Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3464
Har søkt på dette forumet en stund å sugd til meg informasjon angående opiator og intravenøst, nå er det 2 uker sinde jeg spiste 200mg dolcontin på 4 dager. Så toleransen min er på null, men denne gangen tenker jeg å ta det IV, har en grønn dott på 200mg, tenkerå dele den i 4, så skyte 15/ 25mg. bare for å kjenne på vannet. Jeg er veldig sensitiv til kjemikaler btw, har nå konsumert 1 øl for 2 timer siden og ett hundebein ,

SÅ har alt klart til kokings,
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vent til en dag som du ikke tar Xanax og alkohol
Høres fornufitg ut å starte med den doseringen, husk å vent noen timer før du justerer.
injiserte nettopp 15-25 mg Iv. ble skikkelig avslappet av den dosen, vil holde meg til denne doseringen en stund også. Omjusterer vel når jeg kjenner stoffer bryted ned, samt toleransen blir høyere. Takkf rot input
Sist endret av FranzLiszt; 24. mars 2018 kl. 21:59.
Høres ut som du fant go' balansen for dolcontin uten toleranse, samt med bikkjebeinet og ølen som er konsumert. Bedre å føle seg frem i små doser enn å gjette seg frem på litt høyere doser, spesielt når man kryssmikser det med litt attåt
Ja, er bestandig forsiktig når det gjelder opiater, har lest så mye absurd her inne med mennesker som dropper 200mg første gangen, skulle vært en sticky for IV opiater og diverse. Men føler meg veldig i bba form, kommer til å injisere sammen dose i morgen også. Men tror jeg skal eskalere det med litt cannabis nå, så får se hvordan formen "former" seg.

Duppet faktisk av kun av 25mg IV, rushet kom fort. Har sovet i 2 timer siden jeg startet tråden, har fortsatt en god afterglow

Sitat av evievu Vis innlegg
Ja, er bestandig forsiktig når det gjelder opiater, har lest så mye absurd her inne med mennesker som dropper 200mg første gangen, skulle vært en sticky for IV opiater og diverse. Men føler meg veldig i bba form, kommer til å injisere sammen dose i morgen også. Men tror jeg skal eskalere det med litt cannabis nå, så får se hvordan formen "former" seg.

Duppet faktisk av kun av 25mg IV, rushet kom fort. Har sovet i 2 timer siden jeg startet tråden, har fortsatt en god afterglow
Vis hele sitatet...
Rettelse, kansje ca 1 time søvn, husker jeg ble dtrøtt og plutselig knocka helt ut, så for meg var 25 mg for "mye", altså, det var himmelsk, men sammtidig skummelt å kunne være så langt borte. Føler meg ganske uvell i magen nå så skal kompansere med litt frukt etc.
Sist endret av FranzLiszt; 25. mars 2018 kl. 00:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du får nesten bare vende deg til å være uvell i magen om dette er rettningen du har valgt å gå.
Oppdatering, formen er super, cannabis og rolig musikk på sitt beste nå
Altså når jeg testa Dolciser for første gang var det en rød 100mg og den kunne jeg dele i 4 når jeg satt den IV. De er kraftige saker, så vær forsiktig
Sist endret av MellowHT95; 25. mars 2018 kl. 23:09. Grunn: Tastet feil tall delte den ikke i 3, men i 4
Jeg tok 50mg første gang IV og husker jeg tenkte sånn føler kongen av spania seg, hehe. Jeg tålte mye fra start av det meste downers så det er sagt og gikk veien om heroin før dolcen. Tør ikke skyte den tjukke suppa der(kokt dolc) lenger jeg, og hva er vitsen oppå min metadon funker ingenting opiatmessig i normale doser. Bortsett fra mer metadon da.....

s
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Annbefaler ingen å gjøre dette uansett hvor fristende og facinerende det kan høres ut. Jeg ble total avhengig og solgte alt jeg hadde for å kunne sette neste skudd med dol. Veien var kort. Lenge leve naivitet og nysjerrighet.
▼ ... over et år senere ... ▼
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Sitat av evievu Vis innlegg
Annbefaler ingen å gjøre dette uansett hvor fristende og facinerende det kan høres ut. Jeg ble total avhengig og solgte alt jeg hadde for å kunne sette neste skudd med dol. Veien var kort. Lenge leve naivitet og nysjerrighet.
Vis hele sitatet...
Så det du sier her, er at du ble avhengig med en gang fra du startet denne tråden- og fram til siste post? Denne tidperioden ble du hekta? Eller har jeg misforstått?
Sitat av Brukernavn1230 Vis innlegg
Så det du sier her, er at du ble avhengig med en gang fra du startet denne tråden- og fram til siste post? Denne tidperioden ble du hekta? Eller har jeg misforstått?
Vis hele sitatet...
Tråden etterlater lite rom for misforståelse.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av AndraDay Vis innlegg
Så det du sier her, er at du ble avhengig med en gang fra du startet denne tråden- og fram til siste post? Denne tidperioden ble du hekta? Eller har jeg misforstått?
Vis hele sitatet...
Hei, kort fortalt : jeg sluttet i oktober i fjor, snart 4 måneder siden. Det ble veldig ekstremt, mistet venner, familie, sted å bo, mitt eget "liv". Jeg ble heldigvis funnet liggende av overdose teamet ute på gata med pustebesvær, jeg var også ranet av mine "rus venner". Jeg husker ingenting, men våknet på observasjons posten dagen etter. Det var ikke første gangen, men jeg fikk nokk, måtte tydeligvis helt ned i avgrunnen for å skjønne att dette måtte stoppe. Det verste var att jeg ikke brydde meg om dosene jeg satt, jeg tenkte "sovner bare inn uansett". Jeg brydde meg ikke om å dø,,

Men jeg fikk veldig god hjelp når jeg var i rehabilitering/psykiatrisk, å nå har jeg ett nytt liv, jeg har fortsatt sug etter dop, det kommer jeg bestandig til å måtte leve med. Så vær så snill, hvis du/dere liker å ruse dere, tenkt nøye over hvor dere vil i livet, det finnes hjelp å få.

Godnatt.
Sist endret av FranzLiszt; 12. januar 2020 kl. 17:36.
Godt å høre at du er kommet deg ut og holder deg så langt.

Lykke til videre!
Sitat av saviour Vis innlegg
Jeg tok 50mg første gang IV og husker jeg tenkte sånn føler kongen av spania seg, hehe. Jeg tålte mye fra start av det meste downers så det er sagt og gikk veien om heroin før dolcen. Tør ikke skyte den tjukke suppa der(kokt dolc) lenger jeg, og hva er vitsen oppå min metadon funker ingenting opiatmessig i normale doser. Bortsett fra mer metadon da.....

s
Vis hele sitatet...
Oi. Hvis du tror metadon blokkerer for noe som helst slik som sub gjør tar du skrekkelig feil.
Hei sondre, jeg vet det går an å få til noe rus oppå metadonen, men jeg tåler så mye og det koster mye mer en det smaker. Jeg kan ta 300mg metadon uten å bli videre sløv, så jeg holder meg bare til vanlig dose på 130mg for meg og prøver å være flink. Jeg gidder ikke sette et skudd til tusen kr medheroin for ingenting nesten heller. Pluss andre ting i livet er viktigere en noe morfingreier nå. Har meg selv og en nydelig hund å ta vare på, og prøver å kule an fra speeden også nå. Så ingen nåler på meg lenger, og bra er det. Er rein på andre uken etter julens store utskeielser.

Savner den gangen to paralgin forte var nok for en fin skoledag....

s