Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 4223
Jeg, som holder på å utvikle et, vil gjerne høre hva dere vet om dette.
Jeg har hørt at NASA har utviklet et "teppe" dekt av kameraer og displayer i tusentalls, men søkt og aldri funnet en artikkel om det.
Jeg har også sett på japsene som lager disse "optical cloak" der de bruker ensfargede klær, og lyser på med prosjektor fra bakgrunnen, slik at der ser ut som man ser igjennom det, deriblandt brukt av "project chameleo" ( http://www.chameleo.net/project.html ).
Flere usynlighetsteknologier vet jeg ikke om, men vil gjerne høre.
Drit i NASA. Jeg vil høre om greiene du driver med utvikling av!!
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Speilbasert, mer kan jeg egentlig ikke si...
Siden du driver med top secret usynlighetsteknologi-utvikling, så skal det godt gjøres å finne noen som kan mer enn deg tror jeg.

Speilbasert? Kom igjen, da. Du kan egentlig ikke si mer enn det? Badet mitt er speilbasert.
nFF Marshall
morten's Avatar
Jeg holder på med utvikling av usynlige pc'er, som integreres i endetarmen. Mer kan jeg ikke si.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Altså, dette er veldig seriøst, kan ikke gi infoen til -alle-
Men hvis det er noen som ikke har noe liv og alt går i dass, slik som jeg har det, hadde det jo vært småkult å laga et team...
*hint*hint*
Men tilbake til topic, jeg vil vite andre tingene nevnt ovenfor.
Opprinnelig postet av Ter3
Altså, dette er veldig seriøst, kan ikke gi infoen til -alle-
Men hvis det er noen som ikke har noe liv og alt går i dass, slik som jeg har det, hadde det jo vært småkult å laga et team...
*hint*hint*
Vis hele sitatet...
Hint, hint? FOLKENS: Achtung, han vil ha folk med i en selvmordssekt. Usynlig = Selvmord.

Sorry, skal ikke flame deg mer ter3. Kan jo faktisk hende at du greier det NASA og det amerikanske forsvaret ikke greier. Hjemme på gutterommet.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Kanskje du finner noe her?
http://www.ufoseek.com/
</hint>
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Ja okay, nok spam nå, dette er fortsatt seriøst.
Ter3 . du må nok komme på en bedre skrøne eller finne fram noe "bevis matriale" eller lignende til oss for atr noen av oss skal finne dette intresangt..

og da mener jeg ikke ett bilde av en bygning som liksom skal forestille deg stående foran .. sånn siden du er usynlig..

Edit: Mere kan jeg ikke si
Sist endret av NoillStress; 10. juni 2004 kl. 21:55.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
AHA! Gjennomskuet! Du finner opp en usynlig bananskreller!

http://www.freakforum.nu/forum/showt...091#post365091
Yes jeg ser ikke fingra mine, jeg er usyyynlig!! Drikken skal ha lakris smak !!
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke sagt "oooh jeg er så kul" ellernoe, bare fordi jeg er inne på dette temaet, alt jeg spurte etter, var om andre usynlighetsteknologier som jeg muligens kan dra nytte av.
Dette er et spørsmål om hjelp på en måte.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Vel, sånn litt seriøst sett så var det snakk om et sprosjekt der de vistnok hadde en energikilde så kraftig at lysstråler rundt kilden ble bøyd rundt den og ikke på objektet og reflektert tilbake. Dette synes jeg hvertfall høres litt tvilsomt ut. Men det kan godt være du finner ut noe på den siden jeg ga linken til. Det er utrolig mye rart som blir skrevet om der.
Altså, for å være litt seriøs, tror ikke den beste fremgangsmåten for å utvikle en usynlighetsteknoligi er å ta og "plukke litt her og der" fra andres ideer. De er helt sikkert patentbeskyttet uansett.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Lukk øynene og snu ryggen til...
Sorry, jeg bare måtte.

Sett gjennom alle resultatene på google? Søkeord: "Invisibility"
Ja usynlighets drikk, oppskriften er som følger: Ta 1000 liter saltpeter syre og lakris. Bland det varsomt!! Og hell det på fingra, vips så ser du dem ikke!

Produktet er på et tidlig produksjons nivå.

Dokumenterte bivirkninger: Du får aldri kroppsdelene til bake.

