Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2801
Hei!

Jeg er en seriøs freelance artist/kunstner som er på utkikk etter en tom kirke for å spille inn en musikkvideo. Helst i Oslo/omegn, men er også åpen for å reise et sted. Gjerne send meg PM om det er noe som ikke bør deles med allmenheten pga. hærverk osv. Er det noen som vet om noe, kan gi meg noen hint eller som har tips til hvordan jeg kan finne noe? Alle forslag mottas med stor takk!

Fred ut.
Hvorfor spørr du ikke din lokale kirke e.l, tipper de fleste står tomme mesteparten av tiden.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Hvorfor spørr du ikke din lokale kirke e.l, tipper de fleste står tomme mesteparten av tiden.
Vis hele sitatet...
Tviler på at det er så mange som vil tillate å bruke kirken til å spille inn den type musikkvideo vi skal spille inn, men jeg kan såklart høre. I tillegg er vi også mest gira på det som er mest mulig nedslitt og forlatt, selv om det naturligvis er vanskeligere å finne.
Kan hende at du finner flere i Danmark. Flere forlatte steder der enn her i Norge
Du kan leie Jakob kirke i Oslos sentrum.

Den blir brukt til konserter og film hele tiden.
De ble visst ganske sure etter at Otto Jespersen herja i Kampen kirke, men det er jo lenge siden. Lykke til.
Sikkert ikke helt hva du tenker på,men nes kirkeruiner?
Takk for svar!

Danmark kan være en mulighet, får gjøre litt research.

Jakob kirke er også en mulighet, men vi hadde kanskje noe litt mindre og nedslitt i tankene.

Folk får bare bli sure av kunsten vår, det skal nok gå bra

Nes kirkeruiner ser kult ut, takk for tips! Vi kommer nok til å lete mer etter noe som fortsatt har tak og alle vegger på plass, men vi får se.
Ubnex på face og insta er en gruppe som ofte drar til forlatte steder i Danmark. Du kan jo høre med dem om de har noen tips. Evt send meg en priv melding, med hva dere ser etter, så kan jeg videresende det til han ene som driver siden.