Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3624
Martian Manhunter
J'onn J'onzz's Avatar
4 0
Jeg er nyfrelst cola-elsker, har bare brukt det noen måneder, og elsker det.

Men når jeg har snorta brus i et par døgn, som nå, blir jeg veldig sliten og utmatta, men ikke f.... om jeg får sove selv om det er 5 timer siden siste lisse!

Nå har jeg prøvd både å røyke litt keef, har prøvd sobril, remeron og tramadol.

Får fortsatt ikke sove, og nå har jeg i tillegg litt angst for at den blandinga jeg har inntatt kanskje ikke er helt sunn?!

Noen som kan berolige meg litt her?
Også forslag til bedre løsninger for å få sove mottas med takk
Hvorfor tar du masse greier uten å engang søke det opp på google?

Hvor mye tramadol tok du?
Denne komboen kan muligens være veldig bad news. Om du føler deg dårlig kontakt lege ASAP!

https://www.drugs.com/drug-interacti...-0-2221-0.html

Men om du ikke tok så mye tramadol og remeron så TROR jeg at du mest sannsynlig ikke har så mye å bekymre deg over. Men vær ekstra på vakt. Kan også være en ide å skrive hvor mye du har tatt av vær ting
Sist endret av Alge; 15. juni 2018 kl. 07:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Søk opp interaksjoner først! Viktig!

Og du skal ikke se bort i fra at brusen din kan være blanda med annet, som amf.
At du går gira er vel ikke noe rart. Det er også velkjent at Tramadol kan gi overskuddsenergi, så ikke bruk det som downer.

Det skal ikke være farlig å kontre med Sobril og Tramadol, men det er selvfølgelig mengdeavhengig. Ingen av de to er tunge. Beste råd er å legge seg til i et mest mulig komfortabelt rede, mørkt, og hvile med f eks nedtempo spilleliste. Blir du syk, får betydelig hodepine, feber e.l., kontakter du lege. Personlig tror jeg du kan ta det med ro, men forbli i kontakt med systemet ditt og gi det oppmerksomhet og ro. Dette flater ut.
Er ikke akuratt sobrilen og tramadolen han sku være bekymra over. Det er tramadolen og remeronen
@steadyeddie
Sitat av Alge Vis innlegg
Er ikke akuratt sobrilen og tramadolen han sku være bekymra over. Det er tramadolen og remeronen
@steadyeddie
Vis hele sitatet...
Godt poeng.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Just sayin
Får ikke til å poste bilder lenger, men se litt på linken her.

https://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

Ikke lurt å kombinere alt mulig. Tramadol + Cocaine er oppført som "dangerous"
Jeg kan ikke utdype noe om hvorfor men anbefaler på det sterkeste å unngå den kombinasjonen.
Sist endret av fjellape; 15. juni 2018 kl. 15:17.
Anonym bruker
"Flirende Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke uvanlig å ikke få til å sove etter en skikkelig heftig runde over et par dager.
Jeg får normalt sove etter 30-60 minutter etter å bare ha tatt en lisse eller to. Dersom jeg har hatt et hardkjør på 12 timer eller mer, med jevnlig inntak, så kan det fort bli vrient å sovne. Er ganske så sikker på at det ikke er noe "amf" i colaen min. Da hadde jeg ikke fått sove etter de 2 første lissene.

Sist gang jeg tura, så starta jeg på ettermiddagen i 14-15 tida, og tok siste stripe rundt 06 på morningen. Hadde ikke sjangs å sovne, og ga opp rundt klokken 13:00, og bare holdt meg våken til kvelden og sovnet som en stein da. Følte meg heller ikke spesielt trøtt utover dagen heller. At du føler deg skikkelig sliten og utmatta er nok en del av "nedturen".
Martian Manhunter
J'onn J'onzz's Avatar
Trådstarter
4 0
Ble liggende apatisk i senga og tror jeg har sovet. Føler at jeg har vært våken hele tida men det hadde gått flere timer.

Skulle ha googlet før jeg begynte å mikse alt dette. Tenker ikke alltid på konsekvenser når jeg er rusa på cola :O

Føler meg faktisk ganske bra nå, så det har nok godt bra. Men skal være mer påpasselig på hva jeg blander neste gang

Takk for svarene
Tramadol øker riskioen for anfall, kokain gjør det samme. Faktisk den komboen som drepte Ol' dirty bastard. Vær mer varsom med hva du inntar så kanskje du får noen ekstra år å nyte kola på.