Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 35767
Hei!

I Norge er det et godt marked for å bestille det man trenger på deep web. Jeg foretrekker det over å kjøpe på gata, da man aldri vet hva man får. Bestiller man fra en selger med gode reviews på deep web, skal det VELDIG mye til for at man får bunk.

Jeg har alltid bestilt på deep web (innenlands), men i det siste har det blitt litt mange pakker. Vet dere om de har hunder på postkontoret, eller om de noen gang sjekker vanlige brev som blir sendt rundt i Norge?
100% success rate for min del, bestilte en god del en stund også - så om ting ikke har endret seg i løpet av de 3-4 siste årene vil jeg si det er ganske trygt, men allikevel føler jeg det er litt tryggere å kjøpe face to face om du har noenlunde oppegående kontakter. Uansett så skal du ikke se bort i fra at det lokale lensmannskontoret lar hundene springe rundt i lokalene om de har lite å gjøre en dag.
Trådstarter
16 1
Hmm, interessant. Tror jeg skal droppe å bestille grønt fra deep web da, og bare bestille det som er luktfritt. Sist gang jeg bestilte var weeden dobbelt vakuumpakket, men jeg antar at hundene lukter det uansett?
Det spørs. Har selgeren vasket mellom hvert lag og brukt rene hansker så skal det gå en liten stund før plastikken slipper gjennom noe som hundene kan lukte, men tror ikke du skal være for optimistisk når det kommer til det.
Sitat av Hater Vis innlegg
Det spørs. Har selgeren vasket mellom hvert lag og brukt rene hansker så skal det gå en liten stund før plastikken slipper gjennom noe som hundene kan lukte, men tror ikke du skal være for optimistisk når det kommer til det.
Vis hele sitatet...
Kanskje en liten stund, men ikke lenge. Da må man ha moisture barrier bag også Noe en viss relevant person i denne sammenhengen faktisk bruker.
Sist endret av TrippyKing; 2. oktober 2015 kl. 22:27.
Piller er vel ganske safe?
Venter på en bestilling nå.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Piller er vel ganske safe?
Venter på en bestilling nå.
Vis hele sitatet...
Bikkjer lukter sånt.
Men kanskje safere med piller enn med smækk.
Heldigvis bruker flere og flere 2x vakum + luktfri mylar (sølvpose )

Men jeg trodde hele tiden at man ikke kunne bli tatt med innenlandspost?

Seff, om man blir spana på. Men det er jo ingen signatur eller avsender.

Hvem som helst kan sende alle drugs for eks. pur faen/hevn eller lignende.

De kan ikke ta deg for det om du ikke oppbevarer alle brev/pakker hjemme. Og bruker VPN & Pgp og krypterer dataen, samt renser den nå å da.

Om de ikke vil bruke enorme ressurser på akkurat deg så skjer det nok ingenting. Bare nekt og si at du ikke har bestilt noe om en slik situasjon dukker opp. Små odds for det.

Det med narkohundene bekymrer meg litt, kan tape mye spenn der.

Edit : GPA
Sist endret av BrewGrow; 3. oktober 2015 kl. 07:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skal vel litt til å bli tatt av bikkjene.

Tollerne har ikke flust med bikkjer, og må ofte låne politiet sine da tollvesenets bikkjer flytter seg veldig ofte. Fra div landegrenser, som flyplass, båt terminal osv.

Ganske lav risk. Til og med på Svinesund måtte de låne bikkje en gang jeg trillte igjennom.
Det er flere millioner brev i omløp til enhver tid... Du skal ha jævlig uflaks om du blir busta for dette.
"Piller er vel ganske safe?
Venter på en bestilling nå."

dronepungen: `Bikkjer lukter sånt.
Men kanskje safere med piller enn med smækk.`

Hva?? kan narkohunder lukte ett pillebrett med sobril? Valium? xanor osv??
er du helt sikker???
Sist endret av kingkongofF; 3. oktober 2015 kl. 14:18.
Sitat av kingkongofF Vis innlegg
"Piller er vel ganske safe?
Venter på en bestilling nå."

