Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5686
Om man vil kose seg max en fredagskveld etter ei hard uke. 25 mg sobril er veldig opp og ned med. Noen ganger deilig andre ganger drit. Fikk vival en gang hos legen.. Den kikka ikke helt inn, husker ikke styrken og den kom desverre i en boks med kun 10 styk.. Sobril er et brett på 30 styk.. Noen anbefalinger der ute?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Valium/Vival/diazepam er best syns jeg ! Men elsker Sobril også, men 50mg for en greit god chill av den ! 10-15 mg diazepam gjør meg veldig god, enda bedre med en pils (merk. EN pils)
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vival er 5mg. Selges ikke 10mg diazepam i Norge
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Virkestoffet i valium er 2-3 ganger mer potent enn det du finner i sobril. Sobril er en metabolitt av valium, det vil si at du får med litt sobril på kjøpet når du tar valium
Trådstarter
Ok. Kan jeg spør hvor mange mg det er i vival? Er ute etter den sterkrste
Sitat av Tomeloner Vis innlegg
Ok. Kan jeg spør hvor mange mg det er i vival? Er ute etter den sterkrste
Vis hele sitatet...
5 mg er det sterkeste i Norge. Men Vival kommer også i 2 mg.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Hvorfor må det være vival? Stesolid kan du få i 10mg fra sykehus. Ulovlige valium kommer som regel på 10mg, men du kan få diazepam-tabletter på 20mg.

Vanligste pasientutgave er vival/valium/stesolid på 5mg her til lands
Sitat av Tomeloner Vis innlegg
Ok. Kan jeg spør hvor mange mg det er i vival? Er ute etter den sterkrste
Vis hele sitatet...
2 eller 5 mg.
Trådstarter
Sitat av Antidote Vis innlegg
2 eller 5 mg.
Vis hele sitatet...
Vet du om de kommer i 30 styk i pakken?
Sitat av Tomeloner Vis innlegg
Vet du om de kommer i 30 styk i pakken?
Vis hele sitatet...
Minstepakning er på 20 stk. Også har man pakker på 50 og 100 stk.

https://www.felleskatalogen.no/medis...actavis-565421
Sist endret av Who?; 19. juni 2018 kl. 23:54.
Vival virker kjappere enn sobril men holder holder ikke like lenge, sobril tar lenger tid før den funker men holder seg lenger. Så om du har akutt angst er vival best.
Hvor er det man får kjøpt valium her i Norge?
Hei,
Ett kjapt googlesøk vil fortelle deg dette. Nederst her har du en oversikt over potenthetskalaen på alle benzodiazepiner registrert i Norge.
https://no.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepin
Man kan få det på resept dersom man har sterk indre uro/sliter mye med angst. Om du ikke er klassifisert til noen av de overnevnte kan du alltids lyve litt og smøre på. Du blir ofte tilbudt andre ting først, men da kan du si at en du kjenner godt lånte deg en vival da du fikk et panikkanfall og at det hjalp. Du trenger ikke nevne navn i samtalene. Jeg har selv sagt at jeg har prøvd medisiner jeg har fått av venner som har funket og dermed fått det.
Sitat av Deziqn Gamer 80 Vis innlegg
Hvor er det man får kjøpt valium her i Norge?
Vis hele sitatet...
Valium er ikke helsekost så det får du ikke bare kjøpt med mindre du oppsøker et kriminelt miljø eller har en veldig god grunn til å få det på resept av legen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Antidote Vis innlegg
2 eller 5 mg.
Vis hele sitatet...
Får stesolid som 10 mg stikkpiller i pakke å 10 stk i Norge..