Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 6725
Gikk en dokumentar om denne for noen dager siden.
Noen som har link til webtv / programinformasjon?

Tusen takk!
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Gikk en dokumentar om denne for noen dager siden.
Noen som har link til webtv / programinformasjon?

Tusen takk!
Vis hele sitatet...
Programmet het "Reflektor: De fredløse", jeg mente det gikk på nrk, men gikk desverre på tv2 isteden.

Tv2 Sumo: Link.
Sist endret av lsrr; 6. mars 2010 kl. 15:45.
Sitat av lsrr Vis innlegg
Programmet het "Reflektor: De fredløse", jeg mente det gikk på nrk, men gikk desverre på tv2 isteden.

Tv2 Sumo: Link.
Vis hele sitatet...
Faen, da må jeg betale for og se på det.
Noen som vet om det går ann og betale for og se 1 program eller må jeg kjøpe et års abonomang?
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Faen, da må jeg betale for og se på det.
Noen som vet om det går ann og betale for og se 1 program eller må jeg kjøpe et års abonomang?
Vis hele sitatet...
ukespass ser ut til å være det minste
Sitat av etse Vis innlegg
ukespass ser ut til å være det minste
Vis hele sitatet...
Nå nerder jeg på TV2 sumo, men finnr ikke ukepass!
Kun 1 måned.
Edit, fant det. 50kr? :S

Si ifra hvis noen vil leie ut kontoen sin til meg?
Sist endret av Rallo Tubbs; 6. mars 2010 kl. 15:58.
kjedelig streiting
Det gikk også en dokumentar om HA på NRK. Gå inn på webtvn dems og reflektor så finner du det.
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Det gikk også en dokumentar om HA på NRK. Gå inn på webtvn dems og reflektor så finner du det.
Vis hele sitatet...
Ok, så det er 2 stykker?
Takk, da sjekker jeg ut den også, tusen takk!

Edit: Du har søkt etter: "reflektor" (0 treff)
Sist endret av Rallo Tubbs; 6. mars 2010 kl. 16:12.
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
OT: kjøper du Big One Tripple cheese får du daypass på sumo
Sitat av sengetøv Vis innlegg
OT: kjøper du Big One Tripple cheese får du daypass på sumo
Vis hele sitatet...
Ok. Får løpe på butikken etter på da
Selvfølgelig klikker Firefox når jeg skal se på serier på NRK WEBTV. Det er noe gærnt med media player tror jeg.
både reflektor og brennpunkt har hatt hver sin dokumentar om mc - miljøene i det siste.
Big One Original også, tipper det kanskje gjelder alle Big One?
Sitat av Nimrad Vis innlegg
Big One Original også, tipper det kanskje gjelder alle Big One?
Vis hele sitatet...
Står det utpå pakka?
Forbanna sumo, vil også se dette..
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
ja orginal også

står nede i venstre eller høyre hjørne ^^,

så det på jobben da vi fikk pizzaene
Syns den på nrk var veldig bra!
Sjekk også http://www.nrk.no/brennpunkt
Sist endret av areniko; 6. mars 2010 kl. 17:24.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Det har gått en på tv2 og en på nrk.

Jeg har bare sett den på nrk, på brennpunkt. Jeg har snakket med en som er i disse miljøene og han sier det er rart at de ikke har drept reporteren fra brennpunkt enda.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det har gått en på tv2 og en på nrk.

Jeg har bare sett den på nrk, på brennpunkt. Jeg har snakket med en som er i disse miljøene og han sier det er rart at de ikke har drept reporteren fra brennpunkt enda.
Vis hele sitatet...
Ja det blir jo ikke mindre media oppstyr om reporteren blir drept
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Vet det, det sa han også, det var liksom snakk om å drepe han men da hadde det bare blitt mer styr osv..

slik som i Nederland f.eks. Der hadde noen H'er brutt seg inn i et tv-bygg å truet programlederen til å komme med en unskyldning etter han hadde kalt HE en forbryterorganisasjon.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Vet det, det sa han også, det var liksom snakk om å drepe han men da hadde det bare blitt mer styr osv..

slik som i Nederland f.eks. Der hadde noen H'er brutt seg inn i et tv-bygg å truet programlederen til å komme med en unskyldning etter han hadde kalt HE en forbryterorganisasjon.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja der fikk de virkelig motbevist den sårende beskyldningen.
Tror egentlig disse miljøene holder rimlig lav profil, slik at politiet ikke gå så hardt mot dem.
Om en reporter hadde blitt drept og det var linket opp mot disse miljøene. Da hadde nok politiet slått hardt ned på dem, og det hadde blitt ulovlig og bære div logoer.

