Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  91 7314
I forbindelse med at seriehøsten nå starter i USA, tenkte jeg å starte en tråd for å høre deres forventninger til de nye seriene og sesongene som for det meste starter denne uka. Selv gleder jeg meg som en unge til sesong 4 av Dexter, sesong 3 av Fringe og sesong 4 av The Big Bang Theory... Har flere serier jeg gleder meg til men gidder ikke å ramse opp alle her...

Så hva gleder dere dere til? Hvilke forventninger har dere? Noen nye serier som dukker opp?

Jonnis
Hmm, følger ikke med på alt jeg ass.. Men jeg ser fram til Fringe
Gleder meg til The Walking Dead, en zombieserie regissert av Frank Darabont (The Shawshank Redemption, The Green Mile) som har premiere på Halloween. Og i går hadde Boardwalk Empire premiere, en serie om forbudstiden i USA med bl.a. Steve Buscemi. Første episoden er regissert av Martin Scorsese.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Trådstarter
Sitat av commie Vis innlegg
Gleder meg til The Walking Dead, en zombieserie regissert av Frank Darabont (The Shawshank Redemption, The Green Mile) som har premiere på Halloween. Og i går hadde Boardwalk Empire premiere, en serie om forbudstiden i USA med bl.a. Steve Buscemi. Første episoden er regissert av Martin Scorsese.
Vis hele sitatet...
Fett... Disse må jeg sjekke ut... Gleder meg og såklart til House... Blir spenende å se hvor lenge det varer med House, Hugh Laurie har jo gått ut og sagt at det kan være at det ikke blir flere enn åtte sesonger pga helsa(problemer med beinet pga haltinga i serien)
En ny serie som jeg gleder meg til er Running Wilde, som er laget av noen av folka bak Arrested Development, og med Will Arnett(Gob) i hovedrollen. En trailer kan sees her. Virker bra!
Ser frem til nye episoder av Breaking Bad
Jeg følger med på så mange serier at det er nesten umulig å liste de opp her
En av de få tingene som er jævlig ålreit med høsten er seriene!

Gleder meg til House MD først og fremst.
Jeg var en veldig lojal fan av Dexter.
Det vil si gjennom hele sesong 1 og 2, men nummer tre ble rett og slett for tåpelig for meg.
Den eneste tingen som gjorde sesong 3 bra var at Dexter faktsik ennå var med i serien.

Dessuten har søsteren hans begynt å irritere meg kraftig.
Hater å se det oppkavede trynet få hysteriske anfall til stadighet.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Trådstarter
Ser fram til Breaking Bad selv, men det starter vel ikke nye episoder får på nyåret?
Jeg gleder meg veldig til TBBT sesong 4 kommer, men også den nye sesongen av How I Met Your Mother.
Begge er KONGE serier. Sikkert flere som også blir bra, men disse jeg kommer på at the moment
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har aldri fulgt med to and a half men noe mer enn de episodene jeg har ramla over på tv, men bestemt meg for å følge med sesong 8 som starter i natt.

I tillegg må jeg si at humoren i Cougartown fenger meg overraskende mye, så bli vel å slenge seg på sesong 2 som også starter denne uka
Gossip girl<3<3<3 ehehe. Men når starter egentlig house?
Jeg gleder meg aller mest til The Office US og Breaking Bad som om alt for lenge begynner igjen.

Etterfulgt av, South Park, Family Guy, The Simpsons, How I Met Your Mother, Weeds(Som har begynt igjen)

De jeg gleder meg minst til er Chuck og The middle... Serier jeg av en larannen grunn følger med på men som er dritdårlig. Spesielt Chuck..


PS. Folk som ser på the big bang theory må være letter tilbakestående


Sjekk ut http://www.pogdesign.co.uk/cat/ - Alle sesongpremierer er merket med oransje skrift.
Sist endret av Naturgrønn; 20. september 2010 kl. 10:44.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Trådstarter
House starter i kveld...
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
PS. Folk som ser på the big bang theory må være letter tilbakestående
Vis hele sitatet...
Hva faan? Big bang theory er jo den feteste tv-serien som har blitt lagd på lenge!

