkt og gjennomføre, men noe som jeg er nysgjerrig på.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Ok. Er fullt klar over at de går under identitets-tyveri, og dette er ikke noe jeg har tenkt og gjennomføre, men noe som jeg er nysgjerrig på.
Vis hele sitatet...
Hehe, ser den :P
Hvordan skulle de ta deg om du brukte VPN? Selv om de kanskjer ser at noen andre har logget inn, ser de ikke at det var deg.
Sitat av Daffie Vis innlegg
Hvordan skulle de ta deg om du brukte VPN? Selv om de kanskjer ser at noen andre har logget inn, ser de ikke at det var deg.
Vis hele sitatet...
Hmm... sant, men vil fortsatt ikke risikere det. Skal ikke gjennomføres uansett.
Læreren har garantert dette oppskrevet en annen plass. Det var vertfall helt vanlig når jeg gikk på skole.
Om h*n ikke har det så vill jeg tro at det er best å fjerne så få anmerkninger som mulig (1 anmerkning 2-3 personer).
Helt sikkert noen som går igjen og får anmerkninger støtt og stadig (du blandt annet? ), og h*n har trolig kontroll på hvor mange ett noen par i klassen har fra før av.
Sitat av rolls Vis innlegg
Læreren har garantert dette oppskrevet en annen plass. Det var vertfall helt vanlig når jeg gikk på skole.
Om h*n ikke har det så vill jeg tro at det er best å fjerne så få anmerkninger som mulig (1 anmerkning 2-3 personer).
Helt sikkert noen som går igjen og får anmerkninger støtt og stadig (du blandt annet? ), og h*n har trolig kontroll på hvor mange ett noen par i klassen har fra før av.
Vis hele sitatet...
Vil tro det ja. Jeg har noen anmerkninger, ja, men er ikke sånn at det nærmest har blitt "rutine" :P
Hvis noen blir tatt i slike saker er det vanligvis noen som har sladret eller ikke klart å holde kjeft om det. Som oftest må det skje noe langt mer alvorlig enn at noen annmerkninger blir borte før de setter igang himmel og helvette (anmelde saken, få purken til å kontakte isp for hvem som leaset IP etc.) for å finne ut hvem det var. Om de har muligheten til å kryssjekke IP-adresser by default er proxy eller vpn den beste løsningen.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Nedsatt i orden eller oppførsel har vel ingen ting å si når du skal søke til vgs? Og jule-karakteren telles ihvertfall ikke!
Jepp, hvis du har venner som veit at du har det passordet: ikke bruk det. Venner sladrer så fort de ikke er venner mer.. særlig jentene. En krangel om hva som helst og de tropper opp hos rådgiver for å gjøre livet til eks-venninna surest mulig. Jenter i 13-15 års alderen er generelt ondskapsfulle

Ellers, for å ikke bli tatt er det som sagt åpent, offentlig nettverk som gjelder.. helst på en annen datamaskin.. bibliotek er gode valg. Du må også fjerne flere annmerkninger enn dine egne for å sørge for at de ikke klarer å bevise at det er deg på den måten.

Du kommer uansett ikke utenom at det er grei sjanse for at det blir merket.. Veldig mange lærere bruker bøker å notere annmerkninger i (blir litt håpløs å logge inn på fronter midt inn i timen for å skrive annmerkninger, så man har ikke noe valg)...og Fronter har fulle logger over alt som blir gjort fra hvor, men det er litt stress å få tak i dem.. så det er ikke sånt som blir sjekket uten at man har mistanke.

