Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2385
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Hver natt etter jeg har drukket får jeg flashback's fra festen og ofte av ting som ikke har hendt. Så ofte når vi snakker om kvelden får jeg mange rare blikk, fordi jeg snakker om drømmene mine. Dette har hendt 3-4 ganger

Noen som har en teori eller kan dra fram fakta hvorfor jeg har slike drømmer?
Sist endret av Soppsui; 18. desember 2011 kl. 19:22.
jeg aner ikke hvordan det skjer. Men har hendt det samme med meg og det er skremmende som fy noen ganger.
Hm blir bare tankespekulasjoner.. men jeg har lest litt om drømmer etter at jeg har endel syke drømmer (OFTE etter inntatt alkohol). Og der sier de at enhver ting man drømmer kan bety en enkelt ting som ikke trenger å ha overhode med det emnet å gjøre i det hele tatt. Må innrømme at jeg ikke helt tror på akkurat det der, blir som horoskop. Men har også lest at om man tenker på på en ting så kan man drømme mye og ofte om det. Om det er noen scenarioer i drømmene dine som gjentar seg så kanskje det er noe du har tenkt på? frykter eller skulle ønske du hadde gjort/håper du ikke gjør osv...!?

For eksempel... De ti siste årene har jeg drømt x-antall ganger at jeg faller.. i drømmene skjer det i uante "varianter".Hva jeg faller fra, hvor lenge, i forskjellige situasjoner osv... Men de siste årene(eller det siste året!?) har jeg drømt UTALLELIGE ganger at jeg kan fly bare jeg konsentrerer meg eller lærer meg en spesiell ting.. Det er snakk om MANGE drømmer altså...Som da er vært i den siste tiden/året.. Og jeg tror dette henger sammen med ting som skjer i livet. For eksempel i nesten ti år har jeg hatt endel problemer og jeg har vært usikker på hvilken vei det kommer til å gå med livet mitt.Men det siste året så har jeg fått fotfeste å ting går SÅ bra.
I mitt hode da så tenker jeg at drømmene formes etter hvordan jeg har det...Jeg faller ikke helt til bunns/treffer noe i drømmene mine lenger...Jeg "vinner" og flyr opp igjen på forskjellige måter. Sånn har jegtolket MINE drømmer.

Men ikke vet jeg... tror man må tolke det slik man selv vil... eller prøve å relatere det til noe i livet sitt!

Blei reine boka dette jo hehe beklager dette
Haha, det der skjer med meg også! Fyllenerver til helvete når man ikke vet om det man tror man husker er sant eller ikke. For så vidt må jeg si det lyser opp en bakfull dag å få vite at halvparten av tingene man frykter at man gjorde ikke skjedde likevel.
Samme her, hvis jeg blir full nok så kan jeg våkne opp og tro jeg har gjort mye fakka ting! Vetikke helt hva det kommer av men.
Sitat av tante85 Vis innlegg

Blei reine boka dette jo hehe beklager dette
Vis hele sitatet...
Syns det var en meget god tolkning jeg! Alle liker å lese lange innlegg, så lenge de er gode og spennende Det vil jeg si at det var. Bare et spørsmål: Er det sånn at du plutselig fant svar på noe du på en måte har søkt etter i alle disse årene uten å vite det? Så ble det en såpass lettelse? hehe - bare lurer siden noe lignende skjedde med meg, lurer på om jeg er alene om å "ha funnet ut en stor quest i livet"
Hei du...
Mener du i virkeligheten eller at jeg plutselig fant ut av drømmene mine?

Om det var vedr virkeligheten: Så tok det om lag 11 år å oppleve/gå igjennom for deretter å skjønne/godta/bli inneforstått med hvordan ting er blitt.
Det at... jo jeg må leve med de skadene jeg fikk etter den ulykken..og det å akseptere det...Dette er jo mitt tilfelle da.. finnes jo uante ting som kan skje ett enkeltmenneske... men i mitt scenario.. så blei det på en måte... mange år med å oppleve endringen... ikke akseptere endringene.. lære å leve med det.... for så å akseptere at sånn er det faktisk blitt..
og tanker rundt det med å ikke kunne være som før/klare de samme tingene.

Det blir litt vanskelig å svare på det spørsmålet..kan du definere det mer?