Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5732
Hei jeg lurer på om det er farlig å skyte på blod årene på føttene? På siden og oppå? Synes jeg har hørt at dette er farlig.
ArbeidsledigProletar
Nei, det er ikke farligere enn andre plasser.
Merkene på foten vil jo være bedre kamuflerte og kan også veksles med noe annet.
Og sånn som batabusa sa, det er samme hvor på kroppen så lenge det treffer intravenøst. Det er jo et transporteringssystem som uansett kommer til å gå til alle kanter av kroppen
så lenge du ikke bommer så er det nokk ikke noe forskjell nei
Du burde kanskje vite at det er temmelig farlig å skyte amfetamin i utgangspunktet...
Trådstarter
31 1
Takkk alle sammen. Ja må skjules no med sommeren rundt hjørnet. Men er ikke alltid like let og treffe der nede. Det vet jeg Domingo dette er et valg jeg har tatt for lenge siden med vite om at all narkotika er ikke bra. Når det gjelder skyting så er nå det den reneste måtten du kan få det i deg på visst du gjøre det hygienisk. Dot osv.
Sist endret av Worseelite; 7. mai 2011 kl. 16:35.
det er mye større sjanse for å få infeksjon osv i foten, så anbefaler å spare det til nødstilfeller, spes siden du skriver at du har vanskelig for å treffe der. det er viktig å røre på beina etter du har skutt der, apropo hygiene er alko tip greit.. fikk infeksjon i foten etter en bom, 4 dager med penicillin kur så var det bra igjen. en liten vekker om konsekvenser dog.. er alltid noen uvitende som skal komme med moralpreken, de overser vi. konstruktivt; å kun skyte i foten i hele sommer er så godt som dømt til å bli dyr lærdom. long sleeve!
Sitat av Worseelite Vis innlegg
Takkk alle sammen. Ja må skjules no med sommeren rundt hjørnet. Men er ikke alltid like let og treffe der nede. Det vet jeg Domingo dette er et valg jeg har tatt for lenge siden med vite om at all narkotika er ikke bra. Når det gjelder skyting så er nå det den reneste måtten du kan få det i deg på visst du gjøre det hygienisk. Dot osv.
Vis hele sitatet...
Reneste måten når man aldri vet hva det er blandet med? Jeg har ikke peiling, men kan ikke tenke meg at alt er like godt å få direkte inn i blodømløpet. Da er det nok bedre å ta en liten drop og få magesyren til å jobbe med det som er skadelig. Hvorfor drive med noe man ikke kan forsvare ovenfor de man er sammen med forresten?
Ikke for å stjele tråden her, men lagde min egen iste og den ble sletta???. spurte kun om råd. har en kompis som satte et bomskudd i armen, det var såvidt at han trøkka noe inn før han dro nåla ut igjen, så fikk han en hevelse, som folk flest gjør når det kommer litt ut gjennom nåla. nå flere dager etterpå så har han en ganske diger blåveis. pluss at du ser åra har blitt hvit. eller det ser ut som åra hvertfall. det går en hvit strek på samme tykkelse som åra, som følger åra oppover, er ca to cm lang.. Er det nødvendig å søke legehjelp eller? har aldri sett noe lignende før selv, så jeg er noe usikker.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Psychoforia Vis innlegg
Ikke for å stjele tråden her, men lagde min egen iste og den ble sletta???. spurte kun om råd. har en kompis som satte et bomskudd i armen, det var såvidt at han trøkka noe inn før han dro nåla ut igjen, så fikk han en hevelse, som folk flest gjør når det kommer litt ut gjennom nåla. nå flere dager etterpå så har han en ganske diger blåveis. pluss at du ser åra har blitt hvit. eller det ser ut som åra hvertfall. det går en hvit strek på samme tykkelse som åra, som følger åra oppover, er ca to cm lang.. Er det nødvendig å søke legehjelp eller? har aldri sett noe lignende før selv, så jeg er noe usikker.