Jeg anbefaler også sterkt å holde seg milevis unna å forandre karakterer. De blir faktisk sett over på slutten av året og de kommer etter all sannsynlighet til å gå etter deg med alt de har om det blir merket. Risken er mye høyere der og skolen kommer til å være villig til å gjøre mye, mye mer for å få tatt synderen da.
Sist endret av DumDiDum; 8. desember 2012 kl. 02:36.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Men må si at det er utrolig artig og se hva alle andre på skolen har gjort, hvilke karakterer de har osv. Utrolig mange som lyver for og virke flinkere xD



Sant det, men dette er ikke noe jeg virkelig vil gjennomføre, er bare en tanke som streifet meg siden jeg allerede hadde login info.
Vis hele sitatet...
Legger merke til at du skriver at det er gøy å se hva andre har i karakter osv. Dette betyr vel at du allerede har logget inn hjemme? Når de sjekker innloggins historikken vil de jo se dette! Noe du kanskje ikke har tenkt på.
Sliter litt med logikken her...

Jeg har ikke gått ned i orden ennå, men jeg vil slette ordensanmerkningene slik at jeg slipper å gjøre lekser før jul. Det er jo bare tre uker igjen av første termin så jeg kan jo for guds skyld ikke skjærpe meg og gjøre litt lekser. Nei, jeg vil heller risikere å gå ned begge steg i orden og på toppen av de hele; rulleblad.
Vis hele sitatet...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Ok. Er fullt klar over at de går under identitets-tyveri, og dette er ikke noe jeg har tenkt og gjennomføre, men noe som jeg er nysgjerrig på.
Vis hele sitatet...
Kvifor skal det gå under identitetstjuveri? Er det identitetstjuveri når du bryt deg inn i huset til naboen også? Vil ikkje ein langt meir naturleg paragraf vere §145 i straffelova:
Det samme gjelder den som uberettiget skaffer seg adgang til data eller programutrustning som er lagret eller som overføres ved elektroniske eller andre tekniske hjelpemidler.

Voldes skade ved erverv eller bruk av slik uberettiget kunnskap, eller er forbrytelsen forøvet i hensikt å skaffe noen en uberettiget vinning, kan fengsel inntil 2 år anvendes.
Vis hele sitatet...
Det er uberettiga tilgang til data, og det er lagra elektronisk.
Sitat av PopeSweetJesus Vis innlegg
Hmm.. er en mulighet det. Er EGENTLIG ikke verdt det, men OM jeg skulle få noen fler før jul, går jeg ned i orden, og vil ikke tro det er bra med tanke på søking til VGS til våren.
Vis hele sitatet...
Nedsatt orden eller oppførsel har ingenting å si for opptaket på VGS. Det som skjer nå er at du begår et lovbrudd for å slette en anmerkning som kanskje kan gi deg nedsatt, som igjen ikke har noen verdens ting å si for noen ting, kanskje med unntak av om du søker jobb før du har fått et nytt karaktertkort.

Skjønner virkelig ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer det. Sannheten er vel heller at du er redd at foreldrene dine skal finne ut at du har fått nedsatt?
Er dere så dumme at dere tror at å slette en anmerkning vil forandre noe som helst? Skjedd har skjedd, selv om anmerkningen ikke står der husker lærerne hvordan du har oppført deg når de sitter og diskuterer orden-/oppførselskarakterene.
Bruk offentlig nett og for å være på den sikre siden så kan du også bruke en skole pc til dette. Da oppdager de det garantert ikke!
Han har allerede sagt flere ganger at han ikke har tenkt å gjennomføre det likevel.
Bare får å være jævlig kan du fjerne alle anmerkingene til EN person, blir vell litt trøbbel for h*n da
Sitat av hysteria15 Vis innlegg
Legger merke til at du skriver at det er gøy å se hva andre har i karakter osv. Dette betyr vel at du allerede har logget inn hjemme? Når de sjekker innloggins historikken vil de jo se dette! Noe du kanskje ikke har tenkt på.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg gjorde ikke det hjemme, det ble gjort i går kveld på en fritidsklub.

