Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 11845
Hei,

Noen som har erfaring med bestille fra "trusted vendors" på eks Dream Market? Evt straffer/bøter? Hvor gode er norsk toll/post til å sjekke pakkene sine?

// Det som var i tankene mine var cannabis/LSD.

Noen kloke mennesker her som kan svare på noe av dette?

Kan tilføye at produktene kommer mest sansynelig fra UK.
Sist endret av Admin221; 25. april 2018 kl. 00:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bestiller du fra utlandet så kan du bare hilse pakken din "goodbye" om det er cannabis.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av FuyGiery Vis innlegg
Bestiller du fra utlandet så kan du bare hilse pakken din "goodbye" om det er cannabis.
Vis hele sitatet...
Hvorfor? De flest sender i 3 lags luft tett og vaccum tett pakning om jeg ikke tar feil? Kan du begrunne påstanden din bedre?
Pakker fra Tyskland, Nederland og Storbrittania blir oftere stoppet enn andre steder, nå sitter jeg ikke på statistikk og det kan godt være at jeg snakker ut av ræva mi men det er konsensusen her på Freak og andre forum som diskuterer DNM handel.
De fleste pakkene jeg får fra England har blitt åpnet.
Enkel regel:
Skal du bestille inn til Norge, kjøp bare fra norske vendors.
Hvis du skal bestille fra utlandet må du finne deg en måte og få pakkene levert til en annen adresse i feks Sverige, for så og ta det med over grensen selv, om du tør
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Enkel regel:
Skal du bestille inn til Norge, kjøp bare fra norske vendors.
Hvis du skal bestille fra utlandet må du finne deg en måte og få pakkene levert til en annen adresse i feks Sverige, for så og ta det med over grensen selv, om du tør
Vis hele sitatet...
Norske vendors? Er det mange av disse? Jeg fant en redit side, men den er nå lagt ned så har egt ikke peil på hvor jeg kan finne disse Bruker mest Dream market å søke på btw.
Anonym bruker
"Kjær Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Huk av på "ships from norway". Om du søker på narkotikastatistikk toll på google vil du se hvor mange beslag som er gjort i 2017 ! De fleste utenlandssendinger blir stoppet ! Tilogmed LSD !
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Huk av på "ships from norway". Om du søker på narkotikastatistikk toll på google vil du se hvor mange beslag som er gjort i 2017 ! De fleste utenlandssendinger blir stoppet ! Tilogmed LSD !
Vis hele sitatet...
Så på dette nå. Prisene var "litt" forskjellige kan man si.. Men det har da vel ingen betydning om man bestiller fra utlandet eller om man bestiller fra norge? Alle pakkene går jo igjennom samme sted uansett? Am i right?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Admin221 Vis innlegg
Så på dette nå. Prisene var "litt" forskjellige kan man si.. Men det har da vel ingen betydning om man bestiller fra utlandet eller om man bestiller fra norge? Alle pakkene går jo igjennom samme sted uansett? Am i right?
Vis hele sitatet...
Nei.
Varer som kommer fra utlandet skal fortolles dvs deklareres og sjekkes om de har noen ekstra avgifter som må betales. De har også hatt tradisjon å ta stikkprøver og har ansatte som ved erfaring luker ut pakker de sjekker ekstra nøye.
Inntil 2014 var det faktisk ingen innenlandspost som ble sjekket noe særlig Kilde, så å sende narkotika innenlands har vært temmelig risikofritt frem til da.

Det er fremdeles slik at utenlandspost sjekkes nøyere enn innenlandspost.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor er det sånn at alle nye folk som som skal begynne å bestille utelukker å bestille fra Norge? Om du selv ikkr ØNSKER å bli busta, kan du gi en lang faen i å bestille drugs fra andre siden av jordkloden. Bestill fra Norge for helvette.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er det sånn at alle nye folk som som skal begynne å bestille utelukker å bestille fra Norge? Om du selv ikkr ØNSKER å bli busta, kan du gi en lang faen i å bestille drugs fra andre siden av jordkloden. Bestill fra Norge for helvette.
Vis hele sitatet...
Jeg er bare nyskjerrig. Det er vel ikke noe uvanlig og spørre om slikt når jeg ikke har noe erfaring? Vil jo ha det billigst mulig så derfor syns jeg bestille fra utlandet kunne vært smart.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nei.
Varer som kommer fra utlandet skal fortolles dvs deklareres og sjekkes om de har noen ekstra avgifter som må betales. De har også hatt tradisjon å ta stikkprøver og har ansatte som ved erfaring luker ut pakker de sjekker ekstra nøye.
Inntil 2014 var det faktisk ingen innenlandspost som ble sjekket noe særlig Kilde, så å sende narkotika innenlands har vært temmelig risikofritt frem til da.

