Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 473
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Hei. Jeg har lenge sett på det med å kjøpe feks Hydrogen peroksid, salpetersyre og svovelsyre, jeg vet at blant annet Hydrogen peroksid er ulovlig å eie i høyere konsentrasjoner enn 15%

Men jeg er ekstremt glad i kjemi og har veldig lyst til å prøve å lage en syre blanding som blir kalt Piranha solution, og etterhvert som jeg får bedre utstyr så har jeg lyst til å prøve meg på Nitroglyserin, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i stoffer med høyere prosent enn lovlig i EU?
Takk på forhånd
Vi hadde et pyroforum her en gang i tiden. Det ble det slutt på, etter at en viss fyr bombet regjeringskvartalet. Du finner det nederst på forumoversikten, arkivert.

Hydrogenperoksid kan brukes til å lage bomber i høye konsentrasjoner. Jeg råder deg til droppe å forsøke å gå til anskaffelse av dette i konsentrasjoner som er over lovlig grense. Du kan fort få med PST å gjøre, slik som en del av pyromedlemmene våre fikk erfare.

Vi kan i hvert fall ikke hjelpe deg.
Sist endret av mentalmelt; 13. november 2023 kl. 18:42.