Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1287
Hei

Før det kommer svar om at det ikke er lurt eller smart, så vet jeg dette og er ikke noe som planlegges å gjentas

Havnet på en 4 dagers tur der det ble inntatt Dexamfetamin (riktignok aller første gang et slikt stoff, kun tatt kokain et par ganger før), anskaffet fra apotek i utlandet i 30mg kapsler. På denne 4 dagersen ble det inntatt 60mg, 60mg, 60mg, 60mg oralt og 30mg snortet. Det funket som det skulle, og vi var kjent med bivirkningene. Selv ved en slik hard inngang så opplevde jeg ingen av de kjente bivirkningene (les: høy puls, kortpusthet, høyt blodtrykk, deprisjon, "nedtur") kun at jeg er satans sliten i kroppen, noe jeg regnet med.

Etter 1 dag så merket jeg at jeg fikk vondt i nesen som varte i en hel dag, og over natten gikk "vondt" i nesen over til total nummen i nesen. Det kan beskrives som en lokalbedøvelse du får hos tannlegen i kjeften, tør nesten å påstå det er 100% likt som en slik lokalbedøvelse. Har prøvd å søke dette opp, men finner ingen med lignende bivirkning. Har jeg noe å frykte eller har flere opplevd dette? Går det eventuelt over? Jeg vil absolutt ikke kontakte lege så det er isåfall siste utvei. For vi alle som har tatt lokalbedøvelse vet dette er ganske dritt selv om det kunne vært verre bivirkninger tho..

Hjelp tas imot med takk!
Du har nok bare fått en veldig irritasjon oppi der, går det bedre nå? Jeg visste det ikke skulle funke, men snorta selv en 30mg elvanse/lixdexamfetamin for en stund siden. Ble ikke noe nummen som du forklarte. Jeg skjønner man kan bli litt panisk når det blir så ille som du antyder, men å gå til legen kan være ekstremt ødeleggende for deg, i forhold til jobb/førerkort, du fortjener ikke få ødelagt livet i tillegg til nesa. Håper det går bedre
Dag 4 nå og fortsatt ikke bedre. Har følelse i nesa i den forstand om jeg fysisk tar på nesa, men den kjennes helt bedøva/lamma i selve ansiktet når jeg beveger ansiktet.. begynner å bli ganske noia ettersom det er på dag 4
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Tror ikke det skal være noe farlig altså, iallefall ikke hvis jeg ser på mine egene erfaringer med sniffing så har jeg vært ganske drøy med sniffing av litt av hvert og føler ingen bivirkninger av det.
Men, sånn som du har gått å tatt deg på nesa de siste 4 dagene, har du gjort det før du begynte å tenke over dette? Kan jo være placebo fra at du går å tar deg på nesa hele dagen i 4 dager.
Prøv å ikke tenk på det er nok mitt beste tips, det er ikke i mitt hode sansynlig at du har ødelagt nesa di av å snorte 1 pille. ( Men vet aldri da hør på kroppen din seff )
Eller så får du dra til legen hvis du føler det er rett for deg. men anbefaler og prøve å roe deg ned først iallefall hvis det ikke gjør fysisk vondt og bare er litt ubehaglig.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp deg saltvannsspray på apoteket og skyll nesen godt (det beste er selvsagt å skylle nesen en stund etter hver snorterunde, hvis du skulle finne på noe lignende igjen) - blir det ikke bedre er vel neste stopp lege, men tror nok du kan ta det med ro. Lett å bli irritert i nesa ved snorting, og enda lettere å noie over det i etterkant.