Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5152
Har skutt heroin en stund.
Hadde en "goåre" som jeg brukte mye, men tromboserte etter injeksjon av metadon.
Har synlige årer også på andre armen, men får faen ikke blodsvar. Må få hjelp til å injisere i halsen når jeg er i parken. Det er jo ikke så bra.
Noen brukertips?
Sist endret av mentalmelt; 28. juni 2008 kl. 19:19. Grunn: fjernet snakk om priser
Hva med å røyke det? Antar at det ikke smeller på samme måten, men da slipper ihvertfal blodsystemet ditt å se ut som et kloakkanlegg..
Stakkars menneske... Du bør vel få fremmet blodomløpet ditt på et eller annet vis. Som midlertidig løsning kan det kanskje hjelpe å ha kroppsdelen du skal skyte i under varmt vann en stund først.
Grunnen til at du ikke får blodsvar lengre er fordi blodåren din er utslitt, du burde finne et nytt "punkt".

Det hjelper å bevege seg, skal du for eksempel skyte i armen, så knyt et bånd rundt hånden oppe ved skuldren ca, begynn deretter me harmhevninger eller noe som gjør at du får strammet musklene i den armen, da vil du etterhvert se at blodårene blir mer synlig.

uansett, forsiktig med den skytinga.. Det er utrolig farlig, og det går til helvete uansett til slutt..
er du smart så starter du å røyke det, har selv skutt heroin og vært hektet på det, men kom meg heldigvis unna det og angrer ikke et sekund på det.
Min tanke er, uten at jeg har erfaring;

1. Bytt åre hypping, hold deg unna armene om du kan tho, med mindre du allerede har bestemt deg helt for å gi faen i hva og hvordan du ser ut/fremstilles som..
2. Kom deg nå over på røyking av stoffet, i allefall for en periode så årene får roa seg ned..
Ta deg en god dusj rett før du skal injeksere,
garanterer deg (nesten) at blodårene vises kjempegodt en liten stund rett etterpå.

Ofte så er det nesten som om årene "gjemmer seg" når man har brukt de en del,
og da ser man de ikke..men de er der. Prøv å ta en dusj, og etterpå så stas armen godt til,
og kjenn etter med pekefingeren, trykk litt rundtomkring på innsiden av armen.
Hvis du klarer finne en åre som har gjemt seg langt inne i armen,
så stikk nålen mer vertikalt mot åren. Virker vertfall fint for meg.
Og jeg kan tenke meg at jo mindre kanyle du bruker, jo bedre er det.
Mindre sjanse for å gjennomhulle og ødlegge årer da.

Jævli skummelt at du lar folk fra parken sitte i halsen på deg..
i parken som jeg kjenner til lar folk hvem som helst sitte skudd i halsen på de,
uten å kjenne de eller vite om de faktisk er flink.
La være å skyte den dritten inn i blodet ditt, det er i grunn det lureste du kan gjøre. Alt går før eller siden til helvete når man har rota seg borti heroin. Med det sagt; røyk det eller ta deg en lang dusj før du skyter, som mange andre tidligere har nevnt.
Kamerat - lege, NÅ!

Hadde det vært speed, hadde jeg ikke engang giddi svart på dette. Der er effekten som benyttes til falsk trygghet. Slikt skjer titt og ofte.

Får du ikke blodsvar på heroin, er det ikke umulig du har sånn innsnevring eller hva det heter for no, er litt stressa så det er godt mulig heter no annet, men med mindre du glemte fallskjermen fra et mislykket basehopp, setter du INGENTING i halsen, ikke kompisen din heller. Mener jeg da. Må gå - lykke til.

edit:
Men pepper er jeg litt tryggere så lenge effekt oppnås. Men ikke engang det skal du skyte i halsen da man, bruk fingra da - alt annet enn halsen. mitt råd til deg..
Skyt intramuskulær - spar venene dine, vennen...eller drop the shit...

Obs! Får intramuskulært bør du vite hva du gjør, og bruk lengre nåler...

