Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1456
Hei
Vil ha meg et verktøy til litt småtteri(pusse og kutte litt). Og da så jeg at en slik en kunne være noe for meg. "Problemet" er at det også finnes billigvarianeter, f.eks på jula til en fjerdedel av prisen. Man får selvsagt det man betaler for, men er de billige godt nok, eller blir det til at jeg må kaste og kjøpe kvalitet etter en måned eller to?
Og om det er sistnevnte, Hvilken dremel burde jeg gå for? ( Skal brukes på div. Men første prosjekt er pipestativ/pipehylle, så da blir det å slipe, pusse og kappe litt)
Takk
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Finnes gode kopier, og selvfølgelig billig-dremel.
Det du bør se etter er mulighet for å koble på ekstrautstyr(forsatser, forlenger, dykkfres osv)
Her er dremel overlegen, bare velg en som passer behovet ditt.
Kraftig og trinnløs regulering liker iallefall jeg.
Det er mye en dremel kan gjøre, men selvsagt også mye den ikke kan gjøre.
Har brukt dremel 3/4000 endel og er fornøyd, bruker det ikke alt for mye til å gi en solid anmeldelse, men ligger mye slikt på YouTube.
Kjøpte en billig variant på Rusta, kostet et par hundrelapper med masse utstyr. Men det var jo en grunn til lav pris. Ikke alt som fulgte med var av særlig god kvalitet. Men det var alt jeg hadde råd til på det tidspunktet og det fungerte jo til det jeg hadde tenkt å bruke det til. Oppgraderte senere til dremel, kjøpt brukt med masse ekstra snacks for ca en tredel av nypris.
"Øko-Terrorist"
Hadde en cocraft dremel kopi fra clas en stund men lå bare på hylla da jeg følte den nesten var ubrukelig, men fikk prøve en original Dremel hos en kamerat etter hvert og det var som natt og dag. Cocraft ble kastet og dremel ble kjøpt inn, bruker dremelen hele tiden nå.
Sist endret av tr80r; 1. november 2017 kl. 22:25.