Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3126
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg ser på Alphabay og flere markeder at man kan kjøpe visa informasjon (ccv eller hva det heter osv..), for å bruke/dra penger ut av, men hvordan får man pengene over på evt bitcoin wallet, eller vasker de til sin egen konto? er det noen som har prøvd dette?
Husk at det å gjøre dette er sammenlignbart med å stjele et kort fra noen på byen.
Altså, man gjør ikke noe annerledes med kortinfo man kjøper kontra kortinfo man har stjålet fra noen på byen
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du må spørre om noe så basic ikke engang prøv deg på noe før du har brukt mange timer på forumene der inne og andre carding forum osv.
Ingen direkte måter og få pengene over i BTC (Eller det dukker opp en og annen metode i ny og ne men den funker sjeldent lenge)
Heller ingen lettvinne måter å vaske de inn til egen konto.
Ville egentlig anbefale å styre unna kort. Sikkerheten har blitt bedre,gamet vanskeligere og profitten mindre.
Du må lese deg opp på VPN & SOCKS. Viktig at du forstår hvordan det fungerer før du prøver deg på carding.
De fleste kort idag har regionsperrer, hvis en prøver å bruke et kort utenfor disse sperrene så blir kortet normalt sperret. Det er relativt simpelt å bruke et kort til kjøp av varer over nett, men hvis du skal dra penger så kommer du til å trenge litt utstyr. Det er noen nettsider som tilbyr kjøp av BTC med kredittkort, men de krever også et bilde eller en scan av passet til vedkommende som eier kredittkortet. Du får selvfølgelig kjøpt bilder av pass som er laget etter dine krav eller pass som er klare til redigering i Photoshop. Kunne sikkert skrevet flere sider om det du trenger, ikke trenger, må gjøre, ikke gjøre også videre, men jeg utdyper meg ikke her på forum. Carding er ikke gjort på en dag, det tar tid og du kommer garantert til å brenne en del kort før du forstår og kan alt som er nødvendig.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
*ler* bare overfør penga til meg så fikser jeg deg bitcoins

Det er veldig mye å lære om 'carding' som du kanskje forstår. Å du finner garantert noen carding-guides på de fleste markedene på deepweb.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
TS her, jeg har lest en god del, og skjønner at det ikke er bare å kjøpe seg et kort, jeg skjønner også at dette tar tid, jeg synes det er veldig interessant, men jeg har ikke tid atm desverre, vet ikke hvor bra det er at jeg er i starten av 20 årene og føler at jeg kunne vært en mester i fraud... takk for svar folkens, have a good one.