Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3482
Har lett litt rundt på forumet og internett, uten stort hell, etter hvordan man renser vekk den tilsatte "giften" fra MG frø som har blitt tilsatt... Har ikke stor erfaring med stoff, men tenkte å presse ned rundt 100 (kommersielle)MG frø snart. Håper det finnes en relativt enkel rensingsprosess, f.eks. rense med vanlig alkohol, såpe eller noe...?

Og i tillegg noen som vet hvordan lovgivningen i frankrike er i forhold til HWB frø? skal dit en tur rundt juletider.
Sist endret av knutkåre; 4. oktober 2005 kl. 22:22.
Legge frøa i ett tefilter sammen med litt håndsåpe. Skyll med vann til all såpen er vekk.
Men bare så det er sagt, man får kjøpt ubehandlede frø til godpris på nettet.
hva er et tefilter? funker kaffefilter og burde man ikke bruke kraftigere såpe, f.eks. zalo?

hehe, vil ikke bestille fra internett er så lett for at foreldrene får kloa i det da... og for å si det sånn, den kniven har jeg skåret meg på før!
Hvis du skal innta MG-frø vil jeg anbefale å ta risken på å bestille ubehandlede frø, eller
eventuelt plante frøene dine for å få nye frø som du deretter kan bruke som bevissthetsutvidende substans.

Hvis du allikevel skulle insistere på å putte potensilet FARLIGE giftstoffer inn i systemet ditt, så vask
sakene grundig med håndsåpe/oppvasksåpe, eventuelt lag en LSA ekstrakt.

På lycaeum var det en fyr på forumet som påstod å ha oppnådd bra effekt ved å la frøene spire og innta spirene. Han sa at han fikk bedre effekt fra spirene enn frøene og at kvalme og slikt ikke oppstod.

Uansett, skal du gi deg ut på Morning Glory så les MYE om temaet og vurder mulighetene nøye før du bestemmer deg.

Lykke til!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg vil helt klart anbefale en LSA ekstrakt som felix_poker nevner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor i helvxxx får jeg tak i sånn frø da?
Skal plante selv på siden av den andre fine planten min som gir meg mitt "daglige brød" så får jeg masse sånne frø
Morphinytry: du hadde ikke trengt å lete så veldig lenge for å finne ut det :/
Omtrent alle blomsterforretninger om våren, og en del blomsterforretninger på nettet. Og selvfølgelig entheogenforhandlere(som oftest på nettet de der).
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Morning Glory er en klatreplante, så hvis du bor i varmeres strøk anbefaler jeg at du planter den ute.

Men hvorfor ikke gå for Hawaiian Baby Woodrose i stedet for Morning Glory? Mye høyere LSA-innhold.
Tias: Hva med kvalme og slikt da? Er det mer fremkommende i hbwr?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er godt mulig, uten at jeg selv har spist Morning Glory. Man blir kvalm av Hawaiian baby woodrose i alle fall, men det løses jo fint med en LSA-ekstrahering.
Sitat av Tias
Det er godt mulig, uten at jeg selv har spist Morning Glory. Man blir kvalm av Hawaiian baby woodrose i alle fall, men det løses jo fint med en LSA-ekstrahering.
Vis hele sitatet...
Ok, har lest ekstrasjonsmetode nr.2 på erowid , men jeg har ett par spørsmål.
Bruker du 'petroleum ether' og får man kjøpt det på bensinstasjon?
Isåfall, hva kalles det? Bare petrolum ether?
...Eller tar du bare en alkohol/vann ekstraksjon?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Oj, sorry.

Jeg vet faktisk ikke, når sant skal sies så har jeg aldri ekstrahert LSA fra HBWR / MG da jeg aldri har hatt noe større kvantum HBWR. Jeg vil tro disse ekstraksjonene her er mer effektive enn en vann eller ren alkoholekstraksjon, men akkurat hva petroleum ether er på norsk aner jeg ikke. Ikke vanlig ether i alle fall
Petroleum Ether er vel lighterbensin. eller er jeg helt på jordet nå?
Det kan nok hende. Men det er så dumt å tabbe seg ut med sånt.
Jeg tror InTrance har helt rett, men som okaminaru sier: Det suger å bomme.

