Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 3524
Faen as, mange tøffe band som clasher, det er ikke bra. De burde jo egentlig legge band innen samme kategori etter hverandre, ikke mikse dem så jævlig.
Better than thou.
Er ikke Roskilde festivalen for det meste en rockfestival?
Rock og rock, fru blom.. det er vel en festival med alt.. I år er det mest rock/metal og electronica. For det er en hel del electronica der.. Også kommer berlevåg mannskor, mye rap/hip hop og igrunn alt...

bare å se på linken to poster opp, der står alle bandene.. Bare 180 stykk..
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Faen as, mange tøffe band som clasher, det er ikke bra. De burde jo egentlig legge band innen samme kategori etter hverandre, ikke mikse dem så jævlig.
Vis hele sitatet...
off slik var det i fjor og .. men man må prioritere.

mange som kræsjer for meg og: just see
Skal se hva jeg får med meg av dette.
Sist endret av Grim; 17. juni 2002 kl. 11:11.
Hmmm ... virker ikke som om så mange clasher likevel, når alt kommer til alt, men det virker litt suspekt at enkelte band bare spiller en halvtime. Mitt opplegg.
paparoach's Avatar
Trådstarter
fy faen for en rævva spilleplan...alt krasjer jo....
chemical brothers, timo maas, rammstein og bjørn torske spiller nesten sammtidig...fy faen for noen idioter som har satt opp dette...

aldri sett no liknende...
paparoach's Avatar
Trådstarter
et lite tips: hvis det er noen som trenger soveplass enten før eller etter festivalen, så vill jeg annbefale sleep in heaven 110dk per natt
www.sleepinheaven.com
virket som et helt ok herberg (jeg skal bo der fra lørdag til søndag)
et stort pluss er at de hat maskiner med internett =)

dette blir sjef =)
Opprinnelig postet av paparoach
fy faen for en rævva spilleplan...alt krasjer jo....
chemical brothers, timo maas, rammstein og bjørn torske spiller nesten sammtidig...fy faen for noen idioter som har satt opp dette...

aldri sett no liknende...
Vis hele sitatet...
Det er pga sikkerhetsmessige grunder, de skal prøve å dele opp de store folkemassene så ikke alle skal sammle seg forran en visstnok.
paparoach's Avatar
Trådstarter
hmm...forsåvidt logisk =)
men d suger for det...siden chemical , bjørn torske, rammstein og timo maas er de 4 tingen jeg gledet meg mest til....+ john digweed da...
men uansett roskilde er roskilde=)
gleder meg som en unge, og nu er d bare 2 dager til jeg reiser!!!
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
ifjor blei jeg så drita at jeg glemte av alle de jeg hadde sagt at jeg "måtte på"... regner ikke med at det blir annerledes iår

drar til tirsdag!
Omg, ferja var full imorra tidlig, så vi drar med 7 ferja over til strømstad. Stresser litt ja.. Men hvis vi skal hooke opp skulle vi jo nesten snakka først, moben min funker vel ikke i danmark, men hvis noen er hypp så ring 41661649, idag ellerno.. Ellers kommer jeg til å være på "sandefjord-campen".

Gleder meg som en unge!
HF
Sojte bannan, vi schliter. Busser er utsolgt litt her og der. Hvordan kommer man seg til Roskilde billigest mulig?
Vi akter forøvrig ikke å haike.
Trallala.. knappe to timer nå.. så sitter jeg på toget mot de sydligere grender...


edditt: Halv time igjen nå....
Sist endret av Grim; 21. juni 2002 kl. 21:52.
paparoach's Avatar
Trådstarter
hmm...er på arlanda flyplass utforbi stockholm nu...fy faen for en bedriten plass....skitnere flyplass skal du leite lenge etter...men men Dannmar nermer seg med stormskritt...eller er det jeg som naermer meg dannamrk med...anywho....

skitten skitten plass....
talast folkens...nu må jeg ta meg en röyk för flyet går =)

-paparoach..
Better than thou.
Heatrow i england var veldig skitten for noen år siden. Har vel ikke akkuratså mye med topic å gjøre, men jeg tenkte jeg skulle si det. :P
Jeg har en skitten kjeller. Kos dere og ta bilde av alle som drar på berlevågs mannskor konserten, de skal ikke slippe unna.