Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3045
Er det noen som vet hvor man kan få tak i hylle til Blu ray filmer?
Har søkt og lett men finner ikke noe.
Begynner å irritere meg over Blu ray filmene som ligger slengt her.
Kunne de ikke bare ha laget de like store som vanlige dvd cover?
Øhm.. er det så fryktelig ille å bruke ei hylle som er beregnet på DVD? Gjør det noe at de ikke er like høye som DVD?

Evt hva med å bruke fantasi og bruke ei hylle som ikke _heter_ noe med dvd, men som man likevel kan stable blueray cover på?
jeg var for to uker og kjøpe en pro design hylle hos bo hus hvor man kan bestemme selv hvor hver hylle skal sitte og det er perfekt avstand til blu ray
Sitat av LoOzR Vis innlegg
Øhm.. er det så fryktelig ille å bruke ei hylle som er beregnet på DVD? Gjør det noe at de ikke er like høye som DVD?

Evt hva med å bruke fantasi og bruke ei hylle som ikke _heter_ noe med dvd, men som man likevel kan stable blueray cover på?
Vis hele sitatet...
Øhm.. Plassutnyttelse for det første. Jeg har begrenset plass og mye cd'er, dvd'er og jeg regner med at det blir endel blu ray ettervert. Glemte dessuten å nevne at jeg helst vil ha de liggende.

Som sagt har jeg søkt og lett, og grunnen til at jeg spør noen andre er at jeg ikke har funnet noe godt alternativ.

Sitat av super Vis innlegg
jeg var for to uker og kjøpe en pro design hylle hos bo hus hvor man kan bestemme selv hvor hver hylle skal sitte og det er perfekt avstand til blu ray
Vis hele sitatet...
Tusen takk for godt svar. Skal dra innom bohus å sjekke. KP er gitt.
Sist endret av Leiha; 1. februar 2009 kl. 14:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Leiha Vis innlegg
Øhm.. Plassutnyttelse for det første. Jeg har begrenset plass og mye cd'er, dvd'er og jeg regner med at det blir endel blu ray ettervert. Glemte dessuten å nevne at jeg helst vil ha de liggende.

Som sagt har jeg søkt og lett, og grunnen til at jeg spør noen andre er at jeg ikke har funnet noe godt alternativ.
Vis hele sitatet...
Aha! Liggende ja.. da blir det jo strax litt værre..DA kan jeg skjønne problemet ditt! Jeg vet desverre ikke om noe godt alternativ, annet enn å holde ut inntil det kommer noe brukbart på markedet.
nå er jo den jeg kjøpte stående da, er ikke helt sikker på om de hadde liggende.

her ser du cirka hvor stor den er:
link 1

her ser du at blu ray passer rett inn mens dvd får et lite rom ledig men der kan du legge en til dvd:
link 2
link 3
link 4

jeg fikk ikke plass til alle dvd så jeg måtte sette noen oppa, hehe
Sitat av super Vis innlegg
nå er jo den jeg kjøpte stående da, er ikke helt sikker på om de hadde liggende.

her ser du cirka hvor stor den er:
link 1

her ser du at blu ray passer rett inn mens dvd får et lite rom ledig men der kan du legge en til dvd:
link 2
link 3
link 4

jeg fikk ikke plass til alle dvd så jeg måtte sette noen oppa, hehe
Vis hele sitatet...
Det er et godt alternativ det der. Tviler på at jeg finner noe bedre på en stund. Fint utvalg av simpsons og futurama forresten
hehe jo takk, er vel det det går i, de hadde forresten også en slikk hvor det bare var den ene siden altså hvis du tar min og deler den i 2, vet ikke om du forsto jeg er så dårlig til og forklare.
Uten skille i midten og halve bredden?
Sånn her, hvis jeg har misforstått riktig?

http://bilete.no//7141.jpg
det var slikt jeg mente det ja.
Sitat av super Vis innlegg
hehe jo takk, er vel det det går i, de hadde forresten også en slikk hvor det bare var den ene siden altså hvis du tar min og deler den i 2, vet ikke om du forsto jeg er så dårlig til og forklare.
Vis hele sitatet...
Skjønte den. Skal som sagt ta en tur innom bohus å sjekke.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Leiha Vis innlegg
Er det noen som vet hvor man kan få tak i hylle til Blu ray filmer?
Har søkt og lett men finner ikke noe.
Begynner å irritere meg over Blu ray filmene som ligger slengt her.
Kunne de ikke bare ha laget de like store som vanlige dvd cover?
Vis hele sitatet...

http://kotaku.com/gaming/blu+ray/spe...mes-232766.php

Er til PS3, men ja. Du får de liggende og funker fett.

Sitat av Klovnen Vis innlegg
http://kotaku.com/gaming/blu+ray/spe...mes-232766.php

Er til PS3, men ja. Du får de liggende og funker fett.
Vis hele sitatet...

Fant en enda bedre.

http://www.amazon.com/gp/product/B00...A1H93INMGOOKRG

Grisebilligt også
Leiha's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg kjøpt meg hylle for ganske lenge siden.
Løsningen ble en fleksibel seksjon fra ikea med justerbare hyller for rundt 2500 kr fikk jeg plass til 450 dvd'er, den noenlunde beskjedene blu ray samlingen min pluss mye annet rot..