Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 859
Noen som vet om det er mulig og sette inn på to forskjellige pokeracounter på pokerstars, med samme bankkort?
Kan du ikke bare prøve det selv? Det værste er vel at det ikke fungerer.
Sitat av Fortune
Kan du ikke bare prøve det selv? Det værste er vel at det ikke fungerer.
Vis hele sitatet...
Nei, det verste er at han blir utestengt.

Tviler sterkt på at det går, ettersom det hadde vært lett å jukse hvis man gjorde det sånn.
Diablo var før meg, men hvis du har tenkt å sitte med to kontoer på et bord, vel da tror jeg du skal tenke deg om en gang til..
Sitat av themoneymaker
Noen som vet om det er mulig og sette inn på to forskjellige pokeracounter på pokerstars, med samme bankkort?
Vis hele sitatet...
På stars har du jo muligheten for å overføre penger mellom kontoer. "p2p, player to player"

Husker ikke helt hvor du finner dette da det er en stund siden jeg har spilt på stars, men sjekk under menyene!

Vil ikke anbefale deg og spille med 2 kontoer samtidig da dette fører til at du vil bli utestengt
På "Requests" og klikk "Transfer funds." Funker bra, men man kan feks ikke spille på samme sitngo bord med en du har overført cash til.

Det å knytte en bankkonto opp til 2 spillkontoer er sikkert ikke bra. Men hvis det ikke er lov så går det sikkert ikke an heller.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg vil tro de sperrer ipen. Det som derimot funker er vel om du har 2 internet-tilkoblinger?
Jeg husker jeg spilte pokerstars litt før. Funker iallefall med 2 separate kontoer og 2 pc'er. F.eks. en stasjonær og en laptop som er koblet opp mot naboen sitt nettverk. Hvis du har 2 bank kontoer burde dette funke ganske bra ^^
Men det skal også nevnes at jeg bare prøvde/gjorde dette med 'playmoney'.
Sist endret av Tensor; 12. mars 2008 kl. 19:15.
Buddy Transfer. Ikke spill med to kontoer.
Få deg to neteller-accounter. Null stress.
Sist endret av Kalakov; 13. mars 2008 kl. 15:17.
Pokerstars er en av de beste til å finne ut av scams, ikke noe vits og prøve seg på noe uttenfor regelverket.
Men de er snill og passer på hos Pokerstars da - fikk mail av de idag. De savner meg og lurer på når jeg skal komme tilbake og spille opp de 16$ jeg har igjen der