Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3905
Anonym bruker
"Tom Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært på ukesvis med en av de beste man får tak i storbyen, å ble lært opp til å lage det. Salmiakk som man koker litt, så vann for å rense kanskje til å koke det litt med også, fikk beskjed om at det var flakes. Er så hypp på å nå den rusen igjen, ørene suser/dotter etc. Sist jeg kjøpte tviler jeg på at det var flake, da fløyt alt til topps som jeg samlet. Men lite effekt. Denne gang ble det noe som ble kalt super flakes, som samlet seg i bunnen istedenfor overflaten som jeg fikk beskjed om. Var noe som samlet seg i overflaten men det var ikke på nære nok en trekk. Testet det ut å fikk en smak som jeg å noen andre venner havnet i en gang, men det var ikke like motbydelig. Denne funket ganske mye bedre enn det siste, men kan fortsatt ikke forstå hva feilen er. Den gang var det på grunn av at vi fikk feil dose som ikke var egnet til å lage base av. Men hva er det jeg gjør feil, for lite salmi tro, hender det er flasken siden jeg ikke har sjekket datoen men kan da ikke stemme siden sist så fløyt det ovenpå. Bakingsoda, er det mulig å bruke det til å lage freebase, eller ammoniakk? Samme fremgangsmåte tro?
Takk for svar
Helt utrolig rotete skriving
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Helt utrolig rotete skriving
Vis hele sitatet...
Vel beklager det ikke er optimalt til deg.

Faktisk jeg skal ikke beklage det 'rotete språket mitt' bare for i min tidligere situasjon som ungdom bestod jeg ikke akkurat på ungdomsskolen, å klarte aldri videregående.

En sitat om meg som jeg leste om 'kompetansen hennes er lik en 5 klassing'

Hva er vitsen med ned trykkingen? Eller er det virkelig så umulig å lese. Var litt blåst da jeg skrev det, det kan være den ene, den andre eller begge to.
Det var sikkert ikke for og rakke ned på deg. Men jeg sliter med og forstå mesteparten av det du har skrevet.

Prøv og les rolig ting du skriver, det kan hjelpe.
Sitat av BrokeAfterPayed Vis innlegg
Vel beklager det ikke er optimalt til deg.

Faktisk jeg skal ikke beklage det 'rotete språket mitt' bare for i min tidligere situasjon som ungdom bestod jeg ikke akkurat på ungdomsskolen, å klarte aldri videregående.

En sitat om meg som jeg leste om 'kompetansen hennes er lik en 5 klassing'

Hva er vitsen med ned trykkingen? Eller er det virkelig så umulig å lese. Var litt blåst da jeg skrev det, det kan være den ene, den andre eller begge to.
Vis hele sitatet...
Var ikke for og rakke ned på deg nei. Jeg forstod faktisk ikke hva du skrev, det ble alt for rotete for meg.
Kanskje denne tråden kan hjelpe deg
https://freak.no/forum/showthread.php?t=97193
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Helt utrolig rotete skriving
Vis hele sitatet...
Kommentarene dine er som regel alltid litt kjipe, men som regel alltid on point også.
Haha, KP!
Ja, nei. Skrev vel uten å tenke/lese godt igjennom. Var vel litt stresset på å finne ut av hva det var jeg gjorde feil. Takk for linken, kaller deg cloak istedenfor det beiste der heh.
Kjøp natron. Lag crack.
Nei, hva I..
Er flakes å fishscale det samme?

Måtte bruke freebase metoden uten varme som var det eneste som funket.

Den små ekle smaken forsvant [v]
Å hodepinen fra den metoden som blir brukt mest er også borte [v]

Men så er det problemet at jeg plutselig ble lat. Som i det rotete 1st innlegget, så har det hendt før grunnet vi fikk en annen type cola som ikke var egnet til å lage freebase.

Veit noen om fakta på det,
At det finnes noen type cola som ikke bør brukes til freebase?

Normalt er jeg i storhumør å prater som bare det, men tror det her ble bare et feil kjøp.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Kommentarene dine er som regel alltid litt kjipe, men som regel alltid on point også.
Haha, KP!
Vis hele sitatet...
Haha
Hva prøver du å si egentlig?
Sitat av BrokeAfterPayed Vis innlegg
Nei, hva I..
Er flakes å fishscale det samme?

