Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2173
Noen andre som får utskrevet imovane og bruker det for å sove på og ruse seg samtidig?
helt normalt, men imovane er ikke det første jeg hadde tydd til for rus for å si det sånn
Er svært opptatt av at det jeg får utskrevet av lege, det skal jeg ikke ruse meg på. Det ville isåfall gått på tilliten løs dersom det ble oppdaget.
Selvmedisinerer/ruser meg tho på legemidler (benzoer og opiater) som skaffes via the darknet
Sist endret av Who?; 30. mars 2018 kl. 06:52.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Intolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det gjør jeg
Det gir en veldig fin rus, så det er veldig forståelig at du gjør det. Problemet mitt når jeg gjør det, er at jeg sitter ruset for lenge, slik at jeg ikke får sove når jeg ønsker det.
Har også problem med at brettet plutselig er tomt dagen etter, etter å kun huske å ha tatt 3-4 stykker... Skummelt i grunn.
Jeg "ruser" meg rolig på min ene 7,5mg imovane hver kveld og får fremdeles god effekt hver dag etter mangen år. Jeg misbruker det ikke sånn sett, tar det bare 2-3timer før jeg sovner liksom for å få med meg den fine følelsen.

s
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ruset meg på alle forskjellige benzodiazepiner å fått blackout på de fleste. (Jada, imovane er ikke ett benzo men z-hyp). Personlig er imovanerus med alkohol den mest potente og uforutsigbare rusen av alle slags piller jeg har poppet opp igjennom tidene. Har en historie som nylig skjedde, husker ikke noe selv, men dama har fortalt(3uker siden hendelsen). Dama har forøvrig 0 toleranse for ulovlige rusmidler, altså NULL TOLERANSE. Grunnet både min og hennes tidligere rushistorie.
Til historien: fikk 30stk 7,5mg Zopiklon mot søvnvansker, det var fredagskveld hadde en halvflaske whiskey stående. Satt og nippet litt, ble små brisen. Så dum som jeg alltid er, ''skader da vell ikke med en liten imovane noen timer før sengetid, istedet for rett før sengetid. Jeg hadde ligget i soffaen med dama rett ved siden av meg å ringt rundt etter OxyContin, mdma og tjall, å planlagt med en kompis på telefonen om å trippe, som også vet at dama har 0 toleranse for slike ting, og han vet hun sitter ved siden av meg. Hadde på dette tidspunktet spist fler en 1 stk såklart. Jeg hadde rett å slett glemt at hun satt rett ved siden av meg.. Vi har en del år sammen og er voksne folk i jobb å alt på stell, med mindre jeg har zopiklon liggende. Har uendelig med historier med meg selv på imovane å sprit, som alltid ender i ekstremt pinlige & unødvendige situasjoner.. Skal aldri innta en imovane i mitt liv igjen, har jeg lovet meg selv. Dama så jeg forresten ikke før søndagskveld uten å skjønne noe av hva som hadde skjedd... Å hadde heller ingen imovane igjen da jeg våknet lørdagsmorgen. 2 stk tomme brett under stuebordet å 1stk fly forbanna samboer hvor jeg ikke visste hvor var, men hadde vært til foreldrene hele helgen.. Ja, jeg vet. Barnslig å ansvarsløse handlinger. Men nå har jeg faen meg lært, sier jeg til meg selv enda værtfall..
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker imovane til medisinsk bruk, altså til innsovning. Tar også en 7,5 mg imo i sosiale settinger, møter og div der jeg må prestere, svare kompliserte dilemmaer og samtidig ikke ta inn over meg ting som for. Eks kritikk eller uenigheter. Imovane gjør så hode holder seg kaldt, jeg blir fokusert og pratsom, det hjelper sykt godt på. Har også ruset meg på imovane på høyere doser, her blir jeg apekatt, helt koko. Vet jeg en gang i imovane rus var her inne å oppretta masse tråder, antageligvis bare svada og bambus da alle ble sletta. Hehehe