dronepungen: `Bikkjer lukter sånt.
Men kanskje safere med piller enn med smækk.`

Hva?? kan narkohunder lukte ett pillebrett med sobril? Valium? xanor osv??
er du helt sikker???
Vis hele sitatet...
Hvis de er trent til det kan de lukte hva som helst. Jeg trodde/tror også at de ikke så ofte er trent til å lukte piller, men hva vet vel jeg..
jamen kommer det noe som helst lukt som en bikje kan lukte igjennom et pillebrett da? kanskje dem kan være trent til og lukte selve bretta da? dronepungen har du en kilde og henvise til?
Sitat av kingkongofF Vis innlegg
jamen kommer det noe som helst lukt som en bikje kan lukte igjennom et pillebrett da? kanskje dem kan være trent til og lukte selve bretta da? dronepungen har du en kilde og henvise til?
Vis hele sitatet...
Det er ikke brettene som stopper dem isåfall nei. Brettene spiller ingen rolle.
Tviler sterkt på at politiet i Norge utdanner hunder til å finne medikamenter. Det er som noen nevnte tidligere flere hunder som sendes rundt i Norge og det er vel bare postsentralen på Lørenskog som har en fast stasjonert hund utplassert. Det går mest i substanser med odør, bombehunder, likhunder og kriminaltekniske hunder som prioriteres her til lands.
Legemiddelselskapet Pfizer derimot:
http://m.jpost.com/Health-and-Scienc...VDRUZFMzBFQTU=

Som man kan lese av artikkelen går dette på molekyler og er derfor komplett umulig å da dekke over hvert eneste medikament.
Sist endret av ToreTang; 3. oktober 2015 kl. 18:56.
Sitat av kingkongofF Vis innlegg
"Piller er vel ganske safe?
Venter på en bestilling nå."

dronepungen: `Bikkjer lukter sånt.
Men kanskje safere med piller enn med smækk.`

Hva?? kan narkohunder lukte ett pillebrett med sobril? Valium? xanor osv??
er du helt sikker???
Vis hele sitatet...
Vi snakker om et dyr som er i stand til å lukte og kjenne igjen kreft celler hos mennesker.
At de er i stand til å lukte seg frem til piller er det ingen tvil om, hvor enkelt det er å trene dem opp til det er en annen sak.
Sist endret av Juicekongen; 4. oktober 2015 kl. 00:47.
Hvis det skulle hatt noe for seg å trene hundene opp til å kjenne igjen tabletter,
måtte de jo ha trent de til å lukte fram ulike virkestoffer, f.eks div benzoer, og ikke tablettene i seg selv.
Og det er vel lite trolig at de bruker tid på det,
med tanke på hvor mange ulike benzoer og andre virkemiddles det faktisk finnes.

Og hvis det så hadde vert slik at hunder kunne luktet fram tabletter generelt,
hadde det vel óg blitt sløst vekk mye tid, da hundene ville ha markert hver bidige tablettsending, fra kosttilskudd til vitaminer og andre uskyldige tabletter som sendes, eller folk reiser og ferdes med.
Hvordan er stealthen for dere som bestilt innenlands? dølt om det løper runt hunder på lørenskog postterminal...
Sist endret av qwerty1234; 7. oktober 2015 kl. 23:41.
Bra stealth, 100% arrival rate *host* sa en kompis av meg.
Sa kompisen noe om cannabis? Mer risiko for lukt mtp hundene på Lørenskog
Sitat av 4pekatt1 Vis innlegg
Bra stealth, 100% arrival rate *host* sa en kompis av meg.
Vis hele sitatet...
Og en kompis av meg opplevde at noen få gram hasj (trolig 3x vakuumpakket) ikke kom frem, før fire politimenn banka på døra med en ransakelseordre noen måneder senere.
Sist endret av Snilepisk; 8. oktober 2015 kl. 11:24.
Norges beste narkobikje død:
http://www.dagbladet.no/2015/03/19/n...liti/38252607/

Tror ikke dere skal bekymre dere over bikjer.
3 døde hunder på kort tid. Har en kompis som jobber som politi, og i følge han har de ikke mange hunder trent opp, og de går på rundgang over hele landet. Det tar lang tid å trene de opp, og det er stort sett weed de trener de opp til å lukte.

Forøvrig bestilt en rekke ganger fra deep web men aldri blitt tatt. Tror likevel jeg ville holdt meg unna å bestille røykings online.
Trådstarter
16 1
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Og en kompis av meg opplevde at noen få gram hasj (trolig 3x vakuumpakket) ikke kom frem, før fire politimenn banka på døra med en ransakelseordre noen måneder senere.
Vis hele sitatet...
Uff... hadde han noe liggende da Onkel kom?
Innenlands har jeg 100% success rate. men fra utlandet har jeg bare 20%.

Hvordan det er med antall narkohunder i omløp er jeg usikker på, men jeg tror de har en del.

Jeg har ihvertfall sett flere forskjellige hunder på de plassene jeg har møtt de.
Dette gjelder selvsagt fra det store utland og inn.

Bruk av hunder ved innlandspost vet jeg ingenting om.
Sitat av Lacynt Vis innlegg
Uff... hadde han noe liggende da Onkel kom?
Vis hele sitatet...
Ca. 2g cannabis han fikk 2k i bot for.
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Ca. 2g cannabis han fikk 2k i bot for.
Vis hele sitatet...
Dritt at de kommer 4 mnd etter, har jo allerede glemt det da.

