Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 3770
Ja du leste rett, TOOL KOMMER TIL NORGE!!!#€"&"#!

Nemlig på Norwegian Wood Festivalen, i Oslo.

Tool was the first band announced for Norwegian Wood 2002,
Saturday June 15.
Vis hele sitatet...
Les mere her
holy shiz... ME WANTS TO GOOO!! ("/€&€/("&€%€##
Vurderte å dra, men billetten koster jo sojte meg 380,- , da takket jeg pent nei.
shit i tool, faithless dagen føør! oh yah. maxi jazz, sister bliss! ringo starr!
Trådstarter
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Vurderte å dra, men billetten koster jo sojte meg 380,- , da takket jeg pent nei.
Vis hele sitatet...
jeg hadde betalt sikkert en tusenlapp eller to til
380 spenn er jo lommerusk å oppgi for å se Tool! Ingen over ingen ved siden.
Helt enig!!!
Tool er jo muligens verdens beste live band da! Det er verdt 380 kr eller hva det var... Var grådig bra på Roskilde i fjor! MMmmmmmmmmmmmMM
Trådstarter
de er verdens beste band og de har den råeste sounden jeg har hørt live. de var grunnen til at jeg dro på Roskilde ifjor.
og da måtte jeg ut med glatt mere enn 380 spenn, men Roskilde er en opplevelse for seg selv og. gleder meg allerede. 2 uker før varmer vi bare opp med TOOL!
▼ ... over en uke senere ... ▼
TOOL
GLUECIFER
BLACK REBEL MOTORCYCLE CLUB
SAHARA HOTNIGHTS
Vis hele sitatet...
Jeg har jævlig lyst til å fra, men må se ann øko'n.
De fire er jo bra, de to øverste er jo utrolig bra.
Tool rokker skinnet av pølsa.

Wood'n her kommer jeg
']['()()][_ EIER!!!!!
Tool er jo det råsete bandet ever da!! APC er jo oxo rått da.
Var virkelig TOOL på roskilde feativalen??
Xaff; sånn er det å bo langt oppi der vet du.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ajaja....gleder meg allerede
Opprinnelig postet av freakboy
']['()()][_ EIER!!!!!
Tool er jo det råsete bandet ever da!! APC er jo oxo rått da.
Vis hele sitatet...
er forresten enig med deg freakboy
Tror jeg skal, om jeg ikke skal jobbe da..
Visst jeg ikke kan skal jeg sende med et kamera til en kompis av meg så kan han filme hele greia
BTW nårti kommer TOOL med ny plate??....
Opprinnelig postet av r33l
Visst jeg ikke kan skal jeg sende med et kamera til en kompis av meg så kan han filme hele greia
Vis hele sitatet...
blir liksom ikke det samme som å være der
seff er det ikke det, men det er jo nest-beste alternativet visst du ikke skal dah...

okei jeg sakl bruke rediger neste gang...er litt newbee
Sist endret av r33l; 20. mai 2002 kl. 01:50.
*vifte med billetter*
RAWR..

JEG GLEDER MEG (#&(&(!"%&!(

er det forresten mange nff'ere som skal?
Sist endret av mia; 13. mai 2002 kl. 21:28.
Jeg skal, sammen med 4 kompiser (helt fra Nord-Norge, nærmere bestemt Bodø...)
original reprint
xaff's Avatar
/meh misunner alle som får dra på konserten

*dunke alle sammen med en honningmelon*
rekylvinyl.no
r33l: lær deg og bruke "rediger" knappen. så slipper du å spamme en thread som denne med 5 poster.
Trådstarter
Opprinnelig postet av r33l
BTW nårti kommer TOOL med ny plate??....
Vis hele sitatet...
Idiot, hadde du vært LITT Tool fan en gang hadde du visst at Tool bare kommer ikke med en ny plate. De har brukt 5 år på den siste skiva dette er ikke hvasomhelst musikk! De kommer nok ikke med ny skive på et par år.
Får håpe dem klarer å fikse dritet. Har sett fram til detta i lang tid
jepp, ser ut som om de har fiksa seg en egen deal med tool, dah.. Ellers ser det direkte mørkt ut for kameraten min og dama som skal dit...
hvis de ikke kommer, mister jeg -helt- lysta på å dra.. er jo for å see Tool jeg drar dit ffs.
skal kansje jobbe på frognebadet akkurat da, håper de kommer slik at jeg kan tjene $$$
asså, NW blir uansett. spørsmålet er om tool kommer på lørdagen eller ikke. de andre banda kommer jo.
tool trekker sikkert noen fler folk, alså jeg for solgt mer popcorn eller hva jeg skal selge alså mer $$$ på meg
Trådstarter
jeg tror jeg legger meg ned å griner. dette ser mørkt ut.
www.toolband.com
15 JUNE NORWAY Oslo Norwegian Wood Fest CANCELLED
Vis hele sitatet...
men som sagt de håper på å få omgjort dette. dette er råkjipt.
noe sier meg at jeg drar til california en tur hvis dette går i vasken
Better than thou.
Hvis det ikke blir noe av kan du komme til meg isteden. ;]
carlo liker gutter..

nei dette er ikke morsomt lenger. :-P
jeg synes det er drittdårlig å avlyse halvannen uke før konserten. det er jo ikke bare i norge de har avlyst heller, men enda tidligere konserter og.

samme phaen om ozzy's fyr har blitt syk, såvidt jeg forsto det har ikke han fyren no med tool å gjøre? annet enn at de turnerte sammen elns.
Better than thou.
Opprinnelig postet av dephic
carlo liker gutter..
Vis hele sitatet...
Jeg vet, men vi skulle egentlig møtes før konserten uansett. :]

nei dette er ikke morsomt lenger. :-P
Vis hele sitatet...
Jeg syntes det. :P
atte, ok, offtopic; jeg vil også møte carlo før konserten?
Better than thou.
wokei :]
hmm, kanskje like greit.
Snakker ikke av egen erfaring her, så det kan hende jeg tar feil. Men jeg har snakket med en fyr på et annet diskusjonsforum fra USA, som har sett dem to ganger.
Og det var noe av det kjedligste live-greiene han hadde sett. På den ene konserten hadde vokalisten stått bak trommeslageren gjennom hele konserten. Og de hadde blitt hengt ut på radioen dagen etterpå.
LIKE GREIT AT TOOL IKKE KOMMER? ffs?

de kan få være så dårlige de bare vil live, musikken EIER fua di uansett ;D men det er badassghettopimp-dårlig gjort å avlyse så kort tid foran.
Opprinnelig postet av mia

de kan få være så dårlige de bare vil live, musikken EIER fua di uansett ;D men det er badassghettopimp-dårlig gjort å avlyse så kort tid foran.
Vis hele sitatet...
Forsåvidt enig

btw, fua mi?
w00t?!
Dette var jo MAX rå kjipt! ! Går det ann å bli kjipere? Å hvorfor avlyser de kun i Norge??

nei og atter nei...
Better than thou.
Opprinnelig postet av mia
jeg synes det er drittdårlig å avlyse halvannen uke før konserten. det er jo ikke bare i norge de har avlyst heller, men enda tidligere konserter og.
Vis hele sitatet...
de avlyser fra Italia og nordover. 6 konserter.

06/04/02
Tour interruption. Ozzfest has cancelled all the remaining European shows, starting from Friday 08 JUNE to the end of the tour. TOOL is coming home and will not play any more shows in Europe. The band sends their apologies to the disappointed fans.
Vis hele sitatet...
apologies hjelper JÆVLIG lite.ffs.
Trådstarter
Opprinnelig postet av Xarion
hmm, kanskje like greit.
Snakker ikke av egen erfaring her, så det kan hende jeg tar feil. Men jeg har snakket med en fyr på et annet diskusjonsforum fra USA, som har sett dem to ganger.
Og det var noe av det kjedligste live-greiene han hadde sett. På den ene konserten hadde vokalisten stått bak trommeslageren gjennom hele konserten. Og de hadde blitt hengt ut på radioen dagen etterpå.
Vis hele sitatet...
greia er ikke at de skal hoppe rundt på scenen, heller ikke skal de vrenge gitarene rundt i ville soloer. dette er vanskelig musikk og artistene må stå stille og spille. dette er mørkt og dystert og komponert til minste note. og det er musikken man kommer for og den lyden man får servert live av tool er helt orgasmisk og ingen bør komme å fortelle at dette er kjedelig.

la oss sette vår lit til booking fyren som gir oss et lite håp om at de skal gjøre de konsertene som ikke var en del av ozzfest. det stod på NW sida at det siste de hadde hørt fra den kanten gjorde at de hadde positive tanker og la oss gjøre det samme. *SENDE MASSE POSITIVE TANKER*

[edit] ville bare adde en ting til angående tool live. de hadde f.eks ikke noen bilder av konserten, altså livebilder på storskjermen på roskilde, de spillte bare videoer. tool er jævlig sære og har alltid vært det, men dette er også noe vi tool-fans setter pris på kind off, det ligger så mye mere i det enn bare musikken. så når du sier at vokalisten bare stod bak trommisen hele tiden, så er dette helt typisk maynard(vokalisten) og tool. de er sære og vi elsker dem for det. for måten de gjør det på er helt rått. well .. bare noen timer til vi får vite om de kommer eller ei, la oss krysse fingre[/edit]
Sist endret av sorath; 7. juni 2002 kl. 05:11.
me <3 tool.
Trådstarter
from www.norwegianwoood.no
Fredag 7. juni kl 14.30
TOOL AVLYSER TURNE OG GÅR UT AV PROGRAMMET.
Vi har i dag (kl 12.30) fått endelig melding fra Tools management at de desvrre må avlyse sin konsert på Norwegian Wood.
Inn på programmet kommer et annet band og beskjed om hvem det blir kommer meget snart.

Så snart det nye navnet er klart vil vi også opplyse hva vi kan gjøre for å hjelpe dem som vil bytte billetter til annen festivaldag eller få en eventuell refusjon - for dem som utelukkende skulle gå lørdag for å se Tool.
Vis hele sitatet...
faen. da var det avklart. tool kommer ikke
Opprinnelig postet av Xarion
hmm, kanskje like greit.
Snakker ikke av egen erfaring her, så det kan hende jeg tar feil. Men jeg har snakket med en fyr på et annet diskusjonsforum fra USA, som har sett dem to ganger.
Og det var noe av det kjedligste live-greiene han hadde sett. På den ene konserten hadde vokalisten stått bak trommeslageren gjennom hele konserten. Og de hadde blitt hengt ut på radioen dagen etterpå.
Vis hele sitatet...
Tool går inn for å være sære, så de er ikke som andre band nei, men synes nå det var morsomt nok opplegget de hadde på roskilde ifjor. Men er uansett begrenset hvor mye man får med seg av energien til bandet hvis man ikke står helt framme, så kanskje like greit. Nok av band som spiller temmelig dårlig live, som f.eks red hot visst skal være live, vokalisten synger visst temmelig surt..