Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 658
Eg er godt over gjennomsnittet interessert i musikk. Difor har eg alvorleg lyst å abonnere på eit musikkmagasin. Men veit liksom ikkje heilt kva slags eg skal gå for. (Eg er også såpass gammaldags og konservativ at eg helst vil ha det i papirformat).

Lurte på om nokon av dykk kunne tipsa meg om eit bra eit? Eg les godt svensk, norsk, dansk og engelsk. Eg høyrer på det meste av musikk, men skal innrømme at Rock/folkrock frå 60-70-talet, alternativ country/outlaw country, alternativ rock og relativt tidleg punk er det eg høyrer mest på.
Beste er vell å stikke innom Narvesen - da finner du de mest kommersielle musikkbladene hvertfall.
Så kan du se litt i dem og se hvem som passer deg best.
Ev. stikke innom sånne bladsjapper som ofte er på flyplasser i utlandet. Pleier å være bedre utvalg der.
Googling er jo også et alternativ.
Har sjølvsagt kikka både i butikk og på google, men problemet då er jo at eg ikkje får dei anbefalt frå folk som eg direkte kan stille spørsmål til angåande blada om det skulle dukke opp spørsmål.