Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 968
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Hvordan i helvete er det man lager skins til winamp? Noen som har noen forslag? Har dere noen guider til det?
Better than thou.
Koster ikke så mye å søke nei. Var en tråd om dette for nøyaktig en dag siden.

http://www.freakforum.nu/forum/showt...ghlight=winamp

Denne tråden hører forøvrig hjemme i grafisk design forumet.
gå på get more skins, der tror jeg du skal finne en link til en side der man kan gjøre det
rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av Angry Clown
Hvordan i helvete er det man lager skins til winamp?
Vis hele sitatet...
dropp det 14'iss språket.
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Beklager at jeg banner hvis det er det du mener, men det er bare slik jeg er!!!
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Beklager posten, men jeg tror dette vart litt for inviklet for meg.

Carlo: Du har nok rett i at det hører inne på grafisk design! Beklager!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Enten så må du endre på åssen du utrykker deg, eller så får du droppe og poste, og holde deg til og lese
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
mkay!!!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Som jeg prøvde å fortelle deg på msn før du logga, Anrgy Clown, så er det ikke at du banner de klager på, men måten du ytrykker deg på som Ond^Sofa sier.

Den første posten virker litt desp, som om du liksom sitter å skriker eller noe, akkurat som med "!".
Spør heller: "Jeg har litt problemer med å lage skins til winamp, dvs. jeg vet ikke hvordan. Er det noen som kan forklare meg hva jeg trenger og hvordan jeg gjør det?"
Eller noe i den dur.
Better than thou.
Eneste som jeg ser galt er at han ikke søkte. Han bruker ikke mange spørsmålstegn og er ikke generelt drittunge eller fjortis.
Husger det var et program en gang i tid, husker ikke hva, men jeg husker jeg hadde verdens meste eide winamp etter at jeg fant det

Winamp Skincreator eller noe tro rjeg det het.
Skjønnte ikke ett pøkk av det som stod der jeg ass, er helt greskt for meg

Alle har vell en eller annen måte å utrykke seg på..Kanksje ikke det smarteste..det er ofte da det går galt....
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Visst alle bare hadde tatt seg litt tid når de poster, da hadde det kanskje ikke vært så mange rare poster.
Kan ikke si at jeg er spess flink til å poste da menne...


r33l: visst det var duxo du hadde problemer med å forstå så sier han at han hadde et program, han husker ikke hva det heter, men han hadde verdens tøffeste winamp etter det.
Det het kanskje winamp skincreator.