Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  164 19430
Står å venter på refugees jeg med en Nord. Bugg ser det ut til er en hel gjeng som står her å venter. 20 minutes and counting :P
Hvis noen har en ekstra key har jeg en venn som er desperat etter en.
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Det er jo bra. Slik form for questing er jo så forrige tiår
Hadde vært fett om noen hadde fått testa noe pvp enda?
Og så lurer jeg på laggen akkurat nå? Det er jo en stress test, så det skal vell pushes til det maksimale (og til dere som ikke har fått key, så kommer disse stresstestene fortløpende, da med flere og flere som spiller - for å teste grensa liksom)

Jeg har key, men får nok ikke spilt. Har ikke kommet meg til hybel etter jul enda, så blir nok skavland og kald grøt på meg ikveld også!

Hold oss oppdaterte!
Vis hele sitatet...
Har ikke opplevd noe lagg, har truffet noen bugs, men det regnet jeg med
Tror det åpnet rundt 18:00 fredag. Logget på da og det var nesten ingen der, og de som var der lurte veldig på hvorfor man kunne logge inn da. Har ikke funnet noe serlig bugs til nå, og har heller ikke opplevd noe lagg. Dere burde vel egentlig ikke diskutere quests osv, når dere har "signert" NDA.
Sist endret av 10100; 11. januar 2014 kl. 02:13.
Setter stor pris på en key om noen har til overs.
Merker godt at det enda er i beta stadiet. Bekymrer meg litt over at det er under 3 måneder til launch. Så langt har jeg møtt 2 buggs som gjør det vanskelig å få progressen til å gå. Npc's som ikke er der dem skal være osv.

Samt en del buggs med lyden:

Under samtale med npc's kan dem begynne med en skikkelig robot stemme å snakke samt at våpnene mister lyden under kamper. Samt noen abilites uten lyd effekter.
Dette er en real beta. Kræsjer, NPC's som ikke er der, quests som ikke kan fullføres, krøll med både animasjon og lyd. ZeniMax har langt igjen.
Gah, har fått klokket inn 13 timer med ESO idag, og jeg må si at jeg er veldig overasket over hvor bra dette spillet er! Noen bugs er det jo, men det må en regne med når det er beta testing vi driver med.
Har en lvl 7 Khajiit Templar og en lvl 7 Dark Elf Nightblade, moro
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Er det bare meg eller høres The Prophet akkurat ut som Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore ?
Vis hele sitatet...
Er det ingen som tenkte over dette?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Noen andre som har problemer med å logge inn nå? Får error 201 som på support siden sier er:
This error can occur when players with any unique characters (such as ü, ã, or ó) in their username or password try to log in to the servers. We also recommend players to make sure they use their username instead of their email address as a credential when trying to login into the game.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker brukernavnet mitt når jeg logger inn og har ikke noen fancy bokstaver i navnet.
Sitat av 8bit Vis innlegg
Noen andre som har problemer med å logge inn nå? Får error 201 som på support siden sier er:

Jeg bruker brukernavnet mitt når jeg logger inn og har ikke noen fancy bokstaver i navnet.
Vis hele sitatet...
Rett før dette skjedde tok all loading 20+ minutter for både kompiser og meg. Det er noe galt ja, ikke fortvil
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Rett før dette skjedde tok all loading 20+ minutter for både kompiser og meg. Det er noe galt ja, ikke fortvil
Vis hele sitatet...
Ahh okai, bra at det ikke er accounten min. Sikkert bare en liten error med serverne eller noe sånt da.
Sitat av 8bit Vis innlegg
Ahh okai, bra at det ikke er accounten min. Sikkert bare en liten error med serverne eller noe sånt da.
Vis hele sitatet...
Ja, er jo en stresstest. Tipper det er oppe igjen innen et par timer

Liker spillet så langt! Får ikke samme følelsen som i Skyrim desverre, men kanskje det kommer seg etterhvert.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Kimstah Vis innlegg
Ja, er jo en stresstest. Tipper det er oppe igjen innen et par timer

Liker spillet så langt! Får ikke samme følelsen som i Skyrim desverre, men kanskje det kommer seg etterhvert.
Vis hele sitatet...
Litt kjipt om det ikke er oppe før, får bare gamet til 6 i dag så er det ut.
Jaja, so far liker jeg spillet. Blir spennende å følge spillet fremover å se om det blir et kjøp.
Da har jeg brukt mange timer allerede, og fler blir det forhåpentligvis.. Venter i spenning på om jeg får logga meg inn igjen, får bare Error 201 for øyeblikket.

Men fytti så kos det spillet er, koser meg verre. En del bugs med quests og noe lyd og animasjoner, men det er ikke annet enn å forvente. WoW for eksempel var helt horribelt med bugs og dritt på launch, så er ikke noe å fortvile over det!