Kan forresten tilføye angående utenlandske aktører på Deep web,
Har fått 100% av Ecstasy og legemidler fra utenlandske aktører, godt over 7 BTC totalt.
Har bestilt rundt 30 pakker med ulikt ulovlig innehold de siste månedene fra deep weeb(fra utlandet).
Vært mest små brev, men også noen ganske store pakker. ALT har kommet igjennom. Trodde alltid at norsk tollvesen var veldig gode, og at det var sån ca 30 % sjanse for at pakken skulle bli tatt.
Til min overraskelse en har de ikke en dritt kontroll og du skal være jævlig uheldig for at pakken din blir snappet opp.
Det er dog land som er verre å bestille fra enn andre (UK,Nederland etc).
Sist endret av pkk1990; 9. oktober 2015 kl. 23:16.
Trådstarter
16 1
Til dere som bestiller fra utlandet - er det ikke veldig risky hvis dere blir tatt? Bestiller dere i eget navn?
Sitat av Lacynt Vis innlegg
Til dere som bestiller fra utlandet - er det ikke veldig risky hvis dere blir tatt? Bestiller dere i eget navn?
Vis hele sitatet...
Det er jo fortsatt sånn at hvem som helst kan bestille hva som helst til hvilken som helst postkasse i Norge. Det er derfor ikke straffbart med mindre de kan bevise at du har bestilt det. Jeg har fått tips om å unngå falske navn/ postbokser da disse trekker mer oppmerksomhet. Jeg sender alt til meg selv, men er også veldig oppmerksom på hvor jeg oppevarer greiene mine..

Men ett tips er jo naboens postkasse, kommer ann på hvor mye det er snakk om da, og i tillegg sliter du om det er en pakke som må hentes på postkontoret..
Hvordan er det med våres gode naboland Sverige og Danmark?
Tenker da spesielt på Danmark, europass hovedstad for hasj.

Mye kontroller med post fra danmark i forhold til uk, nederland og diverse slike plasser?
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Piller er vel ganske safe?
Venter på en bestilling nå.
Vis hele sitatet...
Bare for å oppdatere kom dette i posten etter ca 3 virkedager.
Null stress.
Synes det deep web-opplegget fungerte ekstremt effektivt.
men hva skjer nå da, med denne latterlige nye legemiddelloven om import av legemidler?
Sitat av thewitch Vis innlegg
men hva skjer nå da, med denne latterlige nye legemiddelloven om import av legemidler?
Vis hele sitatet...
Den har ingen innvirkning på pakker som ikke skal gjennom tollkontroll, så det burde være likt som før. Ting man bestiller på deep web er jo normalt sett ikke noe som ville glidd igjennom tollen til vanlig heller om det skulle blitt stoppet så ting er helt likt som det var før.
Noen her inne som har bestilt og/eller mottat etter den nye dusteloven?

har du selv erfaring med det etter loven 1. okt?
Sist endret av thewitch; 16. oktober 2015 kl. 22:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av thewitch Vis innlegg
Noen her inne som har bestilt og/eller mottat etter den nye dusteloven?
Vis hele sitatet...
Hvilken lov er dette?
Jepp, innenlands fungerer som før.

Har fått stoppa en utenlands pakke som ligger i tollen nå. Så det tar jeg ikke sjansen på lenger.

Fikk også stoppa en pakke med smart drugs og vitaminer. Fikk da brev fra tollen om at Melatonin ikke var lov å innføre. ( Ikke fra darknet )
Etter 10 dager og de ikke har mottatt resept, utleverer de resten.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan er det med å bestille piller(b-preparater) innenlands? Er det stor forskjell på hvor lett det er å bli tatt sammenlignet med andre stoffer som lsd, cannabis osv? Er det ikke også slik at de er strengere på de ulovlige stoffene enn legemidler om det blir stoppet?
Sitat av kingkongofF Vis innlegg
jamen kommer det noe som helst lukt som en bikje kan lukte igjennom et pillebrett da? kanskje dem kan være trent til og lukte selve bretta da? dronepungen har du en kilde og henvise til?
Vis hele sitatet...
det finnes hunder på f.eks toll/flyplasser som er trent til å lukte penger (cash)
hunder lukter alt!
Har dere ikke fulgt med? Kripos har tatt massevis av folk, både brukere og selgere. Spesielt etter de gikk ut å sa at de ikke skulle ta brukere. Folk har fått alt av datautstyr, minnekort osv beslaglagt.

Det er såpass at de tar rutinekontroller nå hos de brukerne som er tatt tidligere i deep weeb aksjonene.

