Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2481
Heisann freaks, idag er dagen jeg skal ha en tolleransepause på tjallen. Blir såvidt fjern og føles ut som jeg hiver penger ut av vindue t på grunn av lite rus. Har dere noen tips til og klare meg gjennom denne 1 Mnd perioden?
CBD både for vanen og for å hjelpe med abstinenser. Lykke til!
Sist endret av CannaLars; 3. januar 2024 kl. 18:04.
Mitt triks var alltid en fyllekule første dagen. Vet ikke hvorfor men det funka for meg.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Mitt triks var alltid en fyllekule første dagen. Vet ikke hvorfor men det funka for meg.
Vis hele sitatet...
Fyllekule mener du da og drikke?
Det er vel bare å bite tenna sammen og takle uro, svette og litt dårlig søvn er periode.
Ikke spesielt vanskelig å slutte med. Rimelig milde abstinenser.
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Fyllekule mener du da og drikke?
Vis hele sitatet...
Ja ut på byen en kveld og bli skikkelig sveise. Funker vel å sitte hjemme også. Følte mye mindre cravings Hvis jeg tok en sann kveld.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Ja ut på byen en kveld og bli skikkelig sveise. Funker vel å sitte hjemme også. Følte mye mindre cravings Hvis jeg tok en sann kveld.
Vis hele sitatet...
Får vell teste det, takk for tipset
Noen her med noen flere tips så er det bare og skrive
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Får vell teste det, takk for tipset
Noen her med noen flere tips så er det bare og skrive
Vis hele sitatet...
Viktig å finne på ting å gjøre, holde seg litt engasjert i noen form for akrtiviteter. Det er lettere enn å sitte hjemme og 'ha lyst på'
Enda et dårlig tips er å ta er par tramadol du kan ta. Så er de to første dagene enklere.

Er bra tips er å trene til du blir skikkelig sliten. Ha god mat som belønning.
Sitat av Julebrus22 Vis innlegg
Hvor er beste plassen å kjøpe steroider?
Vis hele sitatet...
Her er t toleranse og ikke testosteron. Men antar du må spørre en stor kar med kviser på ryggen på ditt nærmeste treningssenter.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Mitt triks var alltid en fyllekule første dagen. Vet ikke hvorfor men det funka for meg.
Vis hele sitatet...
Kan ligge noe i det der. Aldri sluttet med Hasj men nikotin derimot, mange ganger:

Fyllesjuke funker fjell.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 mnd blir ikke å hjelpe så mye om du har skyhøy toleranse. 1 år der i mot
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1 mnd blir ikke å hjelpe så mye om du har skyhøy toleranse. 1 år der i mot
Vis hele sitatet...
Har røyka vær dag i nesten Et år,
Pleier og ta 0,5 vær gang tror du det hjelper litt værtfall?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Såklart en måned vil hjelpe på.


Når det kommer til abstinensene er det kun 3-4 dager ubehag før det faktisk går over, cannabis er simpelt å slutte med og personlig synes jeg fyllesyke er 10x verre enn de små abstinensene cannabis gir. På Lørdag tipper jeg humøret ditt vil bedre seg og du er over den verste kneika med svette og uro om natten. Beste tipset er å tvinge i seg næring og masse rent vann hver dag, om du svetter å får i deg for lite vann vil du kjenne det ganske greit i hodet.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De første dagene blir mye enklere om du trapper ned først.
+1 for CBD, fjerner cravings og gjør en rolig.
Finn noen ny rutiner/avhengigheter du starter med samtidig som du slutter, feks et nytt godteri eller et nytt spill eller en ny joggerunde.
Ta magnesium kosttilskudd.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1 mnd blir ikke å hjelpe så mye om du har skyhøy toleranse. 1 år der i mot
Vis hele sitatet...
den toleransen du bygger er på baseline lenge før det har gått ett år, men du har rett.

for selv om du blir like høy, så er det ikke like intenst fordi du kjenner igjen rusen. men venter du lenger glemmer du tilstanden.
når man startet karrieren var man jo skikkelig happy og sa ting som "jeg må prøve å løpe høy", man var nysgjerrig fordi rusen var ukjent.

også motsatt, de som har røyka hver dag og ikke blir høy lenger, som etter en tbreak ikke tørr å røyke fordi de får panikk. de har på en måte hatt en halvveis tbreak i mange år.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Har røyka vær dag i nesten Et år,
Pleier og ta 0,5 vær gang tror du det hjelper litt værtfall?
Vis hele sitatet...
Jada blir såklart å hjelpe. Men blir ikke å ta lange tiden igjen før du er tilbake der du er nå
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
den toleransen du bygger er på baseline lenge før det har gått ett år, men du har rett.

for selv om du blir like høy, så er det ikke like intenst fordi du kjenner igjen rusen. men venter du lenger glemmer du tilstanden.
når man startet karrieren var man jo skikkelig happy og sa ting som "jeg må prøve å løpe høy", man var nysgjerrig fordi rusen var ukjent.

også motsatt, de som har røyka hver dag og ikke blir høy lenger, som etter en tbreak ikke tørr å røyke fordi de får panikk. de har på en måte hatt en halvveis tbreak i mange år.
Vis hele sitatet...

