Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  520 58859
jeg har ivertfall fått det jeg har bestilt hos keten,ingenting å klage på der..men nå har jeg kun handlet en gang og det er nok snart et år siden.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
kjedelig streiting
Tenkte bare å si ifra at keten kommer til Sverige den 28. April. Tror det også var mulig at han dro innom Oslo. Får se om jeg gidder å vente så lenge med å bestille selv, eller om jeg bestiller fra Likurg.
Mangler konsesjon
sven's Avatar
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Tenkte bare å si ifra at keten kommer til Sverige den 28. April. Tror det også var mulig at han dro innom Oslo. Får se om jeg gidder å vente så lenge med å bestille selv, eller om jeg bestiller fra Likurg.
Vis hele sitatet...
Snakker vi om at det skal etableres keten " firma" i sverige og oslo? I så fall hadde dette vert gullfint og da snakker vi kanskje om masse videreutvikling av pyrofaget som hobby blant det norske folk Å d liker vi jo, så lenge det er snakk om serriøse greier å ikke bare disse som er ute etter høyest smell og herverk.
kjedelig streiting
Sitat av sven Vis innlegg
Snakker vi om at det skal etableres keten " firma" i sverige og oslo? I så fall hadde dette vert gullfint og da snakker vi kanskje om masse videreutvikling av pyrofaget som hobby blant det norske folk Å d liker vi jo, så lenge det er snakk om serriøse greier å ikke bare disse som er ute etter høyest smell og herverk.
Vis hele sitatet...
Blir vel ikke no firma, men heller en biltur fra hans side. Tror han har tatt et par liknende turer før å. Kanskje han tjener såpass dårlig på kjemikaliene at han må opp hit å plukke jordbær hver vår
Mangler konsesjon
sven's Avatar
Sitat av legalize_it Vis innlegg
Blir vel ikke no firma, men heller en biltur fra hans side. Tror han har tatt et par liknende turer før å. Kanskje han tjener såpass dårlig på kjemikaliene at han må opp hit å plukke jordbær hver vår
Vis hele sitatet...
Nå fostår jeg ingenting.... Kommer han å ringer på døren da å spør om vi vil kjøpe noe
Nei, du bestiller og henter i Oslo når han er i Oslo. Han tar med seg kjemikaliene til deg (du må hente dem).
Sitat av sven Vis innlegg
Nå fostår jeg ingenting.... Kommer han å ringer på døren da å spør om vi vil kjøpe noe
Vis hele sitatet...
Hvis du starter opp begge hjernecellene dine så kanskje du forstår. Han kommer hit med masse kjemikalier, som folk på forhånd har bestilt og avtalt at han skal komme med.

Edit: PyroFish kom først
Sist endret av Cal.12; 29. januar 2011 kl. 00:35.
Mangler konsesjon
sven's Avatar
Sitat av Cal.12 Vis innlegg
Hvis du starter opp begge hjernecellene dine så kanskje du forstår. Han kommer hit med masse kjemikalier, som folk på forhånd har bestilt og avtalt at han skal komme med.

Edit: PyroFish kom først
Vis hele sitatet...
Aaahhh, så d e sånn d e. Hadde han bare klart å sendt varene dagen etter bestillingen kom, så hadde vi jo mottatt varene mye fortere enn om han kommer kjørene med de, med den trøtte ladaen sin
Sitat av sven Vis innlegg
Aaahhh, så d e sånn d e. Hadde han bare klart å sendt varene dagen etter bestillingen kom, så hadde vi jo mottatt varene mye fortere enn om han kommer kjørene med de, med den trøtte ladaen sin
Vis hele sitatet...
Forestill deg at hverdagen din består av å motta mailer fra forskjellige folk rundt om, som sikkert er enda værre en meg(!) i engelsk, og å pakke kjemikalier for sending. Om og om igjen. Høres det givende ut?
Dette blir ett avbrekk for han, som er betalt ferie. Skulle tro han jobbet i offentlig sektor!

For at han skal holde ut å behandle folk som deg pent, og å slippe de samme rutinene som han sikkert gjør flere ganger daglig, gjør han dette. Genialt!

Hadde vært moro om Thomasz ville gjort noe slikt også, da det kunne vært meget interessant å treffe karen! Kunne jo arrangert et lite WiP treff i samme slengen!

God helg!
Mangler konsesjon
sven's Avatar
Sitat av Cal.12 Vis innlegg
Forestill deg at hverdagen din består av å motta mailer fra forskjellige folk rundt om, som sikkert er enda værre en meg(!) i engelsk, og å pakke kjemikalier for sending. Om og om igjen. Høres det givende ut?
Dette blir ett avbrekk for han, som er betalt ferie. Skulle tro han jobbet i offentlig sektor!

