Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3262
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye lyrica må til for å dempe angst? Ser mange sammenligner det med benzoer.

Og hvor mye lyrica for å få en rus? Er kvinne av liten størrelse - 167 cm og 55 kg.
Lyrica er ikke stoffet jeg ville valgt for å håndtere angst.

Hvis du ender med og ta de er 50mg et moderat sted å starte.



Se også dokumentar fra UK om pregabalin(lyrica) og vær forsiktig.

https://www.youtube.com/watch?v=8fc8sXWopBs
Lyrica funker bare til rus om du tar det annenhver eller hver 3. dag. Jeg pleier å ta 300mg + en energi-drikke. (å få i seg typ. Batteri, redbull etc er viktig for at det skal funke før det har gått mange timer)

Bruker du det daglig kommer du ikke til å merke noe av dem, de kommer heller ikke til å hjelpe deg med angst da.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Lyrica er ikke stoffet jeg ville valgt for å håndtere angst.

Hvis du ender med og ta de er 50mg et moderat sted å starte.



Se også dokumentar fra UK om pregabalin(lyrica) og vær forsiktig.

https://www.youtube.com/watch?v=8fc8sXWopBs
Vis hele sitatet...
Fikk det utskrevet mot GAD. 75 mg fungerer veldig bra mot akkurat det, og lurer dermed på hva høyere doser som 150 vil gjøre?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Lyrica funker bare til rus om du tar det annenhver eller hver 3. dag. Jeg pleier å ta 300mg + en energi-drikke. (å få i seg typ. Batteri, redbull etc er viktig for at det skal funke før det har gått mange timer)

Bruker du det daglig kommer du ikke til å merke noe av dem, de kommer heller ikke til å hjelpe deg med angst da.
Vis hele sitatet...
Hvordan er rusen på høye doser? Tok ikke mer enn 75 mg i går med energidrikke og følte meg utrolig bra hele dagen. Har god erfaring med benzoer, og ganske høy toleranse - så ble overrasket.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk på 300mg for angst. Gikk bra det, ingen rus =)
Rusen er ganske behagelig. Faktisk eneste lovlige medikantet jeg kan tenke meg å bruke rekreasjonelt.

Klar i hodet i forhold til benzoer. Synet påvirkes litt. Lett nedsatt koordinasjon. Lett kognitivt redusert. Eufori (aldri opplevd det på benzo). Avslappet og trett. Veldig fin og behagelig synergi med cannabis. Alkohol/benzo - not so much. Ingen blackout ved bruk alene.
Helt enig i Esoterisk.

For att dempe angst trengte jeg så lite som 75-150 mg.
75 var angsten borte, 150 var jeg til og med glad.

Jeg er 185 og veier vel runt 65kg.
På 600mg blir jeg god i formen; en del eufori, litt dårligere motorikk, visuellt likt da man var fersk på cannabis og royka seg skakk.
På 900mg blir jeg meget god i formen; vingler mye når jeg går, har en god del visuelle distortions (allt blir litt rundere, og mer 2D til tider), mye eufori.
Musik får mr dypte. Blir veldig kreativ runt denne dosen.
På 1200mg er jeg gud; massiv eufori og mye abstrakt tenkande; ramler inn i vegger, går litt som Depp i Fear & Loathing når de har tatt eter.
Har null koordinationsformoga. Att promenera krever konsentration. Hoyre fot fremfor venstre o.s.v.
Slurrete tal. Lett att fastne i rare tankebaner.. Ting puster nesten eller ser uvirkelige ut som på dissos.
Minner meg om en lav dos med MDMA. Kan også nodde på disse dosene. Ekstremt virklighetstrogne "dagdrommer", litt som på opiser, men enda på ei helt annen måte. Mye intensivare og klarare. Musik er amazing i disse dosene. Blir mer som en happy, slobbery drunk, enn att jeg får noe kreativt ut av det; att skrive på tastaturet er hardt som faen. Treffer feil bokstaver, tar en evighet att skrive noe.
Spille gitarr er det bare att glemme, haha.

Og cannabis synes jeg er ett må hvs man ska over 900. Faen, over 600. Det gir så mye till opplevelsen, hvis en vill ha det mer trippy/enda mer likt MDMA.
Sist endret av travaxa; 14. april 2018 kl. 02:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.