Og dette var fra innenlands vendorer

http://www.adressa.no/nyheter/innenr...le11223341.ece

http://www.ta.no/nyheter/skien/narko.../s/5-50-104966


Og det er mer som ikke er tilgjengelig på nett for å lese.

http://www.dagbladet.no/2015/06/09/n...ipos/39580396/

http://www.tv2.no/a/7024661
http://www.nrk.no/nordland/sju-pagre...tet-1.12497783
Sist endret av SkittenKanyle; 5. november 2015 kl. 02:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det noen som vet hva som er grunnen til at de blir tatt?
Mener jeg leste at Kvalitetsbevisst ble helt tilfeldig tatt med MDMA på seg av en rutine-patrulje på Majorstua. Ellers er det vel grundig etterforskning og uforsiktighet fra aktørene.
Lurer på hva disse utradisjonelle metodene innebærer. Kan nesten lure på om kripos er aktive på darknet selv.
Sitat av Odd Vis innlegg
Er det noen som vet hva som er grunnen til at de blir tatt?
Vis hele sitatet...
Han ble spanet på og tatt rett før han skulle poste.

Snilepisk: Var ikke noe "tilfeldig" der.
Sist endret av SkittenKanyle; 5. november 2015 kl. 16:33.
Hei. I dag tidlig fikk jeg beskjed om og møte opp på politistasjonen i morgen.
Politimannen sa saken kom sørfra, jeg bor i nord.

Jeg skal prøve og holde dere oppdatert i morgen, skal ta et lydopptak.

Og dere, helt siden i høst har 9 av 10 pakker bestillt fra ebay blitt åpnet. Jeg ser pakken får merket med gul markeringspenn på navn og adresse og at alle har vært åpne ved at de har kuttet seg inn på frammsiden for og så skjekke innholdet og teipe igjen. Ved en av de første pakkene nå i høst så var det en rød eller gul lappe som sa at de hadde åpnet pakken.
De bruker jo vanligvis ikke og åpne pakker som kommer fra ebay, det er første gangen de gjør dette.

Det ser ikke ut til at de åpner gjenstander som er inne i pakkene og skjekker dem.
Sitat av Propranolol Vis innlegg
Hei. I dag tidlig fikk jeg beskjed om og møte opp på politistasjonen i morgen.
Politimannen sa saken kom sørfra, jeg bor i nord.

Jeg skal prøve og holde dere oppdatert i morgen, skal ta et lydopptak.

Og dere, helt siden i høst har 9 av 10 pakker bestillt fra ebay blitt åpnet. Jeg ser pakken får merket med gul markeringspenn på navn og adresse og at alle har vært åpne ved at de har kuttet seg inn på frammsiden for og så skjekke innholdet og teipe igjen. Ved en av de første pakkene nå i høst så var det en rød eller gul lappe som sa at de hadde åpnet pakken.
De bruker jo vanligvis ikke og åpne pakker som kommer fra ebay, det er første gangen de gjør dette.

Det ser ikke ut til at de åpner gjenstander som er inne i pakkene og skjekker dem.
Vis hele sitatet...
Hadde vært kult å høre lydopptak!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dere som bestiller innenlands, bruker der phantom postkasse eller ekte navn/adresse?

Eventuelt bør man ikke være skeptisk med og oppgi ekte identited med tanke på blackmails og riskoen for og bli tysta på når ting ikke er så greit lengere?
Er bare å sjekke det ut selv, pris på dop er forøvrig ikke tillatt på freak. Har sett ritalin blitt solgt ved flere anledninger. Ikke sikkert noen selgere har mer igjen nå som eksamensperioden har starta.
Holder man seg kun til innenlands så får man være i fred og ingen merker noe er min erfaring.

Så fort man blir litt for varm i trøya og bestiller ukritisk fra mange andre land, selv om det også har gått bra 100 ganger før, plutselig er det onkel toller som har oversendt og anmeldt deg til onkel blå.... Trust me, i know.

De sorterer all post etter man er tatt, vertfall her. Til og med innenlandsposten er flere dager forsinket...
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Holder man seg kun til innenlands så får man være i fred og ingen merker noe er min erfaring.

Så fort man blir litt for varm i trøya og bestiller ukritisk fra mange andre land, selv om det også har gått bra 100 ganger før, plutselig er det onkel toller som har oversendt og anmeldt deg til onkel blå.... Trust me, i know.

De sorterer all post etter man er tatt, vertfall her. Til og med innenlandsposten er flere dager forsinket...
Vis hele sitatet...

Man risiker jo at vendor lagrer informasjon om klienter som kan bli benyttet mot en ved eventuell black mails eller i avhør/razzia om vendor sku bli busta.