For at han skal holde ut å behandle folk som deg pent, og å slippe de samme rutinene som han sikkert gjør flere ganger daglig, gjør han dette. Genialt!

Hadde vært moro om Thomasz ville gjort noe slikt også, da det kunne vært meget interessant å treffe karen! Kunne jo arrangert et lite WiP treff i samme slengen!

God helg!
Vis hele sitatet...
Fårstår hva du mener, men ikke hvor du vil hen. Uansett hvor mye han reiser til Sverige eller oslo så hjelper ikke det meg, eller mesteparten av de andre her inne. Hadde vert mye mer fornøyd kunde om han hadde shippet varene like fort som Thomasz, for da får jeg varene rett hjem på mitt lokale postkontor uten stress på kort tid. Kan også tilføye at når jeg bestillte varer fra han måtte jeg nesten vente et halvt år, med masse unskyldninger og mailer fram og tilbake. Skal derfor aldri bestille fra han igjen.

God helg ja
Sitat av sven Vis innlegg
Fårstår hva du mener, men ikke hvor du vil hen. Uansett hvor mye han reiser til Sverige eller oslo så hjelper ikke det meg, eller mesteparten av de andre her inne. Hadde vert mye mer fornøyd kunde om han hadde shippet varene like fort som Thomasz, for da får jeg varene rett hjem på mitt lokale postkontor uten stress på kort tid. Kan også tilføye at når jeg bestillte varer fra han måtte jeg nesten vente et halvt år, med masse unskyldninger og mailer fram og tilbake. Skal derfor aldri bestille fra han igjen.

God helg ja
Vis hele sitatet...
Kort tid er vel en sannhet med modifikasjoner. Men dog ikke uutholdelig.
Vil ikke tro at han gjør dette for deg, men mer for seg selv.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nå selger han Nitrometan også
Sendte han en mail for ca 2mnd siden da jeg leste her att han skulle til Norge til sommeren, og la inn en bestilling hvis han tok det med til sommeren, men han har ikke svart.
Sist endret av PyroMann; 9. mars 2011 kl. 16:19.
Bestillte varer i januar, kom fram til lager i Sverige i Mars (2mnd). Var noe lang ventetid. Produktene ser bra ut og dem var godt emballasjert. Han har også et bra utvalg til greie priser.
▼ ... over en måned senere ... ▼
kjedelig streiting
Da datoen nærmer seg, så spurte jeg han nå. Han sa han skulle til Sverige i helga. Blir ikke så stor bestilling på meg, så spørs om jeg gidder å kjøre til Sverige for å få henta det om han ikke kommer innom Østlands-området.

Han sa forresten at eventuelle bestillinger måtte sendes inn nå.
Sist endret av legalize_it; 26. april 2011 kl. 23:03.
Håper virkelig ikke ZL & PLN er det samme, da har Keten drøye priser i forhånd til Likurg?
http://gyazo.com/e1ea2b36793357942d3135d0b862bc81.png
http://gyazo.com/509a23e88522802b7ef3c31f9f9b6c0b.png
eller er det jeg som har fail'a?
Det er nok, desverre, det samme. Det er fortsatt ikke altfor dyrt
Oh.. nesten tre dobble priser
Pluss lenger vente tid, masse rare unskyldninger å noen som har hatt problemer..
Sist endret av Zitto; 26. april 2011 kl. 23:24.
kjedelig streiting
Sitat av Zitto Vis innlegg
Oh.. nesten tre dobble priser
Pluss lenger vente tid, masse rare unskyldninger å noen som har hatt problemer..
Vis hele sitatet...
Du sier noe der. Eneste grunnen til at vurderer å bestille noe fra han er at jeg da kan betale når jeg får varen + at man slipper frakt og muligens mva.
Eneste grunn jeg finner til å kjøpe fra Keten er at han har større utvalg, og har noen ganske eksotiske kjemikalier på lager. Sammenliknet med norske priser er det svært gode priser.
Finner man derimot kjemikaliene man trenger hos Likurg ser jeg på dette som et bedre alternativ, kun positive erfaringer derfra.
Sitat av exxo Vis innlegg
Eneste grunn jeg finner til å kjøpe fra Keten er at han har større utvalg, og har noen ganske eksotiske kjemikalier på lager. Sammenliknet med norske priser er det svært gode priser.
Finner man derimot kjemikaliene man trenger hos Likurg ser jeg på dette som et bedre alternativ, kun positive erfaringer derfra.
Vis hele sitatet...
I tillegg mye, mye hyggeligere priser hos likurg. Noen som vet om han tar seg en tur innom østlandet?