Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2423
Hei, Jeg ønsker å legge inn et par bilder på noen piller for å se respons på om pillene real deal. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg legger inn bilder her. Noen som kan forklare meg?
Sist endret av Jonna113; 23. mars 2019 kl. 08:59.
Du kan laste opp bildet og poste linken herfra: https://imgur.com/upload
Trådstarter
23 0
https://imgur.com/a/2G8A3NH

Det gjelder noen xanax. Mest sannsynlig fra øst Europa.
Anonym bruker
"Leken Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt de glassene. Funker absolutt som de skal og virker legit.
Trådstarter
23 0
Takk for svar. Hvis man ser bort i fra selve glasset, ser pillene legit ut? Glasset er ikke uåpnet, så selve glasset kan jeg ikke stole 100 prosent på.
Anonym bruker
"Leken Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De klikket alle boksene hos meg ihvertfall. Testet også dette med å putte et xanax i en brus som skal vise om den er ekte hvis den blir på bunnen og bruker lang tid på å løses opp. Denne metoden er omdiskutert men en god peke pinne.
Trådstarter
23 0
Hmm. Gjorde dette nå. Putta en xanax i ca 100ml Farris. Til å begynne med var det som en brusetablet. Etter 5-10 min ligger det fordelt over hele bunnen, men ikke forsvunnet.
Er pfizer sine det der, de kommer fra polen. Tabeletki er tabeletter på polsk. Har hatt samma glass fra andre østblokkland og. Har testa flere glass og aldri vert borti noe tull. Sålenge alt er forseglet og ser originalt ut er du nok safe. Skurrer noe derimot er det bare holde seg unna, pfizer leker ikke butikk så tabelettene og glassene skal se «perfekte» ut.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Er pfizer sine det der, de kommer fra polen. Tabeletki er tabeletter på polsk. Har hatt samma glass fra andre østblokkland og. Har testa flere glass og aldri vert borti noe tull. Sålenge alt er forseglet og ser originalt ut er du nok safe. Skurrer noe derimot er det bare holde seg unna, pfizer leker ikke butikk så tabelettene og glassene skal se «perfekte» ut.
Vis hele sitatet...
Bare fordi det står Pfizer på glasset, betyr ikke at de faktisk kommer fra Pfizer. Men det trenger ikke å bety at de er dårlige heller så klart. Fikk tak i et glass som på bildet, pillene funka topp de, men noen var litt ruglete på kantene, noe Pfizer sine ikke skal være.
Trådstarter
23 0
Sitat av yomollyo Vis innlegg
Bare fordi det står Pfizer på glasset, betyr ikke at de faktisk kommer fra Pfizer. Men det trenger ikke å bety at de er dårlige heller så klart. Fikk tak i et glass som på bildet, pillene funka topp de, men noen var litt ruglete på kantene, noe Pfizer sine ikke skal være.
Vis hele sitatet...
Glasset er ikke forseglet heller siden jeg ikke kjøpte fullt glass. Er derfor jeg sier at jeg ikke kan stole på selve glasset. Har ikke testen de enda
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler deg å teste med teskit, laca xanaz med fentanyl eller annet skjer jo så ofte for tiden.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jupp var noen bikkjebein i bergen som tok liv av folk pga inneholdt fentanyl. Hør på han over å bestill deg testkit. Venter heller 1-3 uker på testkit for å være trygg en å tenke yolo og nettop det du LEVDE bare en gang.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå kommer det an på hvor gamle disse er i følge glasset, men de nye skal det ikke stå «2» bakpå. Det skal stå noen bokstaver og noen tall. Enten har du fått tak i noen gamle piller eller så er de pressa. Ville anbefalt et testkit, spes mot fentanyl
Glassene blir fylt opp i ettertid, ingen har forseglingen i behold. Nå flyter jo det med de glassene men med xanax bars som ikke er fra Pfizer, men de mer kantete som det står XANAX på og 2-tall på baksiden. De er IKKE fra Pfizer.
Sist endret av Naturgrønn; 21. april 2019 kl. 23:14.