Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 5337
Jeg begynner å bli lei knipsa (xtc) for tia. Mye dårlig og masse dritt i pillene. Så tenkte kanskje at ren MDMA var tingen.

Men er det no særlig marked for det?
Vanskelig å få tak i?
Hva ligger prisene på per gram?
Kommer det da i pulverform?

Mange som sier de kan skaffe, men de er som regel bare store i kjeften.
1. Klart det er marked for det. Er jo marked for knips.
2. Er vanskelig å komme over. Man skal enten ha gode kontakter eller være på riktig sted til riktig tid.
3. Det jeg har hørt om lå på ca. 1000 - 1500kr grammet. Er ikke noen "vanlig" pris på dette som det ofte er med pulverstoffer, ettersom mdmapulver er så uvanlig.
4. Ja, det kommer i pulverform.

Men angående knips synes jeg det har tatt seg opp bra i det siste. Mange bra ute på markedet for tiden, sammenlignet med ifjor på denne tiden. Varierer jo seff litt på hvor man kommer fra og hvem man kjenner.
Sist endret av Sinister; 10. desember 2006 kl. 21:45.
Trådstarter
45 0
Hehe ja mye mulig det. Starta såvidt i sommer med knips og synes det har bare blitt værre og værre.

Men får vel holde meg til knipsen, med mindre jeg kommer over mdmapulver duger til de gangene det blir brukt, som gjerne bare er noen events
Sist endret av Tookay; 10. desember 2006 kl. 22:02.
Hvis det er mulig å sammenligne det, hvordan er kvaliteten på knips generelt nå for tiden sammenlignet med for cirka 3-4 år siden? Blitt verre eller bedre tider gjennom årene? Var borti en del forskjellige typer fra 02-03, og den beste var hvit versace/medusa, verste må ha vært hvit mitsubishi (fikk halliser og dårlige bivirkninger - ble min siste knips hittil).

I forhold til åssen man doserer en relativt normal brukerdose med ren MDMA, hvor mange milli- eller mikrogram MDMA er det i en gjennomsnitts knipspille? Stor forskjell mtp. effekten? 1500kr tilsvarer jo en 10 gode knips.
Jeg doserer MDMA i 0.1 gram per dropp. Fyller så på mer ved behov
Trådstarter
45 0
150 milligram skal vel være normalt god pille. De dårlige er under 100 og de sterke er over 200.
Hvite mitsubischi har også vært nå i høst, vil si at det de ikke var så spes bra nå heller.
Synes det har tatt seg opp veldig de siste par månedene. Jeg lar det gå en stund mellom hver gang, men jeg kjenner mange mange folk som knipser, og den felles oppfatningen er at kvaliteten er på vei opp for tiden. Renere piller med mer mdma oppi.

På Erowid sine sider om mdma har de også om doser.
prøvde knips en gang i sommer, fikk to hvite (husker ikke symbolet), de fungerte ikke no spes. annet enn at jeg merka hjerte banka litt. men da var jeg oxo fjern på hasj-rus, så eg merka jo noe, men eg tror det var mer hasjen enn knipsen.
Senere kjøpte eg 5 rosa fem-kantede knips (med ett rart symbol på den ene siden, og ett strek symbol på den andre).. først så tok jeg 1 av dem, jeg ble i litt godt humør, men ikke noe spes. rus, tror heller det var min glede av å ha fått tak i knips som var rusen og ikke knipsen selv. eg merka at hjerta dunket litt, og noen kramper her og da. jeg har tatt resten (er en stund siden nå) og dem merka eg ikke noe på heller, de var av samme type, ,merka litt at hjerta dunket og kramper her og da. men ikke noe rus.
De første hvite eg prøvde kosta 100kr pr stk, de rosa kostet 200kr pr stk og kom fra bergen (bor ikke i bergen, men eg måtte venta på dem fordi de kom derfra). har jeg fått noe dårlig eller? eller er xtc ikke noe spesielt sterkt egentlig? alle sier det skal være så sterkt og farlig, men jeg syns ikke det har vært det på meg så langt, hasj rusen var jo 13 ganger sterkere.
Hvorfor må ren mdma være i pulverform?
Ren MDMA er krystaller og er i "krystallform". Er pulver bestående av disse krystallene (de er ca. på størrelse med bordsalt).
Sitat av surre
Hvorfor må ren mdma være i pulverform?
Vis hele sitatet...
Hvis de er i tablett form er det jo bindestoffer værtfall i de. Og de som lager de blader ut med andre ting for å spare penger.
Sitat av kk13
prøvde knips en gang i sommer, fikk to hvite (husker ikke symbolet), de fungerte ikke no spes. annet enn at jeg merka hjerte banka litt. men da var jeg oxo fjern på hasj-rus, så eg merka jo noe, men eg tror det var mer hasjen enn knipsen.
Senere kjøpte eg 5 rosa fem-kantede knips (med ett rart symbol på den ene siden, og ett strek symbol på den andre).. først så tok jeg 1 av dem, jeg ble i litt godt humør, men ikke noe spes. rus, tror heller det var min glede av å ha fått tak i knips som var rusen og ikke knipsen selv. eg merka at hjerta dunket litt, og noen kramper her og da. jeg har tatt resten (er en stund siden nå) og dem merka eg ikke noe på heller, de var av samme type, ,merka litt at hjerta dunket og kramper her og da. men ikke noe rus.
De første hvite eg prøvde kosta 100kr pr stk, de rosa kostet 200kr pr stk og kom fra bergen (bor ikke i bergen, men eg måtte venta på dem fordi de kom derfra). har jeg fått noe dårlig eller? eller er xtc ikke noe spesielt sterkt egentlig? alle sier det skal være så sterkt og farlig, men jeg syns ikke det har vært det på meg så langt, hasj rusen var jo 13 ganger sterkere.
Vis hele sitatet...
hørtes ut lovehearts blanda med gelantin og makka
det er jo MDMA som er ecstacy, virkestoffet. Var jo bare en kar som ikke ville selge stoffet under navnet MDMA, siden det ikke er like catchy som Ecstacy. :-) Skulle postet kilde her til akkurat det, men en god stund siden jeg leste den artikkelen.