Personlig har jeg stor tro på den teknikken jeg beskriver lenger oppe i denne
tråden. Å la frøene spire i en flaske med vann, rense og skylle spirene (de skal visstnok være
dekket av et såpeaktig stoff) og spise dem, men kaste frøskallet. Som sagt sa han
karen på lycaeum-forumet at han hadde merket effekter ved mye mindre doser enn
med frø og at alle negative bivirkninger forsvant.

Hvis noen skal teste denne teknikken vil jeg imidlertid råde til å begynne med
ekstremt små doser, både fordi spirene skal være mer potente enn frøene, men
også fordi selve planten (i dette tilfellet spirene) kan inneholde andre giftstoffer
enn frøene. Eventuelt samme giftstoffer, men i andre konsentrasjoner/mengder.
Det er lighterbensin. Kom over en norsk versjon av oppskriften.

http://home.no.net/nesebord/stoff19.htm
Sitat av okaminaru
Legge frøa i ett tefilter sammen med litt håndsåpe. Skyll med vann til all såpen er vekk.
Men bare så det er sagt, man får kjøpt ubehandlede frø til godpris på nettet.
Vis hele sitatet...
Jeg har lett litt på nettet og rundt om i butikker men kan ikke finne ubehandlede frø. Jeg har ikke lett noe særlig på utenlandske sider ettersom jeg har hørt noe om at å bestille planter fra utlandet ikke alltid er like lovelig (snakker altså om helt lovelige planter=, men om jeg har hørt rett er jeg ikke sikker på. Uansett, disse plantene er ikke ulovlig i Norge så jeg anntar at det ikke skader om du kunne fortelle om hvor på nettet man kan kjøpe disse?

mvh jh
http://www.everybodydoesit.com/
Home » Online Shop » Legal Highs » Hawaiian Baby Woodrose Seeds
Takk skal du ha InTrance, skal sjekke den sida.
Burde kanskje tatt dette i en egen tråd men jeg har tenkt og bestille noen sånne, men så lurer jeg på om noen her har prøvd disse og kan fortelle litt om hvilken effekt de har. Jeg har lest mye men hadde vært interesant å høreom noen her har prøvd og hvordan det gikk + er det forskjell på kvaliteten på disse frøene.

edit: takk til deg også okaminaru, var billig på den sida.
Sist endret av ziddy; 22. oktober 2005 kl. 01:31. Grunn: føye til noe
Erowid.org er ett fint sted for triprapporter.
Forumer som lycaeum.org og entheogen.com er også fine.
Pga frømangel har jeg bare fått prøvd minimale doser. Litt uvel den første timen, men etter det blir ting som himmel, gress og trær ganske interressante og vakre i ca 4 timer.
Bestiller ett lass frø nå snart og gleder meg til å sitte ved bålet etter en skitur under påvirkning av disse.

Nå skal det merkes at Hawaiian baby woodrose-frøene er mer potente, spesielt de fra hawaii.
Men, det er også rimelig lett å bad'e. Hvis noen skal prøve hbwr, så start med 3 frø og jobb oppover.
okaminaru: Skitur? Med ergot alkaloider? Oooh! VONDT i beina!
felix_poker: Jasså?
okaminaru: Har du aldri hørt om at man ofte får smerter i beina på
MG og HBWR? Det er visst en slags ergotisme-light. Blodårene i
ekstremitetene trekker seg sammen eller noe. Dette resulterer ofte
i smerter og kramper i leggene.

Jeg har lest om det i masse tripreports.
felix: aww..kjedelig
Jepp. Du får ta skiturene i nykter tilstand (de er jo så herlige uansett ) og
spise frø ved andre anledninger. Nå spørs det jo om det komemr noe snø
til vintern da...