Hva er folks tanker så langt?
Sitat av svaart Vis innlegg
Merker godt at det enda er i beta stadiet. Bekymrer meg litt over at det er under 3 måneder til launch. Så langt har jeg møtt 2 buggs som gjør det vanskelig å få progressen til å gå. Npc's som ikke er der dem skal være osv.

Samt en del buggs med lyden:

Under samtale med npc's kan dem begynne med en skikkelig robot stemme å snakke samt at våpnene mister lyden under kamper. Samt noen abilites uten lyd effekter.
Vis hele sitatet...
Vell. Vi tester ikke spillet i seg selv for bugs akkurat nå, så vi kjører ikke samme "versjon" som utviklerene har.
Mange bugs vi opplever er allerede fikset. Vi kjører bare stresstest på serverene nå og det virker som vi har klart å kvele login serveren værtfall. Jeg og noen kompiser får beskjed om at login server er nede når vi skal logge inn.
Beta key for denne helgen :

W3NFD7H4P5NFHFWX4AYL

Første mann til mølla!
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Vell. Vi tester ikke spillet i seg selv for bugs akkurat nå, så vi kjører ikke samme "versjon" som utviklerene har.
Mange bugs vi opplever er allerede fikset. Vi kjører bare stresstest på serverene nå og det virker som vi har klart å kvele login serveren værtfall. Jeg og noen kompiser får beskjed om at login server er nede når vi skal logge inn.
Vis hele sitatet...
Yes, får samme beskjeden nå.

Snakka forøvrig med en GM i natt, som lurte på hva jeg syns om spillet så langt.
Fikk sagt hva jeg mente, og responsen var god. Tenkte selvfølgelig ikke på å spørre om de hadde en nyere versjon...

Uansett, jeg gleder meg som en unge til hele spillet kommer, blir nok en del timer anvendt til det for å si det veldig pent. Imponert over hva dem faktisk har fått til, og gleder meg til å komme opp i level og testa eventuell endgame og highlevel world events.

Funderer også på å få mekka en Guild med Norske members, evt Svenske og Danske. Skandinavia altså
Grunnen til at dere ikke får spille nå er fordi dem startet en beta maintainence kl 15:15 norsk tid.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Grunnen til at dere ikke får spille nå er fordi dem startet en beta maintainence kl 15:15 norsk tid.
Vis hele sitatet...
Kommer visst snart opp igjen!

10:25 EST
UPDATE: "Our team is now testing the stability of the server, which is one of the final stage before bringing back the server online."
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Grunnen til at dere ikke får spille nå er fordi dem startet en beta maintainence kl 15:15 norsk tid.
Vis hele sitatet...
Hmm, jaja. Rart dem ikke har noe info om det på klienten, login screen eller facebook siden deres.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Bare jeg som savner muligheten til å free-roame? Jeg føler de har låst seg altfor mye til questlinen. (Les: Hovedquesten)
Sitat av uaexed Vis innlegg
Bare jeg som savner muligheten til å free-roame? Jeg føler de har låst seg altfor mye til questlinen. (Les: Hovedquesten)
Vis hele sitatet...
Jeg har ikkje gjort annet enn å free-roame siden jeg våknet idag tidlig. Nå vet ikke jeg hvilket lvl du er, men når du er lvl 5-6+ så er det mye muligheter for roaming.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Jeg har ikkje gjort annet enn å free-roame siden jeg våknet idag tidlig. Nå vet ikke jeg hvilket lvl du er, men når du er lvl 5-6+ så er det mye muligheter for roaming.
Vis hele sitatet...
Jeg er lvl 4 når jeg orka å spille, men jeg tenker på arenaen f.eks. som var i Oblivion som du kunne tjene sinnsykt gode penger på.
Noen flere som sliter med å få logget inn?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Jeg er lvl 4 når jeg orka å spille, men jeg tenker på arenaen f.eks. som var i Oblivion som du kunne tjene sinnsykt gode penger på.
Vis hele sitatet...
Nå må du tenke at når dette er et MMO blir jo ting litt annerledes. I et singleplayer spill er det jo selvfølgelig mer lagt opp for exploring osv. Men som nevnt over, blir det mer når du kommer litt høyere opp i levels
Noen som har betaen eller en key jeg kan få til overs? har dritlyst og prøve dette!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da har det kommet en ny cinematic video for ESO! Denne gjør meg målløs!

The Elder Scrolls Online - The Arrival Cinematic Trailer
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
http://www.kinguin.net/category/4365...ard-pre-order/

23.99 EURO. 60 dager + pre order?

De har også en med 30 dager + pre order for 36 EURO?