Måtte bruke freebase metoden uten varme som var det eneste som funket.

Den små ekle smaken forsvant [v]
Å hodepinen fra den metoden som blir brukt mest er også borte [v]

Men så er det problemet at jeg plutselig ble lat. Som i det rotete 1st innlegget, så har det hendt før grunnet vi fikk en annen type cola som ikke var egnet til å lage freebase.

Veit noen om fakta på det,
At det finnes noen type cola som ikke bør brukes til freebase?

Normalt er jeg i storhumør å prater som bare det, men tror det her ble bare et feil kjøp.
Vis hele sitatet...
Usikker på om flakes og fishscale, men vet at fishscale er mer en merkevare enn en type kokain - gjerne om den har høy renhetsgrad og evt kommer som en blokk/brikke. Kokain er kokain, uansett om det er fishscale, '99% reint dette!', rett fra en kilosblokk eller banka ned til 10% fullt av kreatin eller anna - renhetsgrad og valg av bank er det som spiller rolle.

Freebase og crack er dog ikke nøyaktig samma metode men går vel ut på å skille ut det rene kokainet i røykbar form. Natron-metoden bør da funke uansett renhetsgrad der resultatet bare blir mindre produkt ved mindre renhets-%.

Kan også være banka med noe som påvirker selve prosessen og evt binder seg til crack'en.
Sitat av InnoPerp Vis innlegg
Usikker på om flakes og fishscale, men vet at fishscale er mer en merkevare enn en type kokain
Vis hele sitatet...
Det er ikke sånn jeg har forstått det ihvertfall. Fishscale heter det fordi god kokain er rund i kantene og skinner som "fishscale". Flake og fishscale er det samme, altså kokain med høy renhetsgrad. Det er bare utrykk eller slang om du vill. Om kokainen ser ut som en firkantet bit med kritt uten glans i så er det dritt.

Sånn skal fishscale/flakes/god kola se ut:
Sist endret av Alge; 20. desember 2019 kl. 03:43.
Sitat av Alge Vis innlegg
Det er ikke sånn jeg har forstått det ihvertfall. Fishscale heter det fordi god kokain er rund i kantene og skinner som "fishscale". Flake og fishscale er det samme, altså kokain med høy renhetsgrad. Det er bare utrykk eller slang om du vill. Om kokainen ser ut som en firkantet bit med kritt uten glans i så er det dritt.

Sånn skal fishscale/flakes/god kola se ut:
Vis hele sitatet...


Ja det ligner godt det jeg fikk. Fikk det ikke I en hel 5g stein men fikk det i pulver å små steiner.

Kanskje litt dårlig kvalitet men det vises godt med crystaler.

[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]

Altså brukte den metoden jeg ble lært av en advokat som var ekstremt god til å lage freebase.

1g cola og 1 kork salmiakk som man varmer med lighter til man ser at kjemikaliene begynner å forme (små bobler). Så ser man at freebase trekker seg opp i flere flak i toppen av skjeen eller en måleskje lik iskrem scoop, siden den er både dypere å mindre sjanse for å søle. Så begynte han på nytt
med å røre rundt for å få med seg mest mulig av 'flakene' eller basen. Fjærnet mesteparten av salmiakken.

Renset med vann et 2 til 3 ganger til og med varmet det opp til tider, å fikk en fin klump som var gulaktig freebase.

Sist gang jeg gjorde det med den metoden fikk jeg ikke vite hva slags cola jeg fikk men det funket som bare det, - det med at det var så svakt at jeg ikke fikk no særlig kick, heller ikke noe kick i det hele tatt.

No som jeg fikk 'super flakes' som han kalte det så funket ikke den metoden. Det dannet seg bare små hinner av flakes i toppen å var fortsatt en stor del av cola i bunnen.

Det eneste som funket var salmiakk versjonen der varme var det som ikke ble brukt. Tviler på at det var sunt siden lungene tettet seg å jeg var dårlig dagen etter.

Kan godt hende jeg har brukt gammelt salmiakk eller så var prosessen feil.
Who knows

Da er det å prøve andre versjoner som natron eller kokevann.

Eller så har jeg bare fått meg bullshit cola.
Sist endret av BrokeAfterPayed; 21. desember 2019 kl. 01:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.