PS! Bør tases med en parasett!!
//off-topic// (ikke at noen av det andre er on-topic her da)
Når den første posten i denne tråden ble posta, fallt jeg av stole min og hylte av latter...
Først nå, har jeg kommet meg opp av gulvet... sliter med å ikke falle ned igjen, og fortsette å le
//off-topic//
Sist endret av ziegler; 10. juni 2004 kl. 22:03.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Ja, det er det, men jeg har sjekka, og det er ike noe jeg kan dra nytte av der desverre.
Opprinnelig postet av CrazyDiamond
//off-topic// (ikke at noen av det andre er on-topic her da)
Når den første posten i denne tråden ble posta, falt jeg av stole min og hylte av latter...
Først nå, har jeg kommet meg opp av gulvet... sliter med å ikke falle ned igjen, og fortsette å le
//off-topic//
Vis hele sitatet...

FAen å folkens jeg vet jeg ikke burde men..

vær snill med meg, HAHAHA!H!!HO lyl..

men litt til bake til emnet.. vi må nesten få litt bakgrunns info om prosjektet ditt, og bilder (?) hadde gjort seg..

du kan nesten ikke forvente å få "hjelp" om du ikke vil informere om prosjektet..

det blir som å si at jeg skal på butikken å handle noe for deg men får finne ut hva det er selv...
Voldern: Du kan slutte med den lakrisdrikken din nå, den sluttet å være morsom for en stund siden. Ta det som et hint at den første posten din om den ble slettet...

Men seriøst Ter3: Tror ikke du kan vente å få så mye hjelp her. Litt vanskelig å ta 100% alvorlig, selv om du kanskje mener det seriøst.
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
La meg omformulere:
Jeg vil vite om andre usynlighetsteknologier
Ikke mer enn det
Slik som jeg ser det, så trenger dere ikke å vite om hva jeg driver med.
det er plutselig ikke så interesangt å hjelpe når man ikke får vite noe om det, man har jo interesse av å følge ett prosjekt man leverter info om...
Opprinnelig postet av Ter3
La meg omformulere:
Jeg vil vite om andre usynlighetsteknologier
Vis hele sitatet...
Jeg vet nå ikke heilt...
Hvor mange av oss her på nFF var det nå som forska på usynlighetsteknologi nå igjen? Har glemt anntallet...
Du virker bare som en ensom nerd som tror at DU kan utvikle usynlighetsteknologi. Og hvis du kunne det, hvorfor vet ikke du om de andre som er? Og hvorfor spørre på et forum? Det hele virker useriøst.

"Men hvis du vil komme i kontakt med meg, så driver jeg også med å utvikle en del usynlighets-teknologier.. Vi kan jo danne crew.."

NEeEEeEI.. Var det DET du var ute etter?
Kan hende at han er Einstein, da.

Lykke til!
Glassfiber
Rolsen Royce's Avatar
Trådstarter
Det enkle er ofte det beste
Dere har hørt den ikke sant?
Som mobbeoffer i 12 år så tenker man på mye rart
Alle de åra hadde jeg lyst bare å dø eller å bli usynlig
I dette tilfelle.... ya know
gleder meg til å høre\se resultatet av prosjektet ditt Ter3
Verden kommer ikke videre med uvitenhet og utelating av ideer. Syns det er bra du prøver! (mindre bra er det at to fra crew kommer med useriøse drittkommentarer).

Jeg så en dokumentar om dette emnet på discovery (eller var det national geographic) en gang. De prøvde ulike teknikker, samtidig som de testet teknikkene for publikum som ikke var klar over prosjektet. Den siste de teste, og egentlig den eneste som er verdt å nevne, var kamera -og storskjermmetoden. De festet to bigscreens på siden av en bil, slik at alt man så fra siden var disse to skjermene. På andre siden av bilen var kamera. Fungerte overraskende bra, men etter litt mysing (samtidig som bilen var i bevegelse) oppdaget de den. Programlederen konkluderte med at hvis man skulle få ting "usynlig", var dette teknikken de kom til å gå for. Men det var hans mening da..
Opprinnelig postet av Ter3
Det enkle er ofte det beste
Dere har hørt den ikke sant?
Som mobbeoffer i 12 år så tenker man på mye rart
Alle de åra hadde jeg lyst bare å dø eller å bli usynlig
I dette tilfelle.... ya know
Vis hele sitatet...
Hvis det er grunnen til at du vil jobbe med utvikling av usynlighetsteknologi, ser jeg en grunn til mobbing. Ikke forsvar deg ved å nevne at du var mobbeoffer. Vi synes synd på mobbeofrene, men kan ikke utvikle dette fordi.

"Det enkle er ofte det beste"..
Det skal bety? Er det en enkel utvei fra dårlig selvbilde å gjøre seg usynlig?
nFF Marshall
morten's Avatar
Tenker vi gir oss der ja.
Og kjekt for morten å komme igang igjen med stenging av tråder, etter flere uker med ferie