Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2052
Hei.

Får man tak i en grei 65" til under 15k eller må jeg kjøpe en 55" for å få noe som ikke hakker og er bland?

Anbefalinger?

Jeg ønsker selvfølgelig god bilde, 4k, god kontrast og god bevegelse på bilde.

Det er kansje for mye å forvente av en 65" til under 15k?

Om så, beste 55" til under 15k?


Takk på forhånd til alle som tar seg tid
Sist endret av mazika; 7. februar 2017 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Denne gir mye tv for pengene, hvis du er villig til å spytte i 2000,- for en Oled tv.
Du kan ihvertfall få en Samsung UE55KS9005 for 15.900,-
Har ikke sett noen som helst negativ omtale om noen av Samsung's 2016 TV'er,
uansett om det er 7, 8 eller 9-serie.
120hz native burde unngå "hakking", og folk anbefaler dem ofte som "gaming TV'er" også,
så jeg vil tro de funker fint sånn sett. Har 'ekte' HDR også.

Ellers ja, hvis du er veldig plaga med at bildet er "bland" så har vel Toby rett, og du burde se på en OLED.
Tror denne er det beste kompromisset mellom bildekvalitet, størrelse og pris.

https://www.prisguide.no/produkt/sam...0ks7005-276759
Etter mye lesning på nett kjøpte jeg den gunnar linker til, jeg la også stor vekt på spilling da jeg liker slikt. Kunne gjerne hatt 120hz, men det er ikke noe jeg savner. Tenkte egentlig på 65 tommer, men fant ikke noe. 60 ble ett kompromiss mellom størrelse og pris.
Fornøyd er jeg, og den har gitt meg noen "wow" opplevelser mtp bildekvalitet.
Super tv som gir mye for pengene. Men skal innrømme jeg kikket litt på oled, men brukte allerede litt over budsjett da jeg kjøpte 60 tommeren. Har du penger, sjekk ut oled.
Mistolket hele tråden. Sorry.

Har selv den skjermen. Ikke noe å si på den
Sist endret av Level; 8. februar 2017 kl. 22:41.