Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1626
Hei til dere som klikket dere inn på denne tråden!

Jeg er en forvillet vestlending som nylig har flyttet til Bærum pga jobb. Derfor er jeg komplett ukjent i det hele tatt i området.

Jeg er på leting etter steder man kan dra med bil, for å komme helt vekk fra mennsker og alt mas og kjas. Gjerne ved et vann eller en utsikt. Ikke nøyen på at det skal være det fineste man har sett, for da forsvinner vell hele poenget med at det ikke er folk der.

Dra på telt tur er en av planene mine med jeg er også interessert i et sted man bare kan dra npr som helst. I hovedsak så ser jeg etter steder rundt Bærum, men rundt Oslo kan også fungere.

Jeg forstår at mange har sikkert sine hemmelige steder de drar og ikke vil dele med noen. Disse skal folk få ha for seg selv. Men har du et sted der det sjeldent kommer mennesker som er en fin plass å tilbringe mens man tar seg en feit en Så del det gjerne med meg!

Takk på forhånd

-GetReal
Du har jo hele Vestmarka og Nordmarka til din disposisjon. Det du kan gjøre er å kjøre innover i Lommedalen og gå fra By, der bussen stopper. Mange gode turmuligheter her i vårt område :-)
Du kan sjekke ut Fiskelaustjernet. Du får det ikke helt for deg selv hele tiden, det er jo folk i marka, men det er et stille og rolig sted.
I skogene innover i Sørkedalen er jeg sikker på at du kan finne deg et fint lite sted du kan være helt alene en stund. Har selv en spot der som jeg er fra tid til annen med et bord og benk og en liten dam som renner forbi. Ganske chill
Du kan finne akkurat hva du leter etter i nesten hvilken som helst skog i hele landet, bare så det er sagt.

Åpne google maps og sjekk litt rundt i området der du bor, kan se værtfall 8-9 småvann rundt om i Bærum, hvor de fleste ligger inne i skogen.
Er ikke verre en å ta seg en tur å sjekke ut litt først, enten så er det folk der eller så er det ikke.
Større sjanse for at det er folk om det er masse bilveier der.

Og du... ikke vær så idiot at du kjører rusa a!