Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 16262
Som vanlig står man fritt til å tolke oppgaven som man selv vil, men om det ikke er selvforklarende, tenker jeg først og fremst på speiling, som i noe/noen som speiler seg, være seg i vann, billakk, vindu eller bare vanlig speil.
Eneste kravet til bildet er at du må ha tatt bildet selv, om det er nytt eller gammelt spiller ingen rolle.

Vinneren kåres rundt månedskifte, og vinneren er den som hår fått flest KP når konkurransen avsluttes.
For å laste opp bilder, bruk gjerne imma.gr og kopier og lim inn BB-koden for forum i innlegget for å få klikkbart bilde (se bildet under for eksempel).

Sist endret av Veggen; 9. september 2019 kl. 19:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Et bilde fra en ferie for et par år siden.
Jeg har kalt det "Reflekterende"
Ta hensyn til at jeg har gjort skygger mørkere enn de skal være for å anonymisere personen.


Reflekterende


Tatt med Huawei mate 20 pro. ISO 50, lukkertid 1/125, f:2.2
Sist endret av supercali; 8. september 2019 kl. 12:40.
Sitat av supercali Vis innlegg


Tatt med Huawei mate 20 pro. ISO 50, lukkertid 1/125, f:2.2
Vis hele sitatet...
Satt lenge og spekulerte på det bildet der, hehe. Kunne lagt det ut riktig vei da i stedet for opp ned
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor


Det er sjølvsagt Lincoln Memorial Reflecting Pool.

Det som speglar seg er Washington-monumentet.
Sist endret av vidarlo; 8. september 2019 kl. 23:07.
Fra skjærgården i sør et sted:
Snøhetta, Dovre

Mallorca 2019

Kveldsfiske, sommeren 2019
Vil bare berømme TS for strålende valg av tema. Nesten slik at h*n fortjener å vinne med det eksempel bildet sitt i førsteposten Her var det mye fint samlet på ett sted.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Vil bare berømme TS for strålende valg av tema. Nesten slik at h*n fortjener å vinne med det eksempel bildet sitt i førsteposten Her var det mye fint samlet på ett sted.
Vis hele sitatet...
Veldig enig i at det var mye fine bilder, var heldig med valg av tema denne gangen.
Har ikke vært ute og tatt bilder til konkurransen, men slenger inn et bilde jeg tok for noen år tilbake.



Etter en liten vandring etter nye plasser i nærheten av der jeg bor kom jeg over denne lille perlen, eventyr og overtro kan selv en ateist som med forstå av og til
Sist endret av Kloakk; 18. september 2019 kl. 20:50.


Fra det vakre vestland ��
Sist endret av Veggen; 19. september 2019 kl. 02:09. Grunn: Rettet opp bildet
Tatt med ganske dårlig mobil kamera. Ett bilde fra reinsjakt på Lesja som jeg var med på. Se den setren der, tenk å hatt den




Sitat av lor3ntz Vis innlegg
Snøhetta, Dovre

Vis hele sitatet...
Som da, for dem som eventuelt ikke vet det, er ikke ett øyekast lenger unna enn det bildet som er tatt her. En skuer faktisk Snøhetta i horisonten ikke så langt unna
Sist endret av Jens1; 23. september 2019 kl. 14:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Mange flotte bidrag denne gangen, takk til alle som har deltatt og gratulerer til supercali med nok en seier!
Sist endret av Veggen; 3. oktober 2019 kl. 08:16.