Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 828
1t og 45min siden spiste jeg en gummi (100mg thc) og har så og si null effekt, Spiste litt mat ca halvtime før jeg spiste den

har enda ikke kicka inn:/
Sist endret av Gajafbig; 2. mars 2024 kl. 22:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kanskje det mangler virkestoff? Har opplevd litt varierende tid fra cannabis i spiselig form slår inn, men etter 1t og 45min burde man kjenne noe.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Ja. Testa 2stk nå på tom mage, Spiste for ca 45 min siden uten funk

these eddies aint shit noen som vet hvorfor
Sist endret av Gajafbig; 3. mars 2024 kl. 17:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Første gang du spiser edibles?
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Første gang du spiser edibles?
Vis hele sitatet...
har spist før som jeg har laget selv men er ikke sikker på om det virket. spiste 1 igår og 2 idag kjent nada begge gangene. Pakken er Sourz gummi edibels og en som hadde dem inne jeg sendte bilde til han og han sa de var råtne
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
har spist før som jeg har laget selv men er ikke sikker på om det virket. spiste 1 igår og 2 idag kjent nada begge gangene. Pakken er Sourz gummi edibels og en som hadde dem inne jeg sendte bilde til han og han sa de var råtne
Vis hele sitatet...
Dude, de der er thc + gelatin fra butikken, i en bagger fra kina.

Ble fjong selv når jeg spiste de, men det er ikke noe "ekte shit"

Om du spiste samme batch jeg kjøpte av de i oktober, da skjønner jeg om de er råttene
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Han skal ordne meg en ny pakke. Får prøve de da
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Han skal ordne meg en ny pakke. Får prøve de da
Vis hele sitatet...
yes, det blir nok bra greier.

faen de gutta der har 10/10 service
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nøddy Vis innlegg
yes, det blir nok bra greier.

faen de gutta der har 10/10 service
Vis hele sitatet...
Noe drit det å, blir og selge dem for mer en jeg betalte for