Har handlet mange spill på den siden, men denne lukta...
Sist endret av uaexed; 30. januar 2014 kl. 23:52.
Neida, Kinguin lurer deg ikke. Kjøpt 12 spill derifra selv, null stress ^^
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Neida, Kinguin lurer deg ikke. Kjøpt 12 spill derifra selv, null stress ^^
Vis hele sitatet...
Var ikke helt det jeg mente...

En prisforskjell på 12 EURO mellom 60 og 30 dager prepaid? Altså, 60 dager er 12 EURO billigere?
Ny beta test incoming! Sjekk mail dere som ikke allerede har tilgang
Står ingenting om når den starter, men regner med at det er til helgen. Men jeg sjekker min ESO klient nå for å være sikker, holder på å laste ned en 300+ MB update atm.

Edit: 300MB? Wtf, så på feil, var nesten 20 000 MB
Sist endret av JVMyhre; 5. februar 2014 kl. 03:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ny beta test incoming! Sjekk mail dere som ikke allerede har tilgang
Står ingenting om når den starter, men regner med at det er til helgen. Men jeg sjekker min ESO klient nå for å være sikker, holder på å laste ned en 300+ MB update atm.

Edit: 300MB? Wtf, så på feil, var nesten 20 000 MB
Vis hele sitatet...

Friday, February 7th at 12:00PM EST
Så det står klart når den starter

Slutter mandag den 10. Februar også
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Friday, February 7th at 12:00PM EST
Så det står klart når den starter

Slutter mandag den 10. Februar også
Vis hele sitatet...
Ja så det nå som jeg også fikk mailen, sto bare ikke noe om det på nettsidene til ESO når jeg sjekket i første omgang. Da blir det en lang helg med ESO i vente da
Får også fortsette på character fra forrige beta, og dem wiper ikke serveren etter denne betaen, så du får fortsette igjen neste beta... FUKYEH
Sitat av McVik Vis innlegg
Får også fortsette på character fra forrige beta, og dem wiper ikke serveren etter denne betaen, så du får fortsette igjen neste beta... FUKYEH
Vis hele sitatet...
Ja, da får vi bare håpe dem høyner maks lvl nå da, var flere i guildet som nådde det i på en helg i forrige beta test..
Det var ikke noe makslevel forrige beta, var bare ikke noe content etter level 17.
Sitat av McVik Vis innlegg
Det var ikke noe makslevel forrige beta, var bare ikke noe content etter level 17.
Vis hele sitatet...
Sikker? Hørte noen snakket om at dem ikke kom høyere opp i lvl jeg.. Selv hadde jeg en lvl 11 og en lvl 14, så jeg vet ikke.
Var ikke noe content, så gikk jævlig treigt, men jeg møtte på en som var level 18 hvertfall.
Sitat av McVik Vis innlegg
Var ikke noe content, så gikk jævlig treigt, men jeg møtte på en som var level 18 hvertfall.
Vis hele sitatet...
Ah, riktig Går kanskje noe raskere å levle i PvP da, når en har gjort alle quests osv
Da var man logget inn i denne helgens beta!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Fikk spillt litt, men nå ser det ut som serverene sliter :/
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Fikk spillt litt, men nå ser det ut som serverene sliter :/
Vis hele sitatet...
Ja dum som jeg var så logget jeg ut, og nå kommer jeg ikke inn igjen
Tralala, får sitte å glo litt i stedet da. PvP er GØY!
Spiller for første gang i kveld, hvordan joiner jeg pvp? Liker spillet sålangt!
Kom inn uten problemer, men feilmelding om UI-feil kommer opp når jeg logger inn og får ikke klikket den bort, så er ikke spillbart for min del.

Oh hey, fjerna bare survey-addonen, så fikk jeg klikka det bort. Helga redda :P
Sist endret av Hobby; 7. februar 2014 kl. 23:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Login timeout any one?

Maintenance mode.......!


Sist endret av iiconanii; 8. februar 2014 kl. 00:12.
Lastet ned og slettet spillet kort tid etter hverandre, har fortsatt ikke fått igjen de 30gb spillet tok, noen som har opplevd det samme? 30gb er ganske mye på en liten ssd.
Da har jeg spilt en god del timer, og jeg må si det at jeg er imponert. Behagelige quests og tilfredsstillende grafikk. Gleder meg til det ferdige produktet kommer
"The server is currently unavailable while we perform unscheduled maintenance"

Vært en del nedetid i dag, håper det er oppe igjen om en halvtimes tid (ETA), så jeg får klokket inn noen timer til.

Se der ja, serverne spratt visst opp rett etter jeg posta.
Sist endret av Snilepisk; 8. februar 2014 kl. 23:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.