"lykke til" Håper du kommer deg ut av det en gang...!
Trådstarter
Det beste tipset til nå, trodde ikke det funka, men skal prøve. Har fått mange advarsler etter at jeg stilte dette spørsmålet, og vuk gjerne si at jeg har trappa mye ned, og skal inn i et opplegg med avrusing til høsten. Orker bare ikke abstinensene ferien
Er det mulig og sette hest IM? Er det ikke det man kaller bomskudd?
Jeg så på fjernsyn her om dagen, at i fengsel hvor denslags egentlig var ulovlig og fangene blei sjekka for synlige tegn på bruk hver dag, pleide de å skyte bak knæra eller mellom/under tærna. Jeg har aldri vært borti skyting av noe som helst unntatt vaksiner i overarmen, men dette kunne kanskje funke om du ikke vil ha slike hullete armer. Litt offtopic inspirert av ztaales punkt 1.
å sette heroin IM er det samme som bomskudd. du får ingen effekt.
Men,
noe som faktisk funker er å pumpe det up in the ass. Faktisk. er masse små blodårer inni der og det blir tatt veldig raskt opp. har prøvd det selv etter å ha plagdes masse med brusk i go'årene.
(du pumper det jo selvfølgelig bare fra pumpa, ikke kanyla..au ;p)
I likhet med lignende opioider (ketogan, papaverin), morfin og div. analagoer el. derrivater av de og heroinets hydroklorid-salt, muligens også visse typer rene tartrat-salt skulle vært forholdsvis greit å sette IM med nål for preperater i vannløsning.

Dette igjen tilskriver at skal en føle seg trygg på å finne hudlaget en ønsker bedøvet en stund, skal helst dopet være absolutt løst opp i normal vandig løsning. Kokain og går greit å sette IM, og bomskudd beskriver ofte enten bruk av sprøyter for oljeløsninger (de er større og kommre dypere ned) eller uren kvalitet som ikke gir behagelig nytelse i området en bommet på. Ellers er det ikke så utrolig vondt må du tru, noen ganger er acnen som oppstår ved totalt blindskudd og pøsa på-stilen som forteller deg at du bomma på hest og sensasjonellt på cola (ikke rart du ble overrasket, tenk deg at det er stort sett ikke rare løsningen en skyter om gangen og jeg må ofte "gjette" meg til treffet på skudd to el. tre.

Blir ikke redd for om det ikke akkurat blir bullseye heller, trekker jeg kun nåla litt tilbake til sånn ca. der blodtreffet skulle vært - sprer seg rundt årevegg og muskelvev og vips - så er'n i hjernen. Syns du sløs med skyte cola i åra, ikke gidd im - det er først og fremst like deilig å ta en fingerdipp, sleik på armen din og gni cola'n inn - tilslutt sutter du en gang på fingern din og da er det slutt. På tide med ny justering, slik er IM (og IV også, men den varer lenger).

Ser ingen grunn til at det ikke er slik med hest heller, så lenge du får et klorid, tartrat-salt eller nøytraliserer løsningen grundig, kanskje bytte til ascorbin (c-vit) istedet for sitronsyre, eller lignende.

En av grunnene til at en gær'n suicider klarer å få en kompis som han pent kaller det til å sette i åra si. Derimot er jeg mer i tvil om jeg skulle forsøkt buttplugg med heroin - du skjønner det, at lokalanalgestisk blir det et temmelig slapp område rundt der heroinen trekkes inn (lukkemusklene) og de er vel som regel greit å ha kontroll på innimellom (selvom bruk av dop i fordøyelses sense oftest gir en forstoppelse, har jeg hørt ryktene på gata nok til å skremme meg fra en " Dragon Buttplugg "...
▼ ... flere år senere ... ▼
Man kan fint skyte IM så lenge du bruker store boler sprøyter og setter skuddet langt nedi muskelen, som f.eks biceps, rompe muskelen, baksiden av låret. Å sette den inni 2'ern funker også, men synes ikke det fenger like bra.