Brennpunkt hadde ihvertfall tilbudt H A om å se dokumentaren først, men der var vist ingen interesse.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Det har gått en på tv2 og en på nrk.

Jeg har bare sett den på nrk, på brennpunkt. Jeg har snakket med en som er i disse miljøene og han sier det er rart at de ikke har drept reporteren fra brennpunkt enda.
Vis hele sitatet...
Tror det skal mye til før det skjer.
Sist endret av Stakan; 6. mars 2010 kl. 21:25.
Mener du: Hells Angels - Engler uten grenser? isåfall har ikke jeg sjekka alle linkene her så du har sikkert fått noe svar. Spennende dokumentar btw.
Sett begge to. Hells Angels fremstår som en rimelig mer stukturert klubb enn Outlawz. Trodde aldri han karen kom til å bli tatt opp som medlem siden han pratet så mye forran kameraet, men virka jo som en grei kar det!
Det jeg liker er at folk hater disse gjengene fordi de har fått høre ting som andre har skrevet om dem. De er jo helt vanlige personer. "Ikke kødd med oss og vi kødder ikke med deg" var det en i Outlaws som sa. Blir jo ikke enklere.

Nogenlunde OT, men hey, det var en mctråd.
Sitat av Snuble Vis innlegg
Det jeg liker er at folk hater disse gjengene fordi de har fått høre ting som andre har skrevet om dem. De er jo helt vanlige personer. "Ikke kødd med oss og vi kødder ikke med deg" var det en i Outlaws som sa. Blir jo ikke enklere.
Vis hele sitatet...
Akkurat. Så lenge vanlige personer driver med dop/alkoholsmugling, torpedovirksomhet og grov vold så er de akkurat som vanlige personer.
Sitat av Snuble Vis innlegg
Det jeg liker er at folk hater disse gjengene fordi de har fått høre ting som andre har skrevet om dem. De er jo helt vanlige personer. "Ikke kødd med oss og vi kødder ikke med deg" var det en i Outlaws som sa. Blir jo ikke enklere.

Nogenlunde OT, men hey, det var en mctråd.
Vis hele sitatet...
100% enig med deg.
Disse MC folka er noen kjempe hyggelig karer og dem gjør aldri noen uskyldige vondt.
Greit dem driver med dop / hvitvasking osv. Men det har da aldri gått utover oss samfunsborgere?

Så synes det blir feil av han i NRK og kalle HA , Bandidos & Outlaws for et samfunssproblem!
Sist endret av Rallo Tubbs; 7. mars 2010 kl. 19:37.
Sitat av Snuble Vis innlegg
Det jeg liker er at folk hater disse gjengene fordi de har fått høre ting som andre har skrevet om dem. De er jo helt vanlige personer. "Ikke kødd med oss og vi kødder ikke med deg" var det en i Outlaws som sa. Blir jo ikke enklere.

Nogenlunde OT, men hey, det var en mctråd.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det noen som er helt vanlige personer, og det er mc-klubber som bare er folk som er Interessert i å kjøre mc'r og kose seg med venner, men det er også klubber som ikke følger lover til punkt og prikke.
Dokumentaren til NRK sa at det kunne ta opp til 2 år for og bli medlem i Hells Angels, så tror ikke noen som bare vil kjøre mc hadde villet å gjort dritt arbeid i 2 år for å joine en mc klubb.
Sist endret av Yoppl; 7. mars 2010 kl. 19:43.
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Akkurat. Så lenge vanlige personer driver med dop/alkoholsmugling, torpedovirksomhet og grov vold så er de akkurat som vanlige personer.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke jeg i den tankegangen at folk som driver med ulovligheter fungerer på en sånn og sånn måte, og at alle andre typer mennesker kan deles inn i båser. Det er mer det at, folka som da blir mislikt fordi de blir fremstilt som kriminelle og badguys i media også kan gi penger til veldedighet(eksempel) og være like hyggelig som hvem som helst annen. Det er ikke sånn at de møter alle utenforstående med fiendtlighet slik de blir fremstilt.
Fatter ikke hvorfor dere orker å diskutere det. Det er selfølgelig en indre kodeks om å opptre hyggelig/høflig ovenfor media/ennhver 'normal' person for å få vinkling på noe annet enn hva dem er.
1% klubber sine meninger er at samfunnet har gitt dem opp, så dem har gitt opp samfunnet - De vil også stå utenfor samfunnet sine lover og regler.. :P
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sons of Anarchy er genial! tv-serie om et litt ekstremt mc miljø, bra storyline etc *anbefales*