Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2007
Hei, satt og leste om en som "lokket" politiet inn i marihuanaplantasjen sin..

Får ikke helt bildet av toppskuddene til å stemme
Er det Politiet som prøver å få opp vekten ?

"NRK har fått flere tilbakemeldinger på at bildet av toppskudd av cannabisplanter i stedet er av humle til ølbrygging. NRK har spurt på nytt igjen fredag, og ifølge politiet er det faktisk snakk om toppskudd. Dette bekreftes også av en biolog ved NTNU"

Har aldri sett så mange like buds før, de ser svær symmetrisk like ut. Nrk som må ha brukt feil bilde, eller så er det purken som driter seg ut
Trådstarter
18 4
På facebook-siden NRK Trøndelag så har Jørgen Pettersen (fra NRK) skrevet en kommentar;

Hei! Ringte nettopp politiets etterforskningsleder i saken og spurte om dette kunne være humle. De er 100% sikre på at det bildet er av toppskudd fra cannabisplanten
Mvh Jørgen Pettersen
Sist endret av Shit-Kid; 17. januar 2020 kl. 16:24.
Feil bilde i avisa da
Trådstarter
18 4
Det bildet er fra Politiet, og er det bildet dem sier er 100% toppskudd fra cannabisplanter.

Tenker at Politiet ville ta han for mer en de kunne, så dem kaller det toppskudd for mer vekt/straff.
"Hadde holdt på over lenger tid, se på all den toppskudden...."

Eller at dem faktisk tror det er toppskudd fra cannabis planten..

Uansett ikke bra..

Ser dem har fjernet bildet nå.. Hehe
Det skal inn til kripos for en analyse uansett. De skal jo finne ut thc prosent osv og da tenker jeg kripos gutta ler av de overivrige politimennene som beslagla humle til ølbrygging

I retten, så får de jo vite hvor flinke de var som gartnere, for da kommer analysa fra kripos
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker meg gjengen som tester for Kripos himler med øynene når de må teste dette.
"oppdatert for 9 min siden"

Jeg bare påpeker at bildene av toppskudda ikke lengre er i artikkelen jeg.

I tillegg står dette øverst i artikkelen nå

"I denne artikkelen var det tidligere et bilde av det politiet mener er toppskudd av cannabis, som de beslagla i samme hus. NRK har fjernet bildet etter massiv pågang fra folk som mener det er humle – ikke cannabis. Beslaget er sendt til Kripos for analyse."

Faen dette blir gøy å se resultatet av
Sist endret av Brynwev; 17. januar 2020 kl. 17:00.
jeg leste artikkel tidligere i mårest, å så bilde, full av hummle!! Må være så jææævli pinelig at jeg håper de mister nattesøvn!

noen som rakk å ta screenshot? pls post it here!
Sist endret av Eyeamare; 17. januar 2020 kl. 17:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Link til bildet som ble fjernet fra artikkelen:

https://gfx.nrk.no/1KL-EGZlI99_RsvTN...a5wW9Um9pA.jpg

Latterlig sak! Håper ikke resultatene fra analysen blir hysjet ned.
Trådstarter
18 4
Her Slik så det ut når jeg lagte tråden
Husker jeg leste samme artikkel igår og tenkte. Vet de hva ett toppskudd er eller?
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bildet ligger enda på facebooksiden "Politiet på Heimdal, Melhus og Klæbu".
Jeg kjenner dem. Det var cannabis.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Jeg kjenner dem. Det var cannabis.
Vis hele sitatet...
De fant sikkert cannabis, men det man ser på det bildet er med 100% sikkerhet humle.
Sist endret av Kloakk; 17. januar 2020 kl. 18:06.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hummel og kanari
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hummel og kanari
Vis hele sitatet...
Hummel og cannabi, vel.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Det nærmeste jeg kommer er "Briza maxima", finner ikke navnet på norsk men latinske navnet er hvertfall "Briza maxima". Hvis dere ser på mønsteret på denne veksten så ser det hvertfall virkelig ikke ut som humle..

Eller "Rattle snake grass" på engelsk da kommer det mest bilder.

Jeg tar tilbake det jeg akkurat sa, hvis man ser på den veksten helt til høyre på bildet under så kan jeg skjønne hvorfor mønsteret ser sånn ut på bildet fra nrk og jeg vil tro det er humle.
Veldig dårlig kvalitet så er jo litt vanskelig å si.

https://www.etsy.com/listing/7540960...-whole-organic
Sist endret av Absurd; 17. januar 2020 kl. 21:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.