Vis hele sitatet...
ER det ikke like greit å søke legehjelp enn å ta sjanser på svar fra et forum som ikke kan se arma?
Sitat av Psychoforia Vis innlegg
Ikke for å stjele tråden her, men lagde min egen iste og den ble sletta???. spurte kun om råd. har en kompis som satte et bomskudd i armen, det var såvidt at han trøkka noe inn før han dro nåla ut igjen, så fikk han en hevelse, som folk flest gjør når det kommer litt ut gjennom nåla. nå flere dager etterpå så har han en ganske diger blåveis. pluss at du ser åra har blitt hvit. eller det ser ut som åra hvertfall. det går en hvit strek på samme tykkelse som åra, som følger åra oppover, er ca to cm lang.. Er det nødvendig å søke legehjelp eller? har aldri sett noe lignende før selv, så jeg er noe usikker.
Vis hele sitatet...
Ja, det er på tide med legehjelp.
DET hørtes litt ille ut med det bomskuddet, siden det var kun så pittelite amf som kom inn. Derfor skal jeg ikke skyte amf.... Det er mye lettere å sette feil enn riktig. Sist jeg prøvde meg på dette prøvde jeg vel 20 forskjellige vener overalt for å treffe riktig (var så klart i tillegg full siden jeg var så dum at jeg skulle skyte noe). Når jeg faktisk traff og satt injeksjonen, sovna jeg vel 5-10 min etterpå.. Bortkasta, skjønner ikke hvorfor jeg sovna. Såg i alle fall ut som en søppelkasse etterpå. Så ut som jeg hadde tatt masse blodprøver, at jeg hadde utslett på hendene (stikkene som blir små røde prikker)... Det var ganske ille å skjule. Bena/føtter er i alle fall enklere å skjule enn armer og hender, og om du ikke er feit/fjern eller full så skulle det ikke være så vanskelig å treffe en i foten.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vel, du har sikkert skutt allerede, men faen heller - jeg håper for din del du har en trygg tilgang, det er jammen meg mye DRITT i "norsk" amfetamin, må vite. Og da, tør jeg påstå, tross min begrensede kjemi- og biologiskolering er det ikke "bedre" å skyte enn å innta på noe som helst annet vis; tvert imot.
Det er jo en stund siden du skrev innlegget - jeg bare lurer på, har du gjort det mange ganger siden?
Var det en betraktelig annerledes high enn å innta nasalt? Jeg lurer bare - har tatt det selv flere ganger.
Litt kan være stilig, men for mye, og det trenger ikke være veldig mye, mener tydeligvis kroppen min og hue mitt er et helvete. Men alle er jo forskjellige.
Sitat av domingo Vis innlegg
Vel, du har sikkert skutt allerede, men faen heller - jeg håper for din del du har en trygg tilgang, det er jammen meg mye DRITT i "norsk" amfetamin, må vite. Og da, tør jeg påstå, tross min begrensede kjemi- og biologiskolering er det ikke "bedre" å skyte enn å innta på noe som helst annet vis; tvert imot.
Det er jo en stund siden du skrev innlegget - jeg bare lurer på, har du gjort det mange ganger siden?
Var det en betraktelig annerledes high enn å innta nasalt? Jeg lurer bare - har tatt det selv flere ganger.
Litt kan være stilig, men for mye, og det trenger ikke være veldig mye, mener tydeligvis kroppen min og hue mitt er et helvete. Men alle er jo forskjellige.
Vis hele sitatet...
Ja blir en annen high fordi det langt kraftigere og virkningen kommer med en gang noe som kontrasten så mye mer tyderlig.

Tenk deg at du pleier å røyke hasj i joint forså prøve å røyke bong. Blir på samme måte, men med en annen type rus.

Skyter man blir man som regel hekta på veldig kort tid. Kult i starten, men fy faen så lite kult det blir etterhvert. Husker hvor totalt skadet i psyken jeg ble etterhvert.