Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1688
Rytmesnekker
Halla! Er en 17år gammel gutt fra Bergen, som har brukt sommerukene på å snekre sammen en 4-låters EP, ved navn Progress EP

Hadde vært veldig kult om de som er interresert ville sjekket den ut, og kanskje gitt litt feedback om det er noen som har peiling!
Det bør nevnes at jeg har kun produsert musikk selv i 8-9 måneder, men har holdt på med gitar fra 12 og opp. Om det jeg har laget er bra eller ikke får du bestemme selv, jeg er ikke redd for ærlighet!
På forhånd takk.

https://soundcloud.com/niilas/sets/progress-ep
Sist endret av Niilas; 21. august 2014 kl. 22:14.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Er på 3 låt nå, og det her var faktisk helt amazing. Du har produsert i bare 8-9 måneder og du har klart å komme ut med dette mesterverket? Det er sykt, du har en lys fremtid innenfor produsering om du fortsetter å øve.

Atmosfæren i låtene er ekstremt digg, melodiene dine er spesielle og særegne. Du eksperimenterer og gjør din egen greie, men samtidig er låtene dine teknisk bra gjennomført. Låtene er rett og slett ekstremt stemningsfulle og følsomme. Dette er absolutt noe jeg kunne betalt for å se live for å si det sånn.

Jeg har egentlig ingenting negativt å si på dette. Jeg er rett og slett søkkimponert!
Sist endret av Dongerino; 21. august 2014 kl. 22:34.
Hørt den to ganger nå, og sier bare jævlig bra! stå på, virker som du ligger ann til en lys fremtid
(hilsen en som tilfeldigvis kjenner deg irl hehe)
Rytmesnekker
Trådstarter
Wow.. Det var ikke forventet med såpass god respons (for nå hvertfall ), så tusen takk!
Sist endret av Niilas; 21. august 2014 kl. 23:20.
WOW, det her var fett!
Overraskende teknisk profesjonelt. Jeg digger den eksperimentelle atmosfæren i sangene.
Fortsett med det du driver med, for all del!
Kult! Digger det, god flyt! Noen mulighet for å laste ned?
Wooo deilig eksperimentelt, fortsett med å være sær
Rytmesnekker
Trådstarter
Mesias: jeg har skrudd på free downloads, men skal snekre sammen en bandcamp i løpet av helgen, men det er bare å laste ned! Er bare gøy det.
Oh, yeah, du har talent, ingen tvil om det! Bra jobba, mann, liker viben i låtene dine veldig godt. Fortsett med det du driver med.
Rytmesnekker
Trådstarter
Her er forøvrig en småshady bandcamp jeg mekket hvis noen var interresert i det i tillegg http://niilas.bandcamp.com/album/progress-ep
▼ ... over en måned senere ... ▼
Digget det her. Sykt mye stemning i låtene, godt teknisk gjennomført, og chille beats. Savner litt noen melodier man kan feste seg ved, hooks som går gjennom sangen, føler litt at det er sanger som er vanskelig å huske. Det er også noen deler der det er noen litt i overkant skarpe frekvenser for min smak, skjærer litt i ørene. Men alt i alt veldig godt jobbet!
Rytmesnekker
Trådstarter
Tusen takk! Jeg jobber mye med å lære meg å skape ordentlige melodier, ikke kun "jukse" ved å bruke arp's, men det kommer vel etterhvert. Setter pris på tilbakemeldingen!
Du bør igrunn bare lære deg musikkteori først som sist. Kan anbefale http://www.reddit.com/r/edmproductio...aq/musictheory til å begynne med, var en veldig god ressurs da jeg startet.
Rytmesnekker
Trådstarter
Jeg kan musikkteori forholdsvis bra, så det er ikke det som er problemet Tror det bare handler om å bruke tid på å lage en ordentlig melodi.
Ah, skjønner. Kanskje du burde prøve å starte med melodi en gang? Føler at det er mye lettere å bygge opp en sang rundt et melodisk tema hvis du får etablert det tidlig. Det er jo ikke sikkert at det funker like godt for deg men det er verdt et forsøk