Jepp. Testet min første joint for rundt 14 år siden og siden da har det gått uttalige gram med pauser her og der. Lengste jeg har vært uten var i 2,5 år. Da hadde kroppen glemt omtrent hvordan det var å jeg ble superfjern på mikromengder
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Edibles er fint å begynne en pause med fordi det sitter i såpass lenge og er veldig enkelt å dosere nedover. For den psykiske delen kan det være smart med forandring i hverdagen, blir fort mange kjedelige timer i hverdagen om man fortsetter å leve som en stoner uten å røyke.
Tusen takk for mange fine tips folkens. Holdte på og gå på en smell istad men skal prøve så godt jeg kan
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg prøver selv å micro dose.
2,5 gram med fleinsopp en lørdags kveld mens du er hjemme og mediterer over at du skal slutte med cannabis
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fuck Mr. Plod!
dag 4 uten å røyke, sagt nei til smoke shesh 2 dager på rad nå.
Sa nei til weed og ble invitert på bowling istede, faen så flott!

noen som har tips til å holde seg clean når man begynner å føle seg energisk og veldig sosial igjen?
er ofte da det ryker for min del.
får skikkelig lyst til å gjøre noe sykt gøy også plutselig sitter jeg med en doob i munn.

noe annet jeg kunne gjort som gir skikkelig adrenalin pump?

Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Tusen takk for mange fine tips folkens. Holdte på og gå på en smell istad men skal prøve så godt jeg kan
Vis hele sitatet...
hvordan gikk det?
Sist endret av Nøddy; 3 uker siden kl. 13:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
dag 4 uten å røyke, sagt nei til smoke shesh 2 dager på rad nå.
Sa nei til weed og ble invitert på bowling istede, faen så flott!

noen som har tips til å holde seg clean når man begynner å føle seg energisk og veldig sosial igjen?
er ofte da det ryker for min del.
får skikkelig lyst til å gjøre noe sykt gøy også plutselig sitter jeg med en doob i munn.

noe annet jeg kunne gjort som gir skikkelig adrenalin pump?



hvordan gikk det?
Vis hele sitatet...
Fallskjermsesongen starter jo om ikke lenge. Prøv et hopp og se om det faller i smak.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Fallskjermsesongen starter jo om ikke lenge. Prøv et hopp og se om det faller i smak.
Vis hele sitatet...
god ide! prisen er det som har hindret meg før, er jo en flott ting å spare til når man ikke røyker. takk

tar gjerne imot tips på mindre kostbare aktiviteter om noen har noen.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Fallskjermsesongen starter jo om ikke lenge. Prøv et hopp og se om det faller i smak.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg også vurdert helt til jeg så det latterlige strenge kravet om 5 års dokumenterbar rusfrihet om man har vært lagt inn på rusbehandling før. Det er jo muligens strengere enn bil?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Dette har jeg også vurdert helt til jeg så det latterlige strenge kravet om 5 års dokumenterbar rusfrihet om man har vært lagt inn på rusbehandling før. Det er jo muligens strengere enn bil?
Vis hele sitatet...
Da er det sertifikat det er snakk om, eller?

Sitat av Nøddy Vis innlegg
god ide! prisen er det som har hindret meg før, er jo en flott ting å spare til når man ikke røyker. takk

tar gjerne imot tips på mindre kostbare aktiviteter om noen har noen.
Vis hele sitatet...
Sykling i skogen og stier. Skaff deg en sykkel med ihvertfall en for demper og ut å trå. Det er god trening, du er i fine omgivelser og det kan gi adrenalin om du begir deg ut på de riktige utfordringene.
Det fine er at du lett kan styre hvor vanskelig og spennende det skal være. Østlandet er tjukkt av egnede stier og veier.
Husk hjelm og et par yt!
Sist endret av Majao Gibensis; 3 uker siden kl. 13:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Da er det sertifikat det er snakk om, eller?
Vis hele sitatet...
Ja sertifikat, det glemte jeg å nevne. Tandemhopp er såklart fritt frem, og for prisen til et par tandemhopp kan man jo ta kurs men så kommer jo skjerm oppå der igjen.
Få influensa, med vondt i halsen, beste og sikreste måte å starte en cannabis-pause på.
Sist endret av Hans Høyhet; 2 uker siden kl. 00:40.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Mitt triks var alltid en fyllekule første dagen. Vet ikke hvorfor men det funka for meg.
Vis hele sitatet...
Det er ikke magi, det er rett og slett fordi en sterk alkoholrus vil kamuflere symptomene på abstinens, og jevne ut noen av reseptor typene cannabis går på