Bor i bergen, og her finnes det per dags dato litt forskjellige typer.

Spiste selv 3 budda på Tiestokonserten og hadde MEGAForm så de er helt greie Så er det noen andre som heter Volkswagen, som skal være knallbra, ikke testa. Samt noen rosa mercedeser, som jeg ikke har hørt noe spesielt om og gule hjerter, som er skikkelig trippy. Veninne av meg prøvde de og sa at det var ikke knipsfunk på de vertfall :P sikkert en dash av syre på de, nam ;-)

men rein mdma hadde vært saker
Sitat av atom
det er jo MDMA som er ecstacy, virkestoffet. Var jo bare en kar som ikke ville selge stoffet under navnet MDMA, siden det ikke er like catchy som Ecstacy. :-) Skulle postet kilde her til akkurat det, men en god stund siden jeg leste den artikkelen.

Bor i bergen, og her finnes det per dags dato litt forskjellige typer.

Spiste selv 3 budda på Tiestokonserten og hadde MEGAForm så de er helt greie Så er det noen andre som heter Volkswagen, som skal være knallbra, ikke testa. Samt noen rosa mercedeser, som jeg ikke har hørt noe spesielt om og gule hjerter, som er skikkelig trippy. Veninne av meg prøvde de og sa at det var ikke knipsfunk på de vertfall :P sikkert en dash av syre på de, nam ;-)

men rein mdma hadde vært saker
Vis hele sitatet...
En dæsj av syre eksisterer da ikke på knips, gjør det?

Ut ifra hva jeg har hørt så er det bare tull og fanteri.

Over til MDMA, så fikk jeg ordnet noe i oslo noen helger tilbake, og da kunne jeg kjøpe minimum 01, og oppover. 01 skulle være en brukerdose, men var fint å ha mer utover kvelden. For 01 kostet det da 150 kr, hvis man skulle kjøpe 1 g, ble det 1200 kr
ren mdma=krystaller.. de er gråbrune.. Knuser du dem får du et helt hvitt pulver.. Vær mann og dra en 0,3, da blir det moro skal jeg love deg :P På peaken av trippen kunne jeg nesten ikke bøye beina fordi de var fulle av energi hehe..

Men uansett, jeg liker knips bedre, fordi det de blander det med som utgjør forskjellen.
Går for grå stjerner over mdma-pulver når som helst ass.. De er kongeville..
De er også de beste jeg har testa. Likte dem enda bedre enn gule hjerter.

Og for å svare på spm. ang syre+e. Det er "aldri vært funnet noen ecstasy med syre innblandet i" osv, men nå stopper ikke det selgeren, evt leddet før han, eller før han igjen å dryppe syre på dem.
Uansett så tror jeg ikke det bare er mdma i gule hjertene når kameraten min flyr rundt på haus og tror absolutt alle er Roland Lifjell i forskjellig pakninger :P
Sist endret av Sinister; 11. desember 2006 kl. 21:20.
Trådstarter
45 0
Ecstasy er et salgs navn ja for MDMA, og den gangen han presten begynte sitt "kall" med å gi ut det til verden så bestod den mest av ren MDMA og bindematrialet. Men dagens ecstasy består av mye annet. Blant annet MDA, amfetamin, DXM, ketamin og de som kan gi mye halliser tror jeg også kan ha 2-cb i seg. Er vel også endel stoffer som ikke gjør en dritt som bare er for å blande ut.

Tiesto var driit fett. La ikke merke til no særlig snut

Ville gått for ren MDMA hvis jeg hadde fått sjangsen, først for å teste, men da kunne jeg heller blanda og mixa selv.

Grå stjernene nå til dags er ganske sterke i oppturen synes jeg, men varer også kort.

Anbefaler alle til å få lasta ned eller sett dokumentaren : Ecstasy rising av Peter Jennings
Sist endret av Tookay; 11. desember 2006 kl. 16:33.
Sitat av makkaboy
ren mdma=krystaller.. de er gråbrune.. Knuser du dem får du et helt hvitt pulver.. Vær mann og dra en 0,3, da blir det moro skal jeg love deg :P På peaken av trippen kunne jeg nesten ikke bøye beina fordi de var fulle av energi hehe..

