Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3447
Fikk muligheten til å ta bilder med røykbomber på en nedlagt fabrikk.
Dette er noen utvalgte bilder fra denne turen





Kule bilder, liker nok nr. 2 best og kul maske og veldig matchende antrekk.
Er det gjort mye med bilde i etterkant eller har røyken den fargen?
Veldig kule bilder!
Takk for det!

Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Er det gjort mye med bilde i etterkant eller har røyken den fargen?
Vis hele sitatet...

Røyken har denne fargen. Her brukte vi dog to i hver hånd, en svart og en rød i begge. Da blandes fargene litt og gir en mellomting. Øverste bilde har en farge i hver hånd.
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
Røyken har denne fargen. Her brukte vi dog to i hver hånd, en svart og en rød i begge. Da blandes fargene litt og gir en mellomting. Øverste bilde har en farge i hver hånd.
Vis hele sitatet...
Det gjør for min del at bildene blir veldig mye bedre og jeg er imponert over hvor bra du/dere har truffet med fargen på røyk og klær.
Veldig bra gjennomført!
Fete bilder. De der går rett i bakgrunnsbilde-mappen min.
Takk for tilbakemeldinger!

Sitat av ThinkpadX200 Vis innlegg
De der går rett i bakgrunnsbilde-mappen min.
Vis hele sitatet...
Den største ære en kan få!

Her er forøvrig et bilde til, med svart og blå, og rød og grønn røyk. La ikke dette ut med en gang, siden jeg ikke er like begeistret over det, men vil likevel ha deres mening

Er enig i at det var betraktelig bedre uten den grønne og blå røyken, men fortsatt et kult bilde.
Mulig det også hadde blitt bedre uten det blå, f.eks. om det blå hadde vært grønt, eventuelt rødt, slik at det bare ble det lille grønne som er på bildet.