Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 956
Bandet mitt Vanora har akkurat sluppet sin første låt fra en Ep som slippes i høst.

Setter pris på om dere tar dere tid til å høre på låte, gi feedback og evt dele vider dersom dere liker den.

Urørt lenke ligger under:

http://urort.p3.no/#!/Band/vanora/Tr...0via%20P3Urort
Det er uansett mange år siden jeg hørte på metall, så ta jeg sier med en klype salt. Det jeg kan si er at jeg liker vokalen og trommene, men utenom det blir det veldig kjedelig for min del. Ingenting som fanger meg ved dette.

Når det er sagt så føler det er litt dårlig stil å lage seg en konto på Freak bare for å reklamere for bandet sitt.
Sitat av Lonely Robot Vis innlegg
Det er uansett mange år siden jeg hørte på metall, så ta jeg sier med en klype salt. Det jeg kan si er at jeg liker vokalen og trommene, men utenom det blir det veldig kjedelig for min del. Ingenting som fanger meg ved dette.

Når det er sagt så føler det er litt dårlig stil å lage seg en konto på Freak bare for å reklamere for bandet sitt.
Vis hele sitatet...
Allright

Er ikke så oppdatert på forum"etikette", så det beklager jeg
Synd ikke låta var noe for deg, men takk for tilbakemeldingen.

Steffen