Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4042
jadda....som det står i subject så ble jeg tatt for å stjele smågodt til en verdi av 4,-


Hva er det verste som kan skje?
du blir politianmeldt, får bot og prikk på rullebladet for nasking!
Du blir anmeldt for nasking. And thats it.
Hvorfor i helvete gidder du å bli tatt for smågodt for 4 kr?
Det er vel ikke snakk om å gidde, eller hva?

Det er sånn som skjer...
Patrick's Avatar
Trådstarter
Fordi jeg var godteri sjuk og ville ha et lite "kick"

bittert å bli tatt for sånt ass..




menmen....that's it, trukke tyvkarrieren er no for meg jeg.....
så visst du gjør noe galt neste gang og blir anmeldt, så sjekker de rullebladet ditt.
"aha, han har nasket snop for 4 kr"
"en skikkelig thug"
Du og butikkeieren kommer sikkert fram til noe. Det kan være noe slik som at du må jobbe i butikken hans noen dager siden du stjal.
Eller så kan du få en bot hvis du blir anmeldt.
Ikke noe mere enn det tror jeg...
OH MY GOD....
Ja jævli bittert. Jeg ble tatt for naskeri for 17.50 i fylla.
Ingenting skjedde.Eneste er at jeg har det på rullebladet nå.
Du får -ikke- bot.
Patrick's Avatar
Trådstarter
Det jeg gruer meg mest til er den flaue samtalen jeg skal ha med mor og far....."du stjal for 4 kr!" :P


Jeg blir antageligvis purkeanmeldt....
men jeg må vel ikke stikke til politistasjon og alt det der pga 4 kr naskeri?!

Jeg har jo brukt haugevis av penger på den sjappa der, de burde ha gitt meg en advarsel eller en liten straff istedet for å politianmelde menmen....sånn er livet
Sist endret av Patrick; 23. mars 2004 kl. 17:18.
Opprinnelig postet av Patrick

Jeg har jo brukt haugevis av penger på den sjappa der, de burde ha gitt meg en advarsel eller en liten straff istedet for å politanmelde menmen....sånn er livet.
Vis hele sitatet...
Nasking er ikke lov uansett det.
Sånn er livet!
Patrick's Avatar
Trådstarter
sitter og undrer... jeg sto 1 meter fra døra, og vurderte å ta en liten "break for it"....burde jeg gjort det? hva hadde skjedd da? hadde antageligvis aldri kommet tilbake dit igjen
Men bruk vett da mann! Hvor simpelt og low er det ikke å stjele for 4 usle kroner? Stjeling er stjeling, enten det er snakk om 1kr eller 2000kr. Basta!

Men ditt valg

Men hvor gammel er du btw?
vell gjort er gjort.
ikke så mye du kan gjøre med saken, regner med at du har lært av feilen din. ganske greit dette forumet, lærer mye UTEN å feile her. nok av "freaks" som gjør det for meg.
thihi, kan ikke si annet enn at du får som fortjent.