Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 833
Hei.

Kjøpte meg en stor snowboardjakke idag. Tok den hjem for å prøve den, og var ganske fornøyd. Så jeg tok av merkene (jeg vet, jeg er totalt idiot), men nå begynner jeg å få kalde føtter og vil gjerne bytte den inn i butikken mot en størrelse mindre. Merkene var festet med en slik plastikktråd:

http://img84.imageshack.us/img84/6184/traadvr0.png

Jeg klippet denne over med saks, tviler på at den kan brukes igjen. Noen som vet hvor de selger slike? Kan Clas Ohlson eller Nille være en plass de selger slike?
Du har vel en angrefrist på produkter? 14 dagers angrefrist tror jeg det er, selv om den har vært i bruk...
Tror de sa jeg kunne ha den i 3 dager, sålenge merker var påfestet. Kan det være andre lover som kan hjelpe meg? Er som sagt også på utkikk etter denne plastikkdingsen..
Sitat av Janpfo
Du har vel en angrefrist på produkter? 14 dagers angrefrist tror jeg det er, selv om den har vært i bruk...
Vis hele sitatet...
Det gjelder bare om produktet er kjøpt utenfor normalt utsalgssted (typ over internett, telefon osv.).

Du har ingen lover på din side mm. det er noe galt med produktet.
Sist endret av Goophy; 1. november 2008 kl. 23:46.
Kjøp deg superlim så limer du på de Prøv å få det til så fint som mulig så de ikke ser det

Noe jeg ikke vil anbefale, men du kan jo rive løs noen tråder slik at noe av jakken revner, men hvis de finner ut det så sitter du igjen med en jakke som er ubrukelig. Men hvis du eller mora di kan sy så går det sikkert an å prøve
Sist endret av jeppfi; 1. november 2008 kl. 23:48.
jeg ville bare tatt en tur til butikken å fforklare at jeg var litt uheldig å rev den av, eller noe slike.
Sist endret av Spelly; 1. november 2008 kl. 23:55.
Jeg ville latt mamma eller pappa levere den tilbake.. Vanskeligere å si nei til en sur mamma, enn til noen andre.. seriøst
superlimen høres ganske bra ut
Superlim er jo gjennomsiktig så er ganske vanskelig å merke, og det holder godt.

Hvis det er de rette "folka" i butikken så får du ikke bytta den inn, selv om du var uheldig eller har sure foreldre.
Da blir det vel superlim da takker meget for hjelp, nFF er svaret nok en gang
Må komme med svar om Mandag om hvordan det gikk da Lykke til! Og vær nøyaktig, bedre å være for pirkete enn for lite
Får håpe det går bra Men uansett , snowboard kær skal være baggy.. Sikkelig :P sånn er det ivertfall blant twintip jibberne og snowboard folka her
Drit i hele plastdingsen som du har klippet av å fest lappene på nytt med strips. Har gjort det samme som deg 2-3 ganger. Har brukt strips alle gangene å det gikk fint.
jeg sier som de andre. ville limt det. Det trenger jo bare holde til du går utav butikken med jakken som er mindre