Pokker, ga deg ved en feil KP også
House, How i met your mother, two and a half men i morra (tilgjengelig for meg som download)
Community, fringe, big bang theory og the mentalist på fredag

smallville og supernatural på lørdag

neste mandag: american dad, dexter family guy og simpsons,

Blir bra detta
Sons of Anarchy, Stargate Universe, The Big Bang Theory og fringe er de seriene jeg ser mest frem til.
Big Bang Theory, Family Guy, House og How I met your mother blir bra! :-D

Gleder meg også til neste sesong av Entourage.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Trådstarter
Entourage har jeg ikke tatt meg bryet med å se på, men etter å ha hørt mye bra om serien her tror jeg jeg vil prøve å få sett noe...
V, men det begynner ikke før i november :/
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Jeg gleder meg sinnsykt til Dexter og The Big bang Theory!
Siste episode av Dexter var jo helt sinnssyk når Rita ble drept. Blir ekstremt spennende og se hva som skjer videre. Husker jeg ble drit irritert når det var sesongavslutning i sist sesong og jeg ikke fikk se hva som skjedde videre..
Med alt det styret om at Michael C. Hall (Dexter) var syk, så var jeg jo også ganske usikker på om det faktisk kom til å bli noe mer..

Også har vi jo de standardseriene som Family Guy, The Cleveland Show og The Simpsons som jeg alltid gleder meg til! The Simpsons har jo også startet å bli litt kjedelig i det siste, så håper de har funnet på nye nytt og morsomt. Family Guy er alltid fun!
Sist endret av Kekurikekaka; 20. september 2010 kl. 11:28.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg gleder meg til de to seriene jeg har fulgt med fast på (som fortsatt går.)

House - første episode av sesong 7 starter i dag. Altså kan jeg se den i løpet av dagen eller muligens i morgen. Jeg vet ikke om jeg helt liker den sterke antydningen til såpe som kommer av at House og Cuddy "endelig" har blitt sammen (setningen i seg selv gir en litt småkvalm bismak,) men jeg overlever vel det. Bare ikke resten går til helvete fordi de fokuserer mest på såpeoperaen...

Big Bang Theory - første episode av sesong 4 kommer om noen dager.
Gleder meg heftig til The Walking Dead
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Kan legge til denne siden om noen er interessert om når episodene starter:
http://eztv.it/countdown/
Exterminate!
jonnis's Avatar
Trådstarter
Mye bra serier her ja.. Ser at mange ser på det samme...
Noen som har peiling på når det kommer en ny sesong av The Ultimate Fighter?
Sesong 12 med andre ord.
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg vet ikke om jeg helt liker den sterke antydningen til såpe som kommer av at House og Cuddy "endelig" har blitt sammen (setningen i seg selv gir en litt småkvalm bismak,) men jeg overlever vel det. Bare ikke resten går til helvete fordi de fokuserer mest på såpeoperaen...
Vis hele sitatet...
De ble da ikke sammen! På slutten av siste episode la House seg selv inn på galehuset da han innså at han hans eget hode hadde fabrikert minnene om Cuddy. For eksempel trodde han at det var leppestiften til Cuddy han fiklet med, men da det i realiteten var et pilleglass med vicodin.
Sunny in Philadelphia (kom i går) og The Community blir bra. Også selvfølgelig House..
Sitat av Dalla90 Vis innlegg
De ble da ikke sammen! På slutten av siste episode la House seg selv inn på galehuset da han innså at han hans eget hode hadde fabrikert minnene om Cuddy. For eksempel trodde han at det var leppestiften til Cuddy han fiklet med, men da det i realiteten var et pilleglass med vicodin.
Vis hele sitatet...
var ikke det forrige sesong igjen? han har jo allerede vert en sesong på galehus
Exterminate!
jonnis's Avatar
Trådstarter
The Ultimate Fighter

TUF 12 premieres September 15 10P/9c.
Vis hele sitatet...
Sjekk Spike TV

Sitat av Dalla90 Vis innlegg
De ble da ikke sammen! På slutten av siste episode la House seg selv inn på galehuset da han innså at han hans eget hode hadde fabrikert minnene om Cuddy. For eksempel trodde han at det var leppestiften til Cuddy han fiklet med, men da det i realiteten var et pilleglass med vicodin.
Vis hele sitatet...
Dette er sesongslutt på sesong 5, det er sesong 7 som begynner nå

EDIT: skepsis var kjappere...
Sist endret av jonnis; 20. september 2010 kl. 11:58.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Dexter, Big Bang Theory, CSI: Crime Scene Investegation, + Mythbusters på nyåret.
Gleder meg sykt til Dexter, The Big Bang Theory, House, Fringe og Castle! Syns det var synd at Flash Forward bare ble en sesong

Enormt arkiv over når de fleste serier sendes: http://next-episode.net/
Sitat av Kekurikekaka Vis innlegg
Jeg gleder meg sinnsykt til Dexter og The Big bang Theory!
Blir ekstremt spennende og se hva som skjer videre. Husker jeg ble drit irritert når det var sesongavslutning i sist sesong og jeg ikke fikk se hva som skjedde videre..
Med alt det styret om at Michael C. Hall (Dexter) var syk, så var jeg jo også ganske usikker på om det faktisk kom til å bli noe mer..