Sitat av Pagle Vis innlegg
Han har allerede sagt flere ganger at han ikke har tenkt å gjennomføre det likevel.
Vis hele sitatet...
Sant. *titegn*
Sitat av Susanna Vis innlegg
Er dere så dumme at dere tror at å slette en anmerkning vil forandre noe som helst? Skjedd har skjedd, selv om anmerkningen ikke står der husker lærerne hvordan du har oppført deg når de sitter og diskuterer orden-/oppførselskarakterene.
Vis hele sitatet...
Men man går ned i oppførsel etter ** anmerkninger, så da er det en mindre.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Men man går ned i oppførsel etter ** anmerkninger, så da er det en mindre.
Vis hele sitatet...
Sakser litt fra elevombud.no:

Karakterskalaen for orden og atferd er slik:
God (G): Vanlig god orden/atferd
Nokså god (Ng): Klare avvik fra vanlig orden/atferd
Lite god (Lg): I ekstraordinære tilfeller ved store avvik fra vanlig orden/atferd

Både ordenskarakteren og atferdskarakteren skal ta hensyn til forutsetningene dine, og skal vanligvis ikke bli avgjort av enkelthendelser. Standpunktkarakteren i begge skal baseres på hva du har gjort siste halvår i skoleåret. Det kan ikke fastsettes et antall anmerkninger som automatisk gir nedsatt i orden eller i atferd. Det skal med andre ord foretas en individuell vurdering av din situasjon.
Vis hele sitatet...
Med andre ord kan du bli nedsatt selv om du ikke har noe særlig anmerkninger dersom alle lærerne som sitter på orden-/oppførselmøtet mener at det er riktig. Anmerkninger er noe skolene bruker for å dokumentere i tilfelle en klage, det er praktisk og forståelig for elever og foreldre. At man skriver anmerkninger på Fronter som foreldrene har tilgang til er også en del av hjem-skole-samarbeidet, men lærerne kan like godt ha skrevet opp anmerkningene i egne notater og det teller i såfall like mye som det som står på Fronter.

I tillegg skal man ta personlige hensyn. Det betyr at man vil kunne tåle noe mer uro fra en med ADHD uten at karakteren blir satt ned enn man gjør fra en som ikke har slike problemer. Andre ting som kan inngå i en individuell vurdering er hjemmeforhold - en elev som ikke får støtte og hjelp hjemme, kan komme unna med flere ordensanmerkninger uten å bli nedsatt f.eks.

Tror du virkelig at om du hadde slått ned lærern din og det ikke sto som anmerkning på Fronter, så kunne ikke skolen sette deg ned i adferd?
Sitat av Susanna Vis innlegg


Med andre ord kan du bli nedsatt selv om du ikke har noe særlig anmerkninger dersom alle lærerne som sitter på orden-/oppførselmøtet mener at det er riktig. Anmerkninger er noe skolene bruker for å dokumentere i tilfelle en klage, det er praktisk og forståelig for elever og foreldre. At man skriver anmerkninger på Fronter som foreldrene har tilgang til er også en del av hjem-skole-samarbeidet, men lærerne kan like godt ha skrevet opp anmerkningene i egne notater og det teller i såfall like mye som det som står på Fronter.
Vis hele sitatet...
Wow, da er skolen vår douchebags, vi fikk beskjed om at vist vi fikk 23 eller lignende annmerkninger gikk vi ned...
Sist endret av KjemikalieX; 8. desember 2012 kl. 13:39.
På skolen til ene ungen min har de åtte anmerkninger som veiledende norm i forhold til når de blir nedsatt (utrolig forskjellig antall fra skole til skole forresten!). Men dette med et bestemt antall er sånt de sier fordi det er enkelt å forstå, for systemet er ikke så firkanta egentlig. I slutten av terminen skal alle lærerne som har den eleven ha møte og diskuterer hver enkelt før orden-og oppførselkarakterene settes.