Det er fremdeles slik at utenlandspost sjekkes nøyere enn innenlandspost.
Vis hele sitatet...
Høres fornuftig ut. Takk for svar!
Sist endret av Admin221; 25. april 2018 kl. 19:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Billigst mulig kan fort bli dyrest mulig, takket være tollvesenet.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Billigst mulig kan fort bli dyrest mulig, takket være tollvesenet.
Vis hele sitatet...
Med tanke på anonymiteten tor og bitcoin gir deg kan det ikke da være en mulighet å nekte for det og si at jeg ikke har noen peilig på hvorfor det kan være bestilt til meg? Bruker jo ikke hoved pcen min til å bestille med. Og jeg bruker ikke kortet mitt til å bestille bitcoins med. Det er jo ikke uvanlig å ha tor på pcen sin heller? Selv faren min har det. Jeg bare tenker høyt her.
Anonym bruker
"Definert Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Norsk vendor: Norsk rød postkasse => Norsk postterminal(er) => Din postkasse.
Utenlandsk vendor: Ukjent utenlands post med muligheter for eksporttoll => Toll ved inngang til Norge => Norsk postterminal(er) => Din postkasse.
På postterminaler kan det være sjekk med narkotikahund.

Har lest rykte om at GammaGoblin mener Norge har en av de beste toll-sjekkene i verden. Bestille fra utlandet er vel mellom 10-30% sannsynlighet for at du får pakken. Blir en pakke til deg stoppet får du postsperre å kan glemme å prøve å bestille igjen på en stund.

Ja du kan nekte når du blir anmeldt, men det går ikke fort. Om du bestiller pakken og ikke mottar noe i det hele tatt skal du ikke se bort ifra at politiet kommer på besøk etter 2-8 mndr uten at du har hørt noe.

Om du absolutt skal bestille fra utlandet så ikke bestill til din egen postkasse!
Innenlands har jeg fått alle ordrer etter stort sett par dager uten et uønsket brev.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Norsk vendor: Norsk rød postkasse => Norsk postterminal(er) => Din postkasse.
Utenlandsk vendor: Ukjent utenlands post med muligheter for eksporttoll => Toll ved inngang til Norge => Norsk postterminal(er) => Din postkasse.
På postterminaler kan det være sjekk med narkotikahund.

Har lest rykte om at GammaGoblin mener Norge har en av de beste toll-sjekkene i verden. Bestille fra utlandet er vel mellom 10-30% sannsynlighet for at du får pakken. Blir en pakke til deg stoppet får du postsperre å kan glemme å prøve å bestille igjen på en stund.

Ja du kan nekte når du blir anmeldt, men det går ikke fort. Om du bestiller pakken og ikke mottar noe i det hele tatt skal du ikke se bort ifra at politiet kommer på besøk etter 2-8 mndr uten at du har hørt noe.

Om du absolutt skal bestille fra utlandet så ikke bestill til din egen postkasse!
Innenlands har jeg fått alle ordrer etter stort sett par dager uten et uønsket brev.
Vis hele sitatet...
Takk for bra svar!
Jeg satte opp en postkasse utenfor et sted som ingen bodde på, det fungerte fint på de første forsendelsene og mottok typ 5g hasj og 5g ketamin.
Prøvde da å bestille mer hasj og ketamin, det kom ikke fram jeg tok det som en lekse og tok ned postkassa:P Alt dette var sendt fra England. Betalte for typ 7 g ket og 7 g hasj som ikke kom fram
Sist endret av Drugsarebadmkey; 27. april 2018 kl. 22:07. Grunn: kom på en ting
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har inntil nylig hatt dårlig erfaring med norske vendors, stort sett bare scammere og svindlere hele gjengen. Bestilte alltid fra en bestemt selger i utlandet, men mulig pakken har blitt tatt denne gangen, så mulig jeg må ty til de norske igjen
fikk gjennom forsendelser fra canada ett par ganger før også det stoppet. Ble for mye tap, så da forsvant hele darknet fra min radar. I tillegg ble laptopen med bitcoins-walleten stjålet, ble for omstendelig og dyrt. Liten vits i å bestille moro på nett når man my være nykter hele tiden for å følge med på bestillinger.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av mortenxl Vis innlegg
fikk gjennom forsendelser fra canada ett par ganger før også det stoppet. Ble for mye tap, så da forsvant hele darknet fra min radar. I tillegg ble laptopen med bitcoins-walleten stjålet, ble for omstendelig og dyrt. Liten vits i å bestille moro på nett når man my være nykter hele tiden for å følge med på bestillinger.
Vis hele sitatet...
Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves? Am i right?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Admin221 Vis innlegg
Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves? Am i right?
Vis hele sitatet...
Kommer an på om du anser en razzia som "noe godt".