Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 14259
Nå som vi går inn i november, er ikke lys og varme det vi har mest av, men noe mange kunne tenkt seg litt mer av.
Som vanlig står man fritt til å tolke temaet som man vil og eneste krav til bildet, er at man har tatt bildet selv.

Vinneren kåres rundt månedskifte, og vinneren er den som hår fått flest KP når konkurransen avsluttes.
For å laste opp bilder, bruk gjerne imma.gr og kopier og lim inn BB-koden for forum i innlegget for å få klikkbart bilde (se bildet under for eksempel).




Mitt bidrag denne gang, et bildet jeg tok av sola i sommer.
Mykje lys og mykje varme

Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av Knask Vis innlegg
Mykje lys og mykje varme

Vis hele sitatet...
Veldig fint og stemningsfullt bilde, er det en bålplass vi ser lyse opp fjellsiden?
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Veldig fint og stemningsfullt bilde, er det en bålplass vi ser lyse opp fjellsiden?
Vis hele sitatet...
Mange takk.

Ja, og det er det samme motivet som i konkurransen fra forrige måned, bare sett fra nordøstlig renting istedenfor.
Tatt på Skarvøytoppen utenfor Farsund.
Sist endret av Knask; 1. november 2019 kl. 16:04.


Noe så originalt som en solnedgang...
Jeg har prøvd å rotere bildet på forhånd og å overføre det til tlf og prøve derfra (begge veier), men neida. Uansett så blir bildet opp ned i immagr! Grrr!
Sist endret av Veggen; 1. november 2019 kl. 17:42. Grunn: Snudde bildet
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av Knask Vis innlegg
Mange takk.

Ja, og det er det samme motivet som i konkurransen fra forrige måned, bare sett fra nordøstlig renting istedenfor.
Tatt på Skarvøytoppen utenfor Farsund.
Vis hele sitatet...
At det var samme motiv hadde jeg aldri gjettet, veldig fint det forrige bildet ditt også, har aldri sett morild før, men kan tenke meg at det er enda stiligere "live".

Sitat av Splooge999 Vis innlegg


Noe så originalt som en solnedgang...
Jeg har prøvd å rotere bildet på forhånd og å overføre det til tlf og prøve derfra (begge veier), men neida. Uansett så blir bildet opp ned i immagr! Grrr!
Vis hele sitatet...
Jeg tok og snudde bildet ditt.
Har opplevd det samme problemet selv, men det jeg gjør da, er å snu bildet, åpne det i paint, for så å endre størrelsen fra 100-99% og lagre det, da blir det riktig når jeg laster det opp igjen.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Jeg tok og snudde bildet ditt.
Har opplevd det samme problemet selv, men det jeg gjør da, er å snu bildet, åpne det i paint, for så å endre størrelsen fra 100-99% og lagre det, da blir det riktig når jeg laster det opp igjen.
Vis hele sitatet...
Takk! Da husker jeg kanskje det trikset om det skulle skje igjen!
Tok dette bildet av en Chimay idag
Likte godt kontrastene mellom det varme lyset inne og kalde lyset utenfor
Sist endret av Gloss; 1. november 2019 kl. 18:56.
▼ ... over en uke senere ... ▼

kanskje ikke så mye varme farger da.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av Marori Vis innlegg

kanskje ikke så mye varme farger da.
Vis hele sitatet...
Hun ser ikke ut til å fryse og er kledd etter varmere forhold enn hva det er ute nå, så det vil jeg påstå er helt innafor.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Da er nok en konkurransen over og vi har igjen delt førsteplass, men som tidligere frasier jeg meg førsteplassen og kårer Knask som vinner med sitt bilde.
Gratulerer med seieren Knask!
Grattis, Knask!