Det er jo stor forskjell på anmerkninger også. Noen lærere setter anmerkninger hele tiden, andre nesten aldri. Og om du får en anmerkning for vold er det en atskillig mer alvorlig anmerkning enn en du får for å prate i timen. Så det sier seg jo selv at et bestemt antall anmerkninger ikke kunne funke.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Wow, da er skolen vår douchebags, vi fikk beskjed om at vist vi fikk 23 eller lignende annmerkninger gikk vi ned...
Vis hele sitatet...
Samme her.....
Sitat av slashdot Vis innlegg
Kvifor skal det gå under identitetstjuveri? Er det identitetstjuveri når du bryt deg inn i huset til naboen også? Vil ikkje ein langt meir naturleg paragraf vere §145 i straffelova:

Det er uberettiga tilgang til data, og det er lagra elektronisk.
Vis hele sitatet...
Har lest slike saker før og basert på det jeg kan huske går det under identitetstyveri fordi du utgir deg for å være noen andre, noe du ikke gjør når du bryter deg inn i huset til naboen. Vil tro de annmelder deg for begge paragrafene uansett
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av fomox Vis innlegg
Har lest slike saker før og basert på det jeg kan huske går det under identitetstyveri fordi du utgir deg for å være noen andre, noe du ikke gjør når du bryter deg inn i huset til naboen. Vil tro de annmelder deg for begge paragrafene uansett
Vis hele sitatet...
Kan du finne ein referanse til dei sakene?
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Wow, da er skolen vår douchebags, vi fikk beskjed om at vist vi fikk 23 eller lignende annmerkninger gikk vi ned...
Vis hele sitatet...
Vi får nedsatt etter 10 anmerkninger, intet mer, intet mindre. Her har de heller ikke møte, de sitter i timen og skriver karakterkortene..
På der jeg gikk på skole så var det forskjell på hva du hadde gjort forskjell på og ta en blås på skole område og ødelegge et toalett eks. Hvar også vurdert hver sak etter person hva h*n hadde gjort. Men er forskjellig praksis fra skole til skole på Vgs men det burde være en slags standar for systemet.
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Vi får nedsatt etter 10 anmerkninger, intet mer, intet mindre. Her har de heller ikke møte, de sitter i timen og skriver karakterkortene..
Vis hele sitatet...
Det betyr jo ikke at de ikke har snakket om hvem som skal settes ned i orden/oppførsel.
Susanna regner med ungen din går på u.skole?

Ihvertfall systemet på videregående er det forskjellig grad av anmerkning. f.eks ''glemt'' å levere inn en stil grad en, som tilsvarer 1 anmerkning. Om du er voldelig eller lignendes kan det bli høyere grader. har du et visst antall (15 stk der jeg går) blir du satt ned.

Men ja, lærerene bruker uten tvil skjønn når dette blir satt.
Det er ungdomsskolen, ja. Som trådstarter går på også.

Men klart de må bruke skjønn på vg også. Tror ikke det er noe felles helt likt system for alle videregående skoler heller?
Dropp å bruk den muligheten du har. Slett passordet og lær å oppfør deg i stedet, anmerkninger er laget så du skal lære av det. Om du har store problemer med oppførsel anbefaler jeg å ta grep om dette før søking videre/ jobb uansett.

Uten at jeg vet hvordan integreringen er i dette frontersystemet, så bør du være klar over at det ikke bare er elever som juger over hvor gode de er på skolen det kan ligge opplysninger om på en slik fronter/ mailkonto.

Her er det mulig mail kontakt med rådgivere, foreldre, politi, barnevern og andre instanser.

Vil du virkelig vite hvem i klassen din som ligger under kritisk grense i skrive og leseopplæring?
Hvem som har en far som drikker å slår han?
Hvem som blir tatt på av bestefaren de gangene de er på hytta?
Hvem mor som alltid sender mail å klager over at hun har dårlig råd og ikke mulighet for neste klassetur?
Hvilke elever som mener seg mobbet, osv.

Det kan ligge svært mye informasjon her, som kanskje i seg selv ikke er så sensitivt, men for barn i alderen 13-15 år kan være svært sårende om det kommer på avveie.
Sett deg på et jorde, med en bærbar pc og et mobilt bredbånd. Samt som du kjører TOR-Browser...
Profit?
Sitat av seven_up Vis innlegg
Dropp å bruk den muligheten du har. Slett passordet og lær å oppfør deg i stedet, anmerkninger er laget så du skal lære av det. Om du har store problemer med oppførsel anbefaler jeg å ta grep om dette før søking videre/ jobb uansett.
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg er uenig i at han burde slette passordet, for det han risikerer så mye verre enn eventuelle fordeler, så synes jeg du har et litt vel naivt forhold til annmerkninger...

.. lærere er bare mennesker de også, og selv om majoriteten er ålreite og gode, så har du definitivt skoler hvor det ender opp med å bli litt vel mange med for sterkt kontrollbehov eller altfor sterke krav til andres oppførsel. At en lærer setter en annmerkning betyr ikke nødvendigvis at en elev har gjort noe galt...

.. og selv orden/oppførsel ikke er viktig, så kan det gjør det vanskeligere å få sommerjobber etc. Den tiden jeg var lærer var det defintivt annmerkninger som elevene mine fikk av andre lærere jeg skulle ønsket jeg kunne bare slette.
DumDiDum, uten at jeg vet hvordan system du arbeidet i, men om elevene dine fikk anmerkninger av andre lærere som du var uenig i, så drit i å sett de ned? Det er jo uansett du som kontaktlærer som skal ta den siste og helhetlige skjønnsvurderingen av dette.

Anmerkninger synes ingen steder, og orden og adfærd holdes derfor på god, og eleven kan søke om den sommerjobben man vil? Kan ikke se noe problem med dette.
Sitat av seven_up Vis innlegg
Dropp å bruk den muligheten du har. Slett passordet og lær å oppfør deg i stedet, anmerkninger er laget så du skal lære av det. Om du har store problemer med oppførsel anbefaler jeg å ta grep om dette før søking videre/ jobb uansett.

Uten at jeg vet hvordan integreringen er i dette frontersystemet, så bør du være klar over at det ikke bare er elever som juger over hvor gode de er på skolen det kan ligge opplysninger om på en slik fronter/ mailkonto.

Her er det mulig mail kontakt med rådgivere, foreldre, politi, barnevern og andre instanser.

Vil du virkelig vite hvem i klassen din som ligger under kritisk grense i skrive og leseopplæring?
Hvem som har en far som drikker å slår han?
Hvem som blir tatt på av bestefaren de gangene de er på hytta?
Hvem mor som alltid sender mail å klager over at hun har dårlig råd og ikke mulighet for neste klassetur?
Hvilke elever som mener seg mobbet, osv.

Det kan ligge svært mye informasjon her, som kanskje i seg selv ikke er så sensitivt, men for barn i alderen 13-15 år kan være svært sårende om det kommer på avveie.
Vis hele sitatet...
synes det er svært unødvendig av deg og gå så hardt ut ,når jeg flere ganger har sagt jeg jeg ikke kommer til og gjøre noe. Alt jeg har gjort, er og sjekke karakterene til et par personer, men ikke til folk jeg vet/tror har noen slags problemer. Jeg har ikke sjekket noe mail/meldinger den aktuelle læreren har fått, eller hva de den aktuelle lærer har snakket med andre lærer om.

Det at du sier at jeg bør lære og oppføre meg, er noe som virkelig provoserer, da du ikke har peiling i hele tatt ppå hvordan jeg oppfører meg. Som nevnt, jeg har NOEN anmerkniger, men INGEN av de gjelder oppførsel. Ta deg sammen og tenk nøye igjennom hva du sier!

Så jege synes at til neste gang du tenker på og svare på en tråd, at du faktisk leser alt som er skrevet i tråden før du går så hardt ut!
Sist endret av PopeSweetJesus; 8. desember 2012 kl. 20:03.
La nå fyren være ifred. Han spurte om hvordan mulighetene var for det, han sa ikke at han skulle gjøre det og trengte tips.