Også har vi jo de standardseriene som Family Guy, The Cleveland Show og The Simpsons som jeg alltid gleder meg til! The Simpsons har jo også startet å bli litt kjedelig i det siste, så håper de har funnet på nye nytt og morsomt. Family Guy er alltid fun!
Vis hele sitatet...
Jævli bra å ødelegge slutten av S4 for sikkert mange. S4 er den som kommer nå til høsten på tv. Du må nok laste ned S5.
Sitat av skepsis Vis innlegg
var ikke det forrige sesong igjen? han har jo allerede vert en sesong på galehus
Vis hele sitatet...
Må beklage. Da er jeg HELT utdatert :/
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Kekurikekaka Vis innlegg
Siste episode av Dexter var jo helt sinnssyk når xxxx xxx xxxxx. !
Vis hele sitatet...
Takk for spoiler!

It's Allways Sunny in Philadelphia har begynt igjen, heldigvis.
Hva bruker folket for å ha oversikt over hvilke dager episoder og serier blir lansert? Gjerne noe som gir epost notifikasjon da jeg ikke har rutine nok til å sjekke slike "kalender" sider hele tiden.
Sitat av Kekurikekaka Vis innlegg
Siste episode av Dexter var jo helt sinnssyk når Rita ble drept.
Vis hele sitatet...
Takk skal du FAEN MEG HA, din f***e. Har du hørt om å merke noe med spoiler? Retard.


Jeg gleder meg til 30 Rock, Community og Modern Family! Komediehøst <3
Ikke quote det heller da. Retard.
Haha, lite gjennomtenkt av meg. Jeg er vel ikke stort bedre selv. Noen får bare slette det om det trengs.
Definitivt Dexter!
Dexter er det jeg gleder meg til mest av alt, er den beste serien som finnes.
gleder meg veldig til Criminal Minds sesong 6 starter!
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hva bruker folket for å ha oversikt over hvilke dager episoder og serier blir lansert? Gjerne noe som gir epost notifikasjon da jeg ikke har rutine nok til å sjekke slike "kalender" sider hele tiden.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker http://myepisodes.com hvor du kan legge til de seriene du følger med på og få opp en liste over episodene. Du krysser så av for om du har skaffet deg episoden. Så krysser du av når du har sett den, da forsvinner den fra "quick check" listen. Du kan også få forskjellige RSS-strømmer som du kan konfigurere som du selv ønsker. Dessverre ikke epost-varsling såvidt jeg vet.
How i Met your mother er fun og digg at weeds har begynt!
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Jeg kunne gjerne bedt admin ta å editere innlegget mitt, men poenget blir litt borte når x ant. personer har gjentatt det jeg sa i ettertid.
Sist endret av Kekurikekaka; 20. september 2010 kl. 14:35.
House også TWD og eventuelt noen nye serier
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
om ser på the big bang theory må være letter tilbakestående
Vis hele sitatet...
Dette var lamslående, hysterisk morsomt fra en som ser på Family Guy og The Office, mener nå jeg.

Nå er imidlertid ikke dette en "hakk på andres seriepreferanser"-tråd, så jeg foreslår at vi rett og slett holder oss til topic. Eller hva?
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hva bruker folket for å ha oversikt over hvilke dager episoder og serier blir lansert? Gjerne noe som gir epost notifikasjon da jeg ikke har rutine nok til å sjekke slike "kalender" sider hele tiden.
Vis hele sitatet...
Sitat av commie Vis innlegg
Jeg bruker http://myepisodes.com hvor du kan legge til de seriene du følger med på og få opp en liste over episodene. Du krysser så av for om du har skaffet deg episoden. Så krysser du av når du har sett den, da forsvinner den fra "quick check" listen. Du kan også få forskjellige RSS-strømmer som du kan konfigurere som du selv ønsker. Dessverre ikke epost-varsling såvidt jeg vet.
Vis hele sitatet...
http://on-my.tv/ er et fint alternativ.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hva bruker folket for å ha oversikt over hvilke dager episoder og serier blir lansert? Gjerne noe som gir epost notifikasjon da jeg ikke har rutine nok til å sjekke slike "kalender" sider hele tiden.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker http://next-episode.net og det fungerer veldig bra :-)

Gleder meg til Castle, House, Stargate Universe og Doctor Who :-D
Jeg gleder meg mest til Community og Modern family.
Modern family er hysterisk morsomt!