Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 880
skjermen min har blitt angrepet av "uautoriserte" fingre, og nå er instillingene helt på trynet... noen som vet hva slags innstillinger som er default,,, eller om det er noe prog som kan hjelpe meg å stille den inn riktig?

har forresten Hitachi CM715 om det kunne ha noen betyding...
Better than thou.
Hva med å stille den tilbake i menyen hvis det er rett på skjermen det har blitt stilt..? Tar max 5 minutter. Ellers så kan du gå på settings på skjerm properties gjennom skrivebordet der å fikse det liksom..?
▼ ... noen uker senere ... ▼
skjermen min er UTROLIG RØD er det noe som kan fixe d eller er jeg nødt til og kjøpe ny? dette problemet har altid vert der...
Prøv et program som heter powerstrip, husker ikke hvor du finner det, men det er sikkert ikke så vanskelig.. ellers kan det jo godt hende du allerede har noen instillingsmuligheter som kan gjøre det bedre.
Gå inn på RBG intillingene på skjermmenyen...
Viss du må kjøpe ny bør du kjøpe Hansoll 710P...
Offtopic: vil ikke selge min...
spellingnazi
canonix's Avatar
surfer: Sjekk om alle pinnene i ledningen er hele.
Hvis 1 av de er bøyd til kan man få slike pene fargetoner.
nFF Marshall
morten's Avatar
Hvis jeg har forstått det riktig, er det på selve skjermen det er blitt kludra? Jeg vet ikke om du har dette i menyen på din skjerm, men jeg har en recall knapp som setter alle settings tilbake til default.

Hvis jeg hadde rett: Good luck!
Hvis ikke: Slap meg :P
cavey's Avatar
Trådstarter
har fått det til for lenge siden

adobe gamma dings i kontroll panelet hjelper deg til å stille inn skjermen riktig...