Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 14418
Høsten er i full gang og tenker derfor at fargespill er et passende tema.
Som vanlig står man fritt til å tolke oppgaven som man vil og eneste krav til bildet, er at man har tatt bildet selv.

Vinneren kåres rundt månedskifte, og vinneren er den som hår fått flest KP når konkurransen avsluttes.
For å laste opp bilder, bruk gjerne imma.gr og kopier og lim inn BB-koden for forum i innlegget for å få klikkbart bilde (se bildet under for eksempel).



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Her er et bilde jeg tok i september for noen år tilbake:


Igjen, så er det kun tatt med ett mobilkamera, dessverre.
Sist endret av Gloss; 3. oktober 2019 kl. 11:16.


Gleder meg til kino imorgen!
Joker
Her er det et fargespill fra Ringsaker, som jeg tipper MeTheWall husker fra april i år.

Sitat av ExcludedBug Vis innlegg


Gleder meg til kino imorgen!
Joker
Vis hele sitatet...
Kos deg. The hype is real. 10/10.
jævla kult bildet også 😂
Fant ett bilde jeg tok tidlig på morgenen (6 tia) september i fjor i Kiruna.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Her er det et fargespill fra Ringsaker, som jeg tipper MeTheWall husker fra april i år.

Vis hele sitatet...
Hehe, ja. Dro kjensel på bildet med en gang jeg så det og tenkte «Tror jeg har vært der», da så jeg hvem som hadde postet bildet og hva du skrev og da var ikke noe tvil om hvor og når.


Ble et bilde fra arkivet denne gangen Prøver meg på analogfoto for tiden, så har ikke fått fremkalt høstens bilder enda.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Siste dagene av oktober

Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Denne gangen ble det delt førsteplass på Maori og meg, men siden jeg er TS lar jeg seieren gå til Maori.
Gratulerer med seieren, Maori!
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Denne gangen ble det delt førsteplass på Maori og meg, men siden jeg er TS lar jeg seieren gå til Maori.
Gratulerer med seieren, Maori!
Vis hele sitatet...
Oj! tusen takk, og gratulerer @MeTheWall! Jeg føler jeg juksa litt med tits. Men masse dritkule bilder her fra folk
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av Marori Vis innlegg
Oj! tusen takk, og gratulerer @MeTheWall! Jeg føler jeg juksa litt med tits. Men masse dritkule bilder her fra folk
Vis hele sitatet...
En av de mer originale tolkningene av temaet og kvinnekroppen er et stykke kunst i seg selv, så juks, nei det synes jeg på ingen måte.