Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3451
Da forrige konkurranse ble heller mislykket, gjør jeg et nytt forsøk med et nytt tema i håp om å få flere deltagere.
Natur er det jeg hovedsaklig tar bilder av og er derfor en sjanger som passer meg veldig godt, håper det er et tema som faller i smak hos andre også.

Reglene er som tidligere veldig enkle, post bilder i denne tråden og bildet med flest KP vil bli kåret som vinner av konkurransen.
Du må ha tatt bildet selv, men om det er tatt med mobil, GoPro eller det beste kamerautstyret som kan kjøpes for penger, har ingen betydning.
Det beste kameraet er det kameraet du faktisk har.
Bilder kan postes under hele konkurransen, men vinner vil bli kåret 31. mai.

Last opp bilder på imma.gr og kopier BB-koden og lim inn i innlegget for å få klikkbare bilder.
Har du problemer med opplasting av bilder eller det blir noe annet krøll, send meg en PM så kan jeg hjelpe.
Sist endret av Veggen; 8. mai 2019 kl. 00:54.
Bra det fortsatte. Jeg synes ikke en enkelt konkurranse med lite deltagelse skal sette stopper for hele opplegget

Starter da, jeg!
Et bilde fra Engeløya. Det har blitt en tur opp hit nesten årlig nå, hvor i år blir 4.

”Country roads”, fra Nord-Østerdalen, tatt i fjor sommer. #nofilter



Bildet er forøvrig tatt i mai 2017
Sist endret av Veggen; 8. mai 2019 kl. 18:43. Grunn: Rettet opp bildet
Enkelt å greit



Tatt fra Måtinden 408 moh, Andøya. Utsikt til Otervika og Bleiksøya
Legger ved et bilde fra den innerste delen av Framvaren i Farsund kommune:


Tok dette med mobilen da jeg vandret gjennom skogen i fjor.
Tatt på Finnmarksvidda i fjor sommer. Ikke redigert eller lagt til noe filter av noe slag. Dessverre hadde jeg ikke "godkameraet" med meg.
Rælingen, i fjor sommer.

Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
Bra det fortsatte. Jeg synes ikke en enkelt konkurranse med lite deltagelse skal sette stopper for hele opplegget
Vis hele sitatet...
Det kan jeg være enig i, men det er veldig vanskelig for meg å vite hva som var grunnen til den lave deltagelsen, uten å ha fått noen tilbakemeldinger.
Og det er bare å sende meg PM med forslag, ris eller ros.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Her en våryr råbukk som ruslet rundt rett utenfor døren, den visste godt at jeg var der, men var mest opptatt av rågeita som befant seg få meter unna.
Sist endret av Veggen; 8. mai 2019 kl. 21:22.
Nei, nå var det for mange pene bilder her!
En dag jeg var ute og gikk så jeg noe som må være en brunsnegle som spiser på rumpa til en annen brunsnegle, som prøver å rømme.
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Nei, nå var det for mange pene bilder her!
En dag jeg var ute og gikk så jeg noe som må være en brunsnegle som spiser på rumpa til en annen brunsnegle, som prøver å rømme.
Vis hele sitatet...
Brunsnegler er ikke kannibaler i den grad at de jakter på andre brunsnegler (men de fyller magen om de kommer over en som allerede er død), er nok heller noe kurtisering på gang.
Og en liten funfact, brunsnegler er tvekjønnet, men er fortsatt avhengig av å bli befruktet, så under akten befrukter sneglene hverandre og dobler på den måten potensielt avkom.
Sist endret av Veggen; 8. mai 2019 kl. 23:17.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Var en tur ute med kamera i dag og kom over det jeg tror er en Buttsnutefrosk.

Rolig 17.mai med grill og fisking, god musikk og godt selskap

Du bør linke bildene slik som MeTheWall sier i første post, så kan vi se bildet i stort format
Sainte-Terrer
jajasamannen's Avatar
Fin tråd!

Her er mitt bidrag, «Vinter møter vår», tatt et sted på Senja:



Sist endret av gekko4u; 25. mai 2019 kl. 11:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Veggen's Avatar
Trådstarter Crew
Jeg har dessverre klart å glemme konkurransen litt.

Gratulerer til bendiks med en knepen seier foran supercali.
Premien er som tidligere et årsabonnement på freak.no.
Mange fine bilder i tråden og håper på minst like stor deltagelse i neste konkurranse (ny konkurranse kommer i løpet av kort tid).