Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 704
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Etter en systemkræsj, har jeg måttet gå til innkjøp av diverse hardware. Nytt skjermkort fikk jeg imdlertidlig ikke råd til, enda.

Men jeg trodde at et on board S3 Savage 32mb kort som sto på Asus Hk'et skulle gjøre susen en stund. Iaffal bedre enn Voodoo3 16mb kortet.

Men den gang ei, alle spill er skikkelig mørke, nesten helt svart, og hakker ganske bra. Iaffal mere enn hva Voodoo'en gjør.
I Windows er fargene helt fine, men når jeg starter opp et spill tryner det. Har henta ned de nyeste driverne fra S3 sine sider, men no luck.

Any ideas?
Er det ingenting som heter OpenGL drivere lengre?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
savagekort har alltid vært noe lort.. jeg har sett samme situasjon på andre pcer før med samme skjermkort. hjalp ikke noe særlig med nye drivere. men dette var for 2 - 3 år siden.
Du kan gå til OpenGL.org for å hente ned OpenGl drivere. Eller enda bedre, hente fra produsenten sin hjemmeside (pleier ofte å være bakt inn i den vanlige driveren).
Har du lagt inn DirectX?