Men uansett, jeg liker knips bedre, fordi det de blander det med som utgjør forskjellen.
Går for grå stjerner over mdma-pulver når som helst ass.. De er kongeville..
De er også de beste jeg har testa. Likte dem enda bedre enn gule hjerter.

Og for å svare på spm. ang syre+e. Det er "aldri vært funnet noen ecstasy med syre innblandet i" osv, men nå stopper ikke det selgeren, evt leddet før han, eller før han igjen å dryppe syre på dem.
Uansett så tror jeg ikke det bare er mdma i gule hjertene når kameraten min flyr rundt på haus og tror absolutt alle er Roland Lifjell i forskjellig pakninger :P
Vis hele sitatet...
Var på der ja, men han som ble frastjålet mobilen sin og hadde rosa marsipan, var kompisen min Er jo mulig knipsen innehold MDA. ville heller trodd det, enn at det var syre

http://www.erowid.org/chemicals/mda/mda.shtml
Sist endret av Sinister; 11. desember 2006 kl. 21:20.
hehe godt mulig det hehe.. det var jeg som var med dere på seven hvis du husker det hehe..

og ja tookay, ecstasy rising.. og trust me: det VAR snut der hehe.. derfor jeg ikke fikk med meg hele settet :/ lol
Trådstarter
45 0
HAHA:P godt gjort... la merke til at vaktene så litt stygt på oss.. men ikke no annet. Var litt for mye i min egen verden å
hehe.. det var nok ikke lurt å kjøre på med hippie flip for så å prøve å pushe e'er. For å si det sånn. Ble godskjelov bare kastet ut og ikke tatt med av snuten hehe... blir nok litt roligere framover nå hehe...
Trådstarter
45 0
Skulle gjerna candyflippa jeg men, er faen meg vanskelig å få tak i når man ikke er så godt i miljøet. Mange som sier de skaffer men få som holder ord.
Sitat av makkaboy
hehe godt mulig det hehe.. det var jeg som var med dere på seven hvis du husker det hehe..

og ja tookay, ecstasy rising.. og trust me: det VAR snut der hehe.. derfor jeg ikke fikk med meg hele settet :/ lol
Vis hele sitatet...
Husker det vet du
Jeg har en mulighet til å anskaffe meg noen hvite epler til helga i oslo-området, og lurte på om noen har noen erfaringer med de, evt har hørt noe om de? Slo de opp på pillreports, men raporten der var ett år gammel.
Sitat av Tookay
Skulle gjerna candyflippa jeg men, er faen meg vanskelig å få tak i når man ikke er så godt i miljøet. Mange som sier de skaffer men få som holder ord.
Vis hele sitatet...
Du trenger da ikke å ha ren MDMA for å candyflippe? Eller er det LSD du mener er vanskelig å få tak i?
Trådstarter
45 0
LSD er vanskelig å skaffe... eller har nå ikke prøvd såååå mye men, må nok være litt mer inn i slike miljø enn jeg er.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Tookay
LSD er vanskelig å skaffe... eller har nå ikke prøvd såååå mye men, må nok være litt mer inn i slike miljø enn jeg er.
Vis hele sitatet...

hehe ja annskaffelses-kjeden har vært lit kjip på syra en stund ass
men kommer Hoffmann innen nyttårsaften så det blir knall

men kunne mgodt tenkt meg disse krystallene ja
lenge siden jeg har hørt om det så håper det kommer snart hehe

-peace-
Sitat av Slaktern
Jeg har en mulighet til å anskaffe meg noen hvite epler til helga i oslo-området, og lurte på om noen har noen erfaringer med de, evt har hørt noe om de? Slo de opp på pillreports, men raporten der var ett år gammel.
Vis hele sitatet...
de er bare bøff.
Er det noen som kan gi en forklaring på hvorfor ulike knips har ulik virkning. F.eks som at grå stjerner har god opptur og varer kort, mens gule hjerter varer lengre. Selvfølgelig kan dette ha med renheten og mengden mdma i hver enkelt pille, men bør ikke pillene i teorien ha lik virkning hvis de inneholder det samme stoffet? Merker selv at "ecstasy" og "rent Mdma" har ulik effekt på meg dog.
Du vet aldri hva en pille inneholder, det kan være

x mg mdma
x mg mda
x mg pma
x mg speed
x mg 2ci
x mg ketamin
+++

Det kan være mange forskjellige stoffer som er blandet inn for å skape en best mulig opplevelse! Men "hovedstoffet" er vanligvis MDMA, eller en nær slektning av det. Det er også MDMA som er det "opprinnelige" ecstasy. Knips eller "tablettene" er bare en mix av mange dop.
en del knips som har DXM i seg så jeg på den sida hvor de sjekker det.. Husker ikke hva adressen er nå hehe.
Tror ikke dxm er vanlig i piller på det norske markedet.