Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2744
Tok en lapp langt på natt og var ganske trøtt, natt til i dag. La meg ned i senga samtidig som eg hadde tenk å snart svelge den... Men eg må visst ha sovna bare innen få minutter etter at eg hadde den i kjeften. Låg en hard, tørr lapp i senga når eg våkna.



Så, basically det eg lurte på: Kan den fortsatt brukes? Vil det faktum at eg ikkje merket effekten si at det fortsatt er LSD i denne innskrumpa lefsa av en lapp?

Siden den var bløt når den havnet i senga. Kan det tenkes at senga har fått dosen min?
Bare å prøve, har selv fått effekt av en blotter som har ligget i munnen min og blitt tatt ut, for så å bli brukt igjen etter en uke. Husker ikke hvor lenge jeg hadde den i munnen, men tok den ut da første lappen begynte å slå inn etter en joint. Hvis lappen i utgangspunktet ikke inneholdt så mange ug så kan du jo kanskje bruke det som en booster til neste gang
Det er darknet-varer, så jeg har god tro på innholdet av LSD. Skal være 170 ug. Så ja, mener de inneholdt mange ug. Hjemmelagde lapper som ikke er delt i ruter. Solgt under varenavnet "Splash". Regner med det er noen her som har personlig erfaring med disse?
tok 2 stk av